středa 8. června 2011

publikováno 24.02.2008 - Shrdnutí celého týdne ....a tak to jde dál......

     Omlouvám se, že to tu docela zanedbávám. Upřímně, rozumného vysvětlení není. Opět jsem začala pařit Sims2. Nesnáším se za to, ale třeba mě to zas za chvíli přejde. Tedy mělo by. Ve svém věku už bych neměla mít nárok propadat počítačovým hrám.
     Jinak pracovní týden byl takový normální. Stará zas pár x něco změnila oproti původní domluvě, jak říkám…normálka. Jediná dost markantní změna, kterou pociťuji na vlastní kůži je, že se stará nějak chytla s Detty (cleanarka). Jak jsem tu minulý týden nebyla, tak asi nějak nezvládala za ty 3dny co tam chodí uklízet jejich prasečinec a tak jí teď Annie dává dost zabrat. Detty po konci mých hodin měla občas na starosti malého. Teď se o něj už vůbec nestará, jak jsme to vždycky dělaly. Když mě končila pracovní doba, tak ho měla na starosti ona. Teď ale jen svých 7hodin uklízí a uklízí. Docela jí lituji. Já bych to nedělala. Annie jí skoro celou dobu stojí za prdelí a když uvidí sebemenší skvrnu, tak na ní vyjede, jestli není slepá nebo tak něco. Z tohoto důvodu jsme musela dělat v pondělí dost přes čas. Nějak nazvládla nakupovala potraviny pře internet, komandovat u toho Detty a vzít si po mých hodinách ještě deti.  No nic s tím nic nenadělám. V celkovém počtu odpracovaných hodin týdně to ale pak vyšlo správně.  V úterý jsem pracovala míň a ve středu pak také. Ta středa byla ale dost mizerná. Dělala jsem od 8do 11 apak od 5 do 7 (tedy pul8) takže takový roztahaný do celého dne. To moc ráda nemam. Nejradši si začínám v 8 a končím ve 3. Sice tohle mi vyjde tak jednou do 14-ti dnů, i když by mělo 2x do týdne. Stará potřebovala večer helpnout, protože si pozvala kamarádku s děckami na večeři. Proč to dělá, když si to není pak schopná ošéfovat sama!!! Jediný trochu vzrušující na tomto dnu bylo, že syn kamarádky roztrhl látku na Claudii klouzačce, která jí vede od postele a my jsme to pak zašívaly, aby to nabylo poznat. Moc se nám to nepovedlo, ale stará zatím nic neříkala. Ostatní dny byly takový normální…. Hlídání, uklízení, vaření.
    Ve čtvrtek jsem přespala u Martiny. Rodinku má stále na prázdninách. Pozvala mě a Vendulku na pokec a hlavně na její maturák. Přivezla si z domova kazetu a tak nám ji večer pouštěla.
    Na pátek si  Anne naplánovala shopping  s tím, že se vrátí ve 4hod. Počítala jsem s tím, že se dřív než v pět domů nedostane, ale příjemně překvapila, jen s 20-ti min. zpožděním. Já tedy ještě vyrazila do centra. Už přes měsíc a půl mám v opravně foťák a stále nevím co a jak. Při této příležitosti jsem neodolala a koupila si data disk k Sims2. Foťák už byl pro mě připravený s tím, že mi údajně minulý týden volali. Sice jsem byla v ČR, ale simka byla ve starém telefonu a žádný nepřijatý hovor si nepamatuji. Nevím, kde byla chyba. Každopádně jsem vysolila bez 3 liber kilo a šla se zpraveným foťákem domu.
Guiseppe (můj šef z kaféčka, kam chodím občas přes víkendy na brigádu) se mě snažil dovolat v pul6. Počítám kvůli práci. Já si ale pro sebe řekla, že je to od něj dost sobecké volat lidem takhle k večeru, jestli nepůjdou pracovat. Telefonáty jsme proto ignorovala.
     V sobotu přišlo na řadu dilema. Honze mě v úterý pozvala na ponarozeninovou párty, na které jsem přislíbila účast a v pátek pak přišlo pozváni od Jany (nanny a holčina, která občas vypomáhá  v kaféčku, jak pracuji o víkendech.). Tu jsem neviděla od vánoční párty, takže jsem se Honzovi slušně omluvila a vyrazila za Janou. Párty byla docela z ruky. V O2 centru na Finchley Road. Sice jen jedním busem nebo dvoumi metry, ale i tak cesta asi 40min.
    Zase jsem po čase viděla většinu holek. Tihle tu jsou už většinou +/- 5 let a z au-pair se vypracovaly na nanny. Sice práce úplně stejná, jak ta naše, ale máš na starosti jen děcka, žádný úklidy nic, o dost větší plat, ale zas se musíš starat o sebe, co se týče ubytování a stravy.(taky to není vždy.. můžeš byt nanny live in,  staráš se o děcka a tvůj plat je okolo 300liber týdně)  Furt si vyděláváš dost slušně a děláš stejnou práci jako my au-pair jen tam nemáš ty nudné úklidy a takové to mrcasení okolo. Podmínkou je jen udělat si speciální nanny kurz (není zrovna levný), kurz první pomoci a většinou rodina vyžaduje řidičák. Každopádně jsem se bavily docela dobře. Já to zabalila ještě s jednou holčinou docela brzy. Okolo pul11 se všichni přesouvali do jiné hospy, která byla placená. Né, že by se mi nechtělo pokračovat, ale poslední autobus nám jel za hodinu. Tady se ale musí počítat s tím, že třeba předposlední vůbec nepojede a poslední bude mít nápis Not in sercice a vy si pak můžete vydat po svých. Proto se musí počítat tak s půl hodinovou rezervou a nám se na tu půl hodinku nechtělo platit. Domů jsem se dostala okolo pul 12 … nebyla žádná traffic, tak to šlo docela rychle. Na dobrou noc jsem si pustila Kill Bill a usla.
    Dnes je vážně nádherně. K snídani jsem si usmažila vajíčka s toastem a odpoledne se chystám na procházku. Myslím si, že v kaféčku bude dost busy. Je to aspoň ponaučení pro Gouseppeho, aby si lidi začal shánět dříve a né večer před víkendem, kdy už má většina lidí své plány.

Žádné komentáře:

Okomentovat