pondělí 20. června 2011

Další rodinka (tedy skorem dvě)

    Abych řekla pravdu dneska byl trochu kuriózní den. První nabídka od rodiny mi přišla ve čtvrtek a v podstatě až do soboty jsem seděla skoro celý den u počítače a skoro každou hodinu jak trubka aktualizovala mail, jestli se neobjevil někdo nový. Pak už mě to nějak přestávalo bavilo a vlastně jsem si říkala, že mi slečna z CA říkala, že první nabídky většinou chodí po tom prvním týdnu, co jste akceptovány, takže jsem si říkala, že to je vlastně až ve čtvrtek a ta první rodinka byl jen zázrak/omyl.
     Abych začala nějak chronologicky. Mám ještě založený profil na GAP, kde hledám rodinky a hned je na mém profilu upozorňuji, že jsem registrovaná u Au-pair in America a pojedu pouze s touto agenturou, kde budu mít zajištěn legální pobyt a vizum J1.Takže se není čemu divit, když řeknu, že nabídky se zrovna nehrnou. Hlavně si představte, že polovina rodin z GAP chce au-pair bez agentury nebo už s pobytem a vízem v Americe. Další hromady rodin chce buď Američanky nebo rodilé anglicky mluvící au-pair a pak jsem si ještě stačila všimnout, že je velká poptávka po španělsky, francouzsky nebo čínsky mluvících au-pair.
    Abych se dostala k jádru věci - odpoledne jsem dostala mail od staršího manželského páru, žijícího v Dublinu, který hledá au-pair na hlídání psů a asi nějaký ten housekeeping. Kdybych mermomocí nechtěla do toho USA, možná bych i přemýšlela. Každopádně je teď v rodině česká au-pair, které jsem slíbila, že se zeptám, jestli nebude mít někdo zájem. Hledají někoho staršího pětadvaceti let s ředickým průkazem a nástupem nejlépe ihned. Takže pokud máte zájem nebo o někom víte, dejte vědět, dala bych vám kontakt na tu českou au-pair pro případné informace.
    Konečně jsem se prokousala k tomu nejdůležitějšímu. Tak nějak, když si člověk myslí, že se asi moc rodinkám nelíbíte, když se neozývají, tak vysvitne ta malá hvězdička naděje. Dnes se mi tedy ozvala má druhá rodinka. Největším překvapením pro mě bylo, když jsem se koukla na lokalitu, tak jestli tu někdo čtete Helči-Kamči blog z USA, tak se rodinky od sebe nacházejí kolem dvou mil. To mě přijde úplně neuvěřitelné.Státy jsou tak obrovské a rodinky tak strašně blízko. Sice to není tem můj už tolik vytoužený NY, ale podle toho co čtu na Helči-Kamči blogu, tak se tam dá bez problému vyrážet. Takže určitě velké plus. Teď tedy něco o rodince a nějaké to mínus - otec je původem z Puerto Rica, žil nějakou dobu ve Španělsku. Matka je angličanka se shodou okolností, z okolí Muswell Hill v Londýně, kde jsem tedy pobývala i já. Mají čtyři děti 10, 9, 6, 4 - asi to bude docela dost záhul. Od pohledu vypadají sympaticky, takže jsem se jim rozhodla dát příležitost a zítra by měli snad zavolat. Takže je to u mě tak 50:50. Rozhodne prostě telefonát.
Držte mi palečky, ať mě mé smysly nezklamou a prostě nějak poznám, jestli to bude ono nebo ne. Co by jste dělaly na mém místě?

To je pro dnešek všechno a snad zítra přinesu nové info :)

3 komentáře:

  1. 4 děti jsou dost, ale myslím že pokud je rodina příjemná, že by se to dalo zvládnout.. :-) A velký plus je to, že je Kamča-Helča tak blízko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych se rozhodovala stejne jako Ty a pockala bych po tom telefonatu ;)..
    I kdyz 4 jsou dost,ale pokud by ta rodina byla v pohode a prijemna,tak by se to,myslim dalo zvladnout :)

    btw agentura Ti jinou rodinu nenabidne, dokud tu co mas prave jakoze aktualni a pises si sni, neodmitnes ??

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky říkám, pokud by rodinka byli pohodáři, tak by i 4 děti neměl být problém - pán mi psal, že se s manželkou potkali na Slovensku a byli i 3x v Praze, takže mi přijdou, docela scestovalí a pravě třeba vědí, kde česká republika je a už neříkají československo :D

    Jinak Danus, taky jsem na tím přemýšlela, ale dneska přes noc mi přišla další nabídka - rodina z Wayne - Pennsylvania (asi 20mil od Philadelphie) - takže se asi může přihlašovat víc rodin najednou.
    Tahle poslední rodina si mě přidala, něco jako do oblíbených (jsou interested), ale nenapsali zatím žádný mail.

    OdpovědětVymazat