pátek 21. prosince 2012

Game Over ... back to reality :)

     Ahoj lidičky, jen krátkou zprávičkou chci zmínit, že mé půtování na amrirické půdě, datem 19. 12. 2012 zkončilo a jak bylo domluveno, nastal čas mého odjezdu domů.
     Hned po příjezdu domů mám jednu jistou práci až do konce března, takže mi to asi i pomůže nevnímat ten markantní rozdíl být zpět "and will keep me busy".
     Každopadně slibiji, až se mi naskytne chvilka času, tak ještě doplním pár příspevků o mých posledních týdnech s host rodinou o cestování na Západě a posledních pár chaotických dnech před úplným odjezdem.
    Omlouvám se všem, kdo psal komentáře. Ja opravdu za poslední tři týdny měla velký počítač zapnutý asi na 2hodinky, takže jsem neměla šanci reagovat.


Mějte se krásně .. Veselé Vánoce

a zdravím všechny už z ČR.

Miška

4 komentáře:

  1. Jé super, už se těšim až napíšeš. A gratuluju k práci!

    OdpovědětVymazat
  2. Nebude přeci jen článek o posledních týdnech v USA? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ...končí nám už duben a žádné pokračováníčko? ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj holky...vim jsem hrozna.. 3/4 prispevku uz mam i asi dva mesice napsane, ale jsem strasny lenoch nad to sednou. Jak z toho clovek vypadne, tak je tezke zase zacit psat. Kazdopadne.. doufam, ze nad to v nejblizsi dobe sedbu a dosmolim to.
    Moc dekuji, ze jste stale verne memu blogu.

    OdpovědětVymazat