středa 8. června 2011

publikováno 20.02.2008 - Lehce busy víkend :-)

     Hned na letišti v Praze mě překvapilo, že neletíme na Stanstead z kterého jsme odlétali. Míříme si to na Heatrow. Pak mě Hugo šokoval ještě jednou, když mi bylo oznámeno, že si to domů povalíme MHD. Jako ona by to nebyla špatná myšlenka, kdyby nebyla jako obvykle zas někde výluka. Jedním vlakem by jsme se dostali až do Kentish Townu a od tamtu je to pak asi 10min busem. Takhle jsme museli ale použít metro a já z očividně největší taškou, protože za necelý měsíc valíme s rodinkou do Francie na lyžovačku opět a  já s sebou táhnu lyžáky a veškeré lyžařské oblečení. Po těch schodech nahoru a dolu to byla docela fuška.
      Pomalu si tak v hlavě plánuji, co budu dělat večer. Jsem unavená z celodenního cestování, takže si jen dám sprchu, povybalím, něco trochu na počítači, ale stejnak určitě bezvládně usnu. Claudie má skoro celý den půjčený můj telefon. Oblíbila si hraní her. Vidím, jak mi přijde zpráva, kde mi Martina oznamuje, že dnes večer je u ní na baráku party, páč musí využít toho, že jí rodinka na týden vypadla.
    Domů dorazím okolo pul7. Dám rychlou sprchu, převleču se, něco udělám z ksichtem a cestou jen zatočím do Tesca, kde nakoupím nějaký to pitivo a něco malého do žaludku.  Martina mě přivítá. Ještě nikdo jiný zatím nedorazil, tak probíráme novinky nad sklenkou vína. Za nedlouho dorazí zbytek… nejdříve Honza, poté Vendulka se svým přítelem Lukášem a kamarádem Romanem a v poslední řádě se k nám okolo pul 11 přidává Martiny kámoš Jirka. Nedostatkem alkoholických nápojů rozhodně netrpíme a po dalších dvou skleničkách vínka s radostí přicházím, že někdo donesl mého oblíbeného  Capitána Morgana. Rozhodně nepohrdnu a ani nevím kolik skleniček tohoto lahodného rumu s colou vyžahnu. Už v lehce veselém stavu zjišťuji, že Honza má zítra narozeninovou oslavu v české hospodě. Já samozřejmě nemám nic koupeného. Večer se vyvíjí celkem vesele a není nouze o srandu. Vendulka chudák už rozbila druhou vázu a její přítel Lukáš se skoro zmrzačil na trampolíně. Já to ale balím jako první. Dost se na mě začne podepisovat cestovní a alkoholová únava a tak ve čtvrt na čtyři vyfasuju postel.
     Ráno zjišťuji, že po včerejším celodenním hraní her na mobilu je telefon úplně bez šťávy a já netuším kolik je vůbec hodin. Každopádně seběhnu dolů pro skleničku drinku, protože mám v puse jak v polepšovně (samo na alkohol už není ani pomyšlení). Ze sprchy vychází Roman a pak se shodneme, že si půjdeme dát ven šálek čaje. Na Londýn je až netypicky hezky. Je okolo 11 a Roman mě překvapí tím, že do sebe naleje ještě půl láhve vína, která zbyla od předešle noci. Prý aby si srovnal hladinu alkoholu v krvi. Za chvíli se k nám přidá Lukáš ( Vendulky přítel) a baví nás svými historkami. Po nějaké hodince slyšíme, jak Martina volá z okna. Míšo, je mi strašně blbě:-) Já jsem v tuhle dobu ještě v pohodě. Každopádně musím valit. Honzova party by měla začínat okolo 5hod odpolední a já musím vyrazit něco koupit. Martina chce jít se mnou. Prý potřebuje na vzduch. Než se tedy všichni vyprdelíme je jedna. Jirka se rozhodne jít s námi a zbytek si naplánoval výlet na hřbitov.  Napadne mi koupit nějaké Nightwish koncertní dvd nebo třeba jejich tričko.  Honza je má rád. Cd asi má, takže jejich koupi nebudu riskovat. Vystoupíme na Camden Townu. Martina mi oznamuje, že tu minulý týden vyhořela jedna celá velká tržnice. Mám to chuť vidět, tak to jdeme checknout. V metal shopu se stavíme okouknout trička. Honza však je malé, hubené postavy a tričko velikosti M by měl jak noční košili. Začíná mě být lehce blbě. Namíříme si to do hudebního obchodu. Ten nám ale zrušili. Byly jsme tam asi před 14dny a ještě stál. Já tedy musím pokračovat nadále do centra. Martina se omluví. Není jí dobře a namíří si to ještě na chvíli do postele. Dohodneme se na pul6 na autobus. Jirka si to namíří také domů. S bolehlavem brouzdám centrem. Jediné DVD Nightwish, které objevíme je nějaká jejich historie z roku 2002. To tedy zavrhnu. Nakonec vyberu tričko na kolo. Kolo tu má, jezdí dost často. Takže se mu snad bude hodit. Já si také udělám malou radost také. Koupím si PC hru The Sims 2, kterou jsem až nezdravím způsobem pařila před 2lety. Stále jen 15liber. Je to skoro zadarmo.
    V pul5 dorazím domu, proběhne sprcha, zkulturnění. Po včerejšku vypadám jak zombie. Moje hlava v tomto okamžiku třeští jak střep a já nemám zrovna moc náladu na party.
    Párty se koná v české hospůdce, dorazíme něco před sedmou. Rozdáme dárky a Honza nás… skupinu asi 12lidí pozve na večeři a samo na pivečko. Já chtěla jen nealko. Nebyla jsem ve stavu do sebe dostávat další alkohol. Všichni ale říkali, že jedno malé pivko je vyprošťovák a zaručeně pomůže. Nakonec pak padlo ještě jedno velký a já byla zas čilá jak rybička.  Do žaludku se mi nechtělo cpát nic těžkého, takže to nakonec vyhrál pstruh na roštu. Pěkně jsme si pokecali, seznámila jsem se zas s pár novými, milými tvářemi. S Martinou to vzdáme v pul11, já o hodinku na to dorazila dom. Chvíli dám Sims a usnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat