úterý 1. listopadu 2011

Halloween party, která nikdy nebyla :(

     Jestli jste četli můj předchozí článek, tak víte, že jsem měla docela týden blbec a víkend pokračoval docela v obdobném tempu. Už od čtvrtka hlásili, že by tu mohlo sněžit a sobotní ráno to doslova potvrdilo. Jako nemůžu říct, že by se mi sníh to ráno protivil, spíše naopak s Pájou jsme se vydaly na procházku, stavily se na horkou čokoládu, poté obídek a odpoledne skončily u ní a koukaly na českou pohádku - myslím, že se to jmenovalo Čert ví proč. Sněžit neustávalo a já už od rána z toho měla nedobrý pocit ohledně vlaku, který jsem chtěla použít večer do Philly, abych se dostala na halloweenskou party, kde vystupoval Sean Paul. Po dokoukání filmu se moje obavy ještě umocnily, protože na web stránkách vlakové společnosti byla hláška, že na mé lajně je kvůli spadlé větvi na elektrické vedení uzavřená trať v obou směrech. Martina - ITA ke mě měla přijít a měly jsme se pomalu připravovat. Nakonec jsme to posunuly na 6:30 a s host rodinkou jsem měla delivery chinu večeři. Rýži s krevetami -byla to mňamka. Byla jsem ve spojení ještě s Anjou, už zaběhlá au-pair tady z okolí, že prý volala na dráhy a tam jí řekli, že nehledě na to, co píší na netu jsou vlaky pouze zpožděné. No upřímně mi to bylo strašně divné. Za prvé o tom, že jsou vlaky 20min zpožděné psaly o jiné vlakové lajně a za druhé - barák mé host rodinky sousedí s kolejemi a i když vlaky, úplně slyšet nejsou, tak prostě ten den bylo na kolejích, jak po vymření. Rozhodla jsem se, že na dráhy zavolám také a přeptám se, ale customer servis byl v provozu pouze do 6pm a já volala tak o půl 7. No nic - bylo dohodnuté, že se ještě s dalšími děvčaty setkáme na vlakové stanici a prostě se uvidí. Martina doběhla, zrovna, když jsem dovečeřela a strašně, mě překvapila HM, která řekla, že za mě uklidí talíř ať se věnuji kamarádce. To by pro mě neudělala ani moje mamka v ČR :). Příprava byla docela hektická - kvůli tomu údajnému zpoždění se rozhodlo, že se pojede o jeden vlak dříve než se původně plánovalo a Martina je v rematch :( a ještě měla na 7pm dohodnutý hovor s potencionální budoucí host rodinkou. Nakonec to ještě dopadlo tak, že nás moje HM obě vybavila zimními botami, páč sněhu fakt přibývalo. Na vlakáči jsme se sešly s Anjou-Namibia a Kasey- Australie, posadily se k nim do auta - asi 10min kecaly a sledovaly koleje, pak se vydaly přímo k nástupišti a při pohledu na koleje a asi 10cm nánosu na nich, mi bylo jasné, že tedy vlak nejel už pár hodin. Takže asi po půl hodinovém čekání se to vzdalo a já s Martinou se odebrala k nám a místo halloweenske party se koukalo na film. Aby se tedy aspoň zůstalo v duchu halloween, tak se zvolil horor - jmenovalo se to Pokoj 1408 a já ho můžu zhodnotit za dobrý. Občas lekačka, trochu neobvyklí příběh, takže mě to bavilo.
    Neděle ráno byla pohodová. S Martinou se nasnídalo, začalo se koukat na další filmek. Tentokrát vybrala ona - Vampire Sucks (no kravina nehorázná, co vám mám povidat). Už tak nějak od včerejška se s Pájou dohadovalo, že by se zase zašlo na pořádnou americkou snídaní někam do bistra. Po SMS se to právě začalo směřovat spíše k obědu a nakonec se dohodlo, že nás vyzvedne v poledne. Martina nakonec nejela, jen jsme jí dovezly domů. Má teď trochu finanční úzkost. Tedy rodinka jí za nějakou díru v kufru,  kterou prý Martina ani nezpůsobila (moc jsem Martinu upřímně nepochopila - furt spíš mluví víc italsky než anglicky, takže je někdy těžké pochopit, jak co myslí). Každopádně rodinka jí strhala 600dolarů, takže po zbytek doby co u nich je, tak pracuje v podstatě zadarmo :(.
     Přejelo se k libanickým kamarádům a vyrazilo na ..asi bych to nazvala Brunch (ale už byl určitě čas oběda) - U mě to ale furt vyhrálo snídaňové menu. Na objednala jsem si French Toast s jablkovo-skořicovým toppingem, ještě to bylo servírované s dvěma volskými oky, plátky slaniny a něco jako naše bramborová placka, Vše jsem to zapila vanilkovým mléčným shakem:). Až na jeden trojúhelníček francouzského toustu jsem bojovala úspěšně, ale samozřejmě zase byla přecpaná jak prase. Pak jsme se přesunuli k libanonským  kamarádům na barák a udělali si pohodové filmové odpoledne ještě umocněné domácím mléčným shakem. Vybrala se fakt docela dobrá komedie, ale prostě přežranost udělala své a já asi na 20min usnula, ale i kdyby člověk prospal hodinu, tak by příběh stejně pochopil. Domů jsem se dostala kolem šesté a i když víkend byl fain, tak mě přát štve ta neuskutečněná halloweenská párty, kde lístek na ní je teď v odpadkovém koši.

fotografie
Procházka s Pájou
Na horké čokoládce
Sousedící ulice tak v půl 5 odpoledne
 
První 3, kteří uhodnou, za co jsem měly s Martinou v plánu jít mají u mě pohled :)

7 komentářů:

  1. Martina je Cervena Karkulka a tebe ale nevim jak se to proste jmenuje! Takova ta jak utika za kralikem, spadne do takove jamy a tam jsou pak hrozne maly dvere! Jak se to jmenuje, uaaaaaaa :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. alice in wonderland a karkulka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jak uz je napsáno :-) alice in wonderland a cervena karkulka :D :)) a holky slusi vam to ;)

    OdpovědětVymazat
  4. a já mám zase smůlu:-D

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Holky Domca, Terez a Lucka napiste mi prosim do emailu vasi adresu, kam vam mohu zaslat pohledy.
    adresa je: bubice(at)seznam(dot)cz (misto (at) dejte zavinac a misto (dot) tecku -> mam to takto uvedene, kvuli spamum.)
    Verca -> neves hlavu, zase nekdy neco podobneho vyhlasim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak hlavně abych to včas zaregistrovala,jinak se do těch třech zase těsně nevlezu:-D

    OdpovědětVymazat
  7. přenechávám pohled Veronice :-)

    OdpovědětVymazat