pátek 10. června 2011

Na vysvětlenou

     Konečně jsem se dostala k mému prvnímu oficiálnímu příspěvku. Ve zkratce zkusím vysvětlit, jak bude tento blog fungovat.
     Před pár lety, teď když na to kouknu zpětně, tak to budou za pár dní přesně čtyři roky, co jsem se vydala do Anglie jako au-pair. Jako velkou výhodu to teď považuji, že jsem měla to štěstí a dostala se přímo do Londýna. No abych se dostala k jádru věci a nezatěžovala vás věcmi, který chci trochu více rozebrat v několika příštích příspěvcích, tak tu trochu osvětlím přidávání příspěvků, aby někdo nebyl zmatený.
     Na blogu budou nastaveny tři h hlavní kategorie (tady na blogspot.com tomu říkají štítky/labels) a to Anglie, Anglie - první dny a USA.

     Do kategorie Anglie budu postupně kopírovat mé staré příspěvky, které jsem tvořila po dobu asi třech až čtyř měsíců, co už jsem byla relativně zaběhlá au-pair u mé rodinky v UK. (jsou to záznamy z cca 7. až 11. měsíce mého působení). 
    Do Anglie - první dny, budu muset zapátrat ve vzpomínkách a trochu vám nastíním jak pobyt v Anglii začal a jak se vyvíjel. Počítám, že se to všechno vleze do 10-ti příspěvků. 
     No a konečně do kategorie USA budu vkládat příspěvky z mého připravovaného působení v USA. Takže kdyby náhodou někdo četl příspěvky postupně a nějak mu neseděli k sobě, tak si pro jistotu klikněte nalevo do štítků Anglie nebo USA a pak by se to mělo všechno rozhodit a seřadit :)

Tak tedy pomalu začínáme ... 


  

Žádné komentáře:

Okomentovat