středa 29. června 2011

Rodinka se ozvala !!! :)

     Jak jsem uvedla ve včerejším příspěvku, tak jsem zkusila napsat té rodince kousek od Philadelphie, když si mě furt neodebrali z oblíbených, já našla tu jejjch essay :) a hlavně, přišli mi dost fajn. Dopadlo to tak, že mi včera odepsali. Sice tedy opět v době, když už jsem počítala ovečky. Zprava zněla jasně - moc rádi by se se mnou spojili. Ještě ale netuším, kdy to vyjde. Já jsem jim psala, že mam čas buď včera, dnes nebo v pátek. Ve čtvrtek jdu na pivko s mojí bývalou spolužačkou, už jsem se tu o ní taky zmínila. Jestli jste někdo četl mé postřehy z Anglie, tak je to ta, která u mě musela v Londýně týden bydlet, když utekla od přítele. Pak v sobotu dopoledne odjíždím s kámoši s lyžaři na kondiční soustředění. Upřímně asi pojdu, ale bude sranda. Jedeme do takové typické české malá vesničky, kde je asi pět baráku, zastávka autobusu a hospoda :), kde vždycky pivko po náročném dni hodně potěší. Tam bohužel budu bez internetu.
    Doufám, že se zvládneme spojit buď dnes nebo v ten pátek, kdy budu mít na dlouhou dobu poslední šanci se dostat na internet. Napsala jsem jim, že na ně budu čekat do naší jedenácté večerní a kdyby potřebovali později, ať dají vědět, že si udělám kafe a určitě neusnu :). Jinak tedy v ten pátek ať napíšou hodinu a já se přizpůsobím.
    Takže takhle asi se má zatím situace a dám určitě vědět, jak to dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat