úterý 28. června 2011

Fakt jsem asi trochu blonďatá :)

    No kde začít, aby jste si nemysleli, že jsem úplná blbka, ale už to asi nezachráním :). Každopádně jsem se dnes ráno, tak jako každé, už po dobu více než týdnu, koukla na můj Au-pair in America profil. A až teď jsem si všimla, že je tam také k dispozici jakási essay. Vůbec jsem si toho dříve nevšimla. Tedy na svoji obhajobu musím říct, že ty první dvě rodinky (česká HM a rodinka z NJ) mi toho dost napsali do mailu a mám takové podezření, že ta z NJ tam tu assay ani neměla, protože nebyly k dispozici ani žádné fotky. Každopádně až teď jsem na to klikla a otevřel se dopis od rodiny pro budoucí au-pair.
     V současné době mám na profilu k dispozici informace o dvou rodinkách, které mají zájem. Je to ta ze včerejška a opravdu podle dopisu jsou to Poláci. Takže pro mě nepřijatelné.
    Jenže si mě ještě furt neodebrala ta rodinka asi 18mil od Philadelphie. Takže po tom, co jsem zjistila, že je možnost přečíst si trochu víc než jen - od kuď rodina je, kolik mají dětí, jejich věk a možnost vidět pár fotografii, pokud si je tam dají, vrhla jsem se na přečtení jejich dopis. Musím uznat, že vypadají dost sympaticky a rodinka se mi i docela zamlouvá. Asi to nebude takový zapadákov, jak jsem si původně myslela. Na internetu mi to muselo před tím nejít něco jiného, než jsem původně hledala. Co se týče infa z wiki, tak k roku 2000 - tam bylo kolem 30tis obyvatel a pak na nějakých dalších stránkách mi to vyjelo necelých 50tis obyvatel (tam rok není určený - ale je to tahle stránka, kdyby to někoho zajímalo http://www.americantowns.com/pa/wayne-information ), takže když udělám průměr, tak 40tis. taky jde. Rodinka píše, že je to 5min chůze od vlaku do Philadelphie a dále --> "Wayne is known for lovely old homes, fine schools, great restaurants and upscale shopping. One of America’s premier shopping destinations, the King of Prussia Mall, is located just 5 minutes from our home".  Práce by spočívala: ráno připravit snídani a lunchboxy pro děti. Starší (11 let) chodí sama a vyráží v 7:15 a dva mladší (8 let) jsou vyzvedávaly autobusem v 8:30. Pak by bylo volno až do 3:45 - a zas obligátní snack pro děti, dohled nad úkoly, jeden má nějakého doučovatele, vození na aktivity, popřípadě si s nimi hrát. Většinou říkají, že jde o hlídání jen těch dvou mladších. K té jedenáctileté je poznámka - "Jax is very responsible and requires little or no supervision as she now is a babysitter herself". Připravit večeři pro děti a kolem 7pm konec. Měla bych na starosti úklid po dětech, jejich prádlo a pak bych byla zodpovědná za své prádlo a svůj pokoj s koupelnou. (to je snad jasné, ne? :) )

     Dopadlo to tak, že jsem jim zkusila ještě napsat mail, když si mě tedy ještě z oblíbených neodendali a uvidíme, jestli se ozvou nebo ne. Prostě jsem to zkusila. 
    

2 komentáře:

  1. tak tohle zní doela dobře... třeba to vyjde :)) (bydlet u obchodních center, to by se mi líbilo, i když pak se moc nedá šetřit);)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to dobre, doufam,ze se Ti ozvou a dozvis se jeste neco vic a jestli maji jeste zajem ;)
    S tou pracovni dobou je to urcite lepsi nez predesla rodina a k tem polakum..nesla bych taky, uplne chapu ;)

    OdpovědětVymazat