středa 8. června 2011

Zhodnecení "dovolené" po čtyřech uplinulých dnech - Pomoc, je ze mě matka :-)


     Jak si užívám prázdniny s otcem a dcerou?? Jako upřímně žádná výhra to není. Hlavně z toho důvodu, že já osobně bydlím cca 150m od domu mých rodičů a zatím za tu dobu jsem s nimi strávila asi 2hodiny. Angličánci jsou na mě  závislý a Claudie chce být furt se mnou a já nemám šanci se od nich hnout na krok. Jednou jsem byla propuštěna na hodinku si pokecat se segrou, která odjížděla do školy a pak ještě jednou k babičce. Jako neříkám, že je to úplně nesnesitelné. Není to ale ono a pro mě to prázdniny moc nejsou.
     Další kapitola je lyžování, já jako do loňského roku zavodní lyžař doslova trpím. Byla jsem zvyklá dojíždět na sjezdovku na pul8 a lyžovat na upravené, tvrdé sjezdovce skoro bez lidi tak do pul 10! Tam jsem si odbyla můj „job“ , zašla si na horkou čokoládu a tím to pro mě na sjezdovce skončilo. Tady se ale dostávám na sjezdovku kolem pul 11, je plná lidí a jsou tam boule skoro větší než já. Celou cestu skoro plužím za malou, aby jí někdo ze zadu nesrazil. Přestává mě to tak do hodiny bavit a mám před sebou ještě celé odpoledne.
       Po lyžování většinou hned vyrážíme do bazénu. Naštěstí tady sbalím s sebou svojí sestru, která je stejně stará jak Claudie a i přes jazykovou barieru jsou si schopni vyhrát a vyblbnout a já si zalezu do vířivky a jen kontroluji, aby se mě neutopily. Jinak dnes jsme vzali holky ještě před bazénem na stowtubing a pěkně se tam vyblbly. Večer vždycky proběhne čtení, který má malá nařízené od staré a pak koukneme na nějaké dvd, které jsem si půjčila od sestry. Claudie celá utahaná z celého dne mi usne jak mimino.Njn místo 7hodin, které normálně pracuji v Londýně teď mám status matky s dvacetičtiřhodinovým zápřahem.
     Ještě za další nedostatek považuji, internetové připojení, které chybí. Pro mě jako pro závisláka, je to dost náročné. Upřímně, možná se těším už zpět do Londýna, kde po odpracování mých hodin si zajdu do svého kutlochu, kde mám své soukromí a hlavně připojení. 





Moje sluníčko... sestřička :-)  Holky jsou stejně starý, jen je segra asi o 15cm větší. Nevim, kde se to v ní vzalo. Já jsem strašnej prcek :-D

PS: k dnešnímu dni (tj - 8.6.2011) musím konstatovat, že mě sestra už před pár měsíci přerostla a opět jsem se po letech stala se svými 158cm nejmenším členem rodiny. (Segra oslavila minulý týden 12. narozeniny a dosahuje výšky 163/4cm)


Žádné komentáře:

Okomentovat