středa 8. června 2011

Zbytek dovči

     Od čtvrtka začalo běžet všechno nějak moc rychle. Asi to bylo tím, že čtvrtek byl naplánován do posledního písmenka. Ráno jsme jeli do zoo ve Dvoře Králové a pak si to namířili rovnou do našeho hlavního města. Obzvlášť Hugo byl z Prahy nadšený. Prý se tam musí ještě jednou určitě vrátit, až bude trochu tepleji. Na hotel jsem dorazili až okolo pul 11.
     V pátek jsem pak Huga požádala o off, Ne jenom kvůli tomu, že dělání matky mě moc nebaví, ale za cely týden jsem prohodila z mojí rodinou asi tři a půl slova, takže jsem s nimi chtěla ještě trochu pokecat, než zas pofrčím do toho deštěm věčně kropeného města. Podle domluvy jsem se vrátila na hotel v 18hod, dali jsme si večeři a Angličánci chtěli ještě vyzkoušet večerní lyžování. Z toho byly také obzvlášť nadšený.
      V sobotu jsme v 10ráno naskočili do auta a namířili si to na letiště.
     Myslím si, že se  jim v ČR líbilo. Možná, že to říkají jen ze zdvořilosti, ale chtěli by to příští rok opět zopakovat





Praha - všichni poznaváme :)



Z letiště domu jsem vyžili londýnského MHD :)





Žádné komentáře:

Okomentovat