pondělí 5. září 2011

První oficiální víkend, kdy se dalo vycházet :)

  Mám za sebou první volný víkend. Ten minulý počítat nemohu, pač se nikam moc nemohlo. V sobotu po domluvě jsem byla vyzvednuta Susie (německá au-pair, na kterou se mi podařilo narazit ve Starbucksu). Jelo se vyzvednout italskou au-pair (Martina) a pak už se nabral smět King of Prussia Mall. Tam na nás čekala Selly (druhá německá au-pair ze Starbucks). V podstatě každá z holčin pozvala ještě další známé, takže nás nakonec bylo 7. Tři Němky, dvě Brazilky, jedna Italka a já. Holky mi ještě řekli, že jsem asi jediná Češka, kterou tu jako au-pair potkaly.
    Chvíli se chodilo po obchoďáku, ale spíše jen tak "window shopping" a nakonec se rozhodlo pro oběd, ať se taky trochu seznámíme. U mě vyhrál Ceasar salad s kuřecím masem. Po obědě se rozdělilo na dvě party, pač v sedmi lidech to bylo takové dost hektické. Každý chtěl někam jinam. Mě osobně to nevyhovovalo ani pak v těch 4. Prostě člověk nemá takovou tu volnost se jít podívat tam kam chce, ale furt se drží skupiny. Na druhou stranu bylo dobré, že mi holky obchoďák relativně ukázaly a vím kde co tak je. Jsou tam hodně informační tabule s orientačními mapami, ale hlavně i tištěné mapy, které si můžete pro orientaci v obchoďáku vzít. Abych byla upřímná, asi nejvíc mě zaujal Halloween Store - tam jsme si fakt užily srandu a nasazovaly různé masky a fotily a fotily :). Po skoro třech hodinkách jsme všichni byly už dost ucourané, tak se zašlo na zmrzku. V podstatě zmrzka fungovala na principu, že si vyberete druh zmrzliny, velikost kopečku, a pak si ještě můžete zvolit, jestli to chcete promíchat třeba s: M&M, čokoládovými kousky, cukrářskými ozdobami, oříšky a mnoho dalšího bylo na výběr, dá zvolit poleva a ještě byla možnost si to dát do jakésy oplatky a navrch šlehačka - u mě to nakonec vyhrál "malý kopeček" (představte si tak čtyři naše od Algidy a to je jak jeden malý kopeček tady) - příchuť cheesecake s karamelovou polevou. Nemělo to chybu. Pak se sešlo s druhou skupinou a po ještě asi půl hodinovém "chillu" se nakonec rozhodlo, že si zajdeme do kina. Nakonec se zvolil film "Crazy Stupid Love", který nanejvíce doporučuji. Už dlouho jsem se takhle nezasmála. 
    Pak už se jen nasedlo do aut a každý se vydal svojí cestou. Domů se dorazilo něco po desáté a cítila jsem takovou tu příjemnou únavu.  
King of Prussia Mall - Brazilka - Češka :) - Italka
King of Prussia Mall - Halloween Store
King of Prussia Mall - Halloween Store
King of Prussia Mall - Halloween Store
King of Prussia Mall - Halloween Store
     V neděli se mi očka rozlepily po půl desáté a na Facebooku si mě chtěla do přátel přidat jakási Pavla. Jaké to bylo milé překvapení, že je to Češka, která je tu ve Wayne. Nakonec do dopadlo, že na dvanáctou se naplánoval spich. Pája mě udělala okružní jízdu po Wayne a okolí. Vzalo se to přes TJ Maxx a Kmart, kde jsem si pořídila po jedněch šortkách v každém obchodu. Já blbka si totíž v ČR, kde bylo mizerné léto nechala všechny rozumné šortky na normální nošení a tak si tu pořídila prostě takové obyčejné na tahání ven. Ty z TJ Maxx jsou jeansové, za 12.95 a v Kmartu mě dost překvapili. Vybrala jsem si jedny, kde byla cena 14.00, ale u kasy mě naúčtovali jen 5.99. Do teď nevím, kde byla chyba. Pajá říkala, že na ně asi byla akce, ale ani já, ani ona si žádné upoutávací cedule na akci u stojanu nevšimla, tak fakt nevím. Ale cena to každopádně byla bezkonkurenční. Pak jsem si zašly do T.G.J. Friday's - taková typická americká resturace. Strašně se mi tam líbilo a chutnalo. Vyhrálo u mě Menu za 12.99, které jsem si mohla složit z různých možnostech předkrmů, hlavníhch jídek a dezertů -  jako předkrm byla potom servírovaná smažená mozzarella (myslela jsem si, že to bude porce asi jako u nás v Mc Donalds, ale bylo to 6kousků našich na půl rozkrájených smažáků :D ), jako hlavní chod následovalo "Bruschetta Chicken Pasta" a jako dezert byl cheesecake. Fakt to byla dobrota. Nemusím tu ani psát, že jsem nevečeřela, pač se furt cítím přepapkaná. Super na USA je,že v takovýchto typech restaurací, si objednáte pití - servírují to odhadem tak 0,4 s hodně ledem, ale pak vám to po celou dobu zadarmo doplňují. Po obídku se vydalo k Pajíné rodince, kde si potřebovala něco vyzvednout, takže jsem se s nima seznámila a pak se pokračovalo do baráku, Pajiných kámošů - v podstatě tam bydlí jedna Srbka a ještě tři borci někde asi ze Severní Afriky (Pája si nemohla vzpomenout od kud přesně jsou). Tam měla za úkol vypustit bafana, který kolem nás na zahradě běhal a mi si tam hodinku a půl v klidu povídaly. Nakonec dorazila Vesna (Srbka, která tam bydlí) ještě s Majou (další Srbka), která dělá shodou okolností au-pair ve stejné ulici jako já :). Jen tedy kvůli hurikánu měly nějaký malý požár v domě, tak teď přebývá přes noci u Vesny. 
     Poslední činnost kterou se společně s Pájou podniklo, bylo sledování filmíku u mě na baráku. Vybral se - Hon na čarodějnice s Nicolasem Cagem a byla to brutální kravina, takže se tomu výhýbejte velkým obloukem. Pája mě opustila kolem půl 9 a byla vyzvána účastnit se nějaké kalbičky ve Phille, právě s Vesnou a Majou, mě to taky nabízely také, ale já bohužel musím zítra od 8 - 12 pracovat, i když je tu ten svátek práce a rodiče budou doma. No co, nic s tím nenadělám. Ráno uteče rychle a budu mít zbytek dne volna. 



PS: neptejte se, proč je ten příspěvek, s tím pozadím, páč se to celý nějak rozhodilo a aby to bylo aspoň trochu čitelné, tak se tam muselo hodit nějaké pozadí.

8 komentářů:

  1. No tak to jsem ráda,že už jste se seznámily....to je ta Pavla, co jsem ti o ni říkala,že Bohdany bývalá aupair s ní byla Top kamarádka, tak mi Pája napsala...a když jsem ji řekla, že bydlíš ve Wayne tak prostě svět je malej...čekejte na mě holky, už za vámi letím!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. TGI Fridays jsem viděla v Madridu a měla jsem strašněj pocit, že to je americký :D a chtěla jsem si tam zajít, ale nezašla. Takže jsem to asi měla udělat? :) doporučuješ?

    jinak je fajn, že už tam znáš lidi a tak... :) já osobně taky preferuju nakupovat s jedním člověkem, maximálně dvěma, protože jinak to je vážně těžký, že každýmu se líbí něco jinýho a chce zůstat někde jinde dýl...

    OdpovědětVymazat
  3. jeeee,tak to vypadá,že se tam máš zatím fajn a užíváš si to, moc ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super,ze si to uzivas ;) Souhlasim s tim nakupovanim, s vice jak jednim max 2 uz jde o pruser :D a je fakt ze nejradeji jdu sama :))
    Je super,ze uz znas lidi a mas si s kym vyjit :))

    OdpovědětVymazat
  5. jé, tak tos měla fajnovej víkend :) je skvělý, že už tam někoho znáš a můžeš takhle zajít :) tak si to tam užívej a těším se na další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moňa -> jj Paja mi povidala, ze za ni ta au-pair jezdila skoro kazdy vikend sem do Wayne ( a jeste ti musim napsat, ze prej ji nedovolovali si brat auto k vlastnimu uziti. Pry maji jedno a nemohou si dovolit, kdyby se rozbilo :/ )

    Georgie - ja byla z jidla nadsena - ale ja miluji jidlo a snim skoro vse :). urcite doporucuji :)

    Jinak holky dik, zatim se mam fakt v pohode. Obcas se bojuje s tim mim autistou, ale to kazdy :), takze si nemam zatim moc na co stezovat.

    OdpovědětVymazat
  7. No ona ta má předchůdkyně neměla řidičák,aspoň teda mi to tak říkali...Mě host mom říkala,že až uvidí jak řídím tak podle toho se rozhodne...jojo mají jen jedno auto....já mám metro 10minut pěšky vlak snad 15min. takže to je na pohodu..teda snad :-) stejně řídit tam moc nechci, vyhýbat se busům , tramvajím a nadzemním metrům a ještě cyklistům by mě zabilo dřív než to auto :-) S tím nakupováním, je mi to jasný....nejraděj chodím sama, teda s někým,ale pak se rozdělíme a pak se zase sejdeme aukazujeme si ulovené kousky :-) už se těším až to tam spolu vyprášíme :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moňo - tak to jsem rada. Presne nemam rada, kdyz se chodi nakupovat a kazdy si stoji za prdeli.
    Uz to mas za par :)

    OdpovědětVymazat