pátek 24. června 2011

Stále nerozhodnutá :(

Včera jsem asi do půlnoci čekala, jestli mi nepřijde odpověď od mého HF a také Anniky (té jejich au-pair). Už jsem fakt byla ospalá a šla spát - odpovědi jsem četla až dnes ráno - přišly kolem pul 4 - takže bych to stejnak nevydržela.

No a být upřímná - fakt nevím - protože au-pair píše trošku něco jiného než otec - tedy dost značně se liší odpovědi v konci pracovní doby.
HF mi k pracovním povinnostem napsal:
Uklízet kuchyň, uklízet po dětech, kdekoli by se mohly nacházet hračky nebo leží hračky nebo oblečení, škola, prádlo - složit a uklidit a pak tam napsal car and outside - to moc nechápu jak to myslí, jestli jako vožení dětí a hlídání, když jsou venku nebo jestli budu muset uklízet auto a kolem baráku a poslední poznámka byla -  Keep things organized!
V telefonu mi říkal, že se obyčejně končí v 6 - 6:30

a teď co píše au-pair:
Co se týče dětí, tak říká, že není problém a jsou vychované. Nejstarší je hodně samostatný, Rachel 9 - je teď trochu vzpurná - prý se jí musí všechno 200x opakovat, ale jinak je v pohodě a ty dvě nejmladší jsou prý sweethearts.
K práci mě napsala toto :  starám se o prádlo celé rodiny - praní a rovnání (ani jeden tedy neříká nic o žehlení - tedy pokud není americký vyraz pro žehlení "folding" - nevíte někdo ??? v anglii jsem se setkala jen s ironing). Hodně všude možně musím sbírám hračky, hlavně po těch mladších, což osobně nesnáším. Kuchyň - je místo, kde trávím asi nejvíce času - příprava jídla, starání se o myčku a příprava obědů pro děti (to počítám jsou ty jejich lunch boxy do školy)
tohle byla první zpráva a přišlo mi to super, (furt lepší než anglie)  ale co mě trochu odradilo byla druhá navazující zpráva:
Můj denní program vypadá takto: vstávání v 6:30 - připravit snídani, připravit děti (zuby...atd). Odvést malého do školky. Většinou jsem hotová kolem půl 9 a mám do 2:30 volno. Po příchodu dětí dohled nad domácími úkoly, udělat svačinu, odvést je na kroužky, kterých je někdy opravdu moc, připravit večeři, vykoupat mladší děti a uložit je do postele. Většinou končím mezi 9 - 9:30.

Takže je rozdíl 3hodiny v konci pracovní doby. Což mi přijde trochu už dost.
A právě Helča/Kamča mi v jednom mailu říkala: "končit takhle brzy je super, většina holek tady končí kolem sedmé a já většinou v 8:30. Takže když někam jdou, tak než já se připravím, tak už jdou většinou domů".
Takhle vím, že i když mám přes den hodně času volna, tak si ho člověk moc neužívá, protože ví, že za chvíli zas musí jít pracovat. Vím, že když se končí v 9:30, tak člověk toho už vážně moc nezvládne a valí do postele. Takže by to bylo toužebné čekání na víkendy a během pracovního týdne docela dost velký kolotoč, kdy se toho moc stihnout nebude moc dát.

Já vím, že vy nejste já, ale co by jste dělaly na mém místě?? Mě opravdu vyhovuje ta lokalit, prostě kousek od NYC, ale práce bude asi až nad hlavu.



5 komentářů:

  1. Uprimne bych nevedela..hodne bych se rozmyslela,ale zase ta lokalita, i kdyz NYC neni moje vysnene misto :D urcite bych chtela mit jasno v tech konecnych hodinach, psala jsi HF,ze soucasna ap Ti napsala,ze konci az pozdeji. Jako 3 hodiny je docela rozdil...
    A urcite bych si ujasnila s nim jestli to s tim autem a outside znamena uklizet auto a kolem domu treba nebo neco jineho,ze to myslela jako ve vztahu s detma ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych asi celkem váhala. Lokalita je super, taky je fajn že je tam ta Helča-Kamča, ale pokud bys končila po 9 večer, tak to už moc fajn není. Ale na druhou stranu, jsou to jen pracovní dny. Takhle večer můžeš někam zajít s Helčou-Kamčou a na výlety máš víkendy. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. HF mi jeste v tom mailu psal, ze by se se mnou rad spojil pres skype - takze jsem mu zrovna ted psala, ze dnes budu zastizitelna po pul 9 neseho casu (mam tva treninky - s lyzari a fotbal a driv to nestiham). Oni tam maji o sest hodin min, takze by to melo byt u nich odpoledne, takze snad bude k zastizeni.
    Tam bych si to s tou konecnou dobou chtela ujasnit. Nechci psat, ze od Anniky vim, ze konci takhle pozde (furt si rikam, ze se treba upsala :) - na num. klavesnici, jsou ty cisla pod sebou, ale to mi prijde, nesmysl, kdyz pise, ze detska koupe a uklada do postele - to ta 9-ta je pravdepodobnejsi). Nechtela bych ji zpusobit nejake neprijemnosti.
    Kdyby se mi dnes nepovedlo s HF spojit, tak to bude mozne az v nedeli, jelikoz jdu zitra na hudebni festacek a kvuli casovemu posunu neni mozne se spojit. Mam to vzdalene asi 10km, takze budu spat u kamosky a domu se vubec nedostanu. Konecne rozhodnuti by se tedy jeste trochu oddalilo.

    No holky - fakt vam vube nevim :(

    Z anglicke rodinky jsem byla strasne nadsena a nekdy to bylo fakt peklo, ale musim priznat, ze nekdy to zas bylo uplne super - proste byli takovi prumerni. Urcite jsou i horsi i lepsi rodiny.
    Z tehle uz tak nadsena nejsem (uz vim, co au-pair prace obnasi, takze si umim predtavit, ze toho bude asi dost) - ale prave proto to mozna vidim az moc cerne.
    Kdyby to nebyla ta lokalita, tak asi nevaham a odmitam, ale takhle??
    No mozek mi porad srotuje

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite mu to nerikej/nepis me jen tak napadlo :D A uplne vidim sebe jak mu to vykvakam, jsem hrozne ukecana a povim i to co kolikrat nevim :D:D.
    Jinak teda me by srotovalo urcite taky dost, protoze je to docela velke rozhodnuti a nejdes jen do UK uz je to dalka a hlavne aby jsi proste ten rok mela nejak v pohode a neudrela se tam k smrti...

    Ja treba tady obcas taky koncim ozzde a hodne mam decka pres noc, kdyz jsou hf a hm na odpoledni/nocni...a vubec delam docela dost,ale tim jak jsem fakt na samote,mi to ani tak nevadi, proste kdyz mam volno zajedu si kam potrebuju a hlavne me k zivotu tady staci ta nase mala hospudka a park :D
    Zase vikendy budou volne a to volno mezi prac. dobou by se dalo taky vyuzit...
    Ja nevim ja bych si s nim urcite jeste popovidala a pokud se Ti zdaji jinak fajn a TA LOKALITA :) tak bych je asi brala,ale nejsem Ty a nemuzu rikat jestli jo nebo ne,za sebe rikam ja bych je vzala ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky.....já bych asi taky nevěděla...teď v tomto případě bych se asi moc neohlížela na lokalitu, k čemu Ti bude, že budeš blízko NY, když budeš sedřená a pak večer během týdne se Ti už nebude jít chtít nic dělat..... s tím car and outside, bych to asi chápala, že by asi chtěl aby jsi uklízela auto a okolo baráku, ale nevím, raděj se s ním spoj přes Skype, nahoď úsměv a vřelý pohled a popros ho aby Ti to vysvětlil...řekni, třeba že nemáš problém s žádnou prací, ale že se chceš hlavně věnovat dětem a věcí okolo nich,,,,uklízet auto to bych pochopila, ale sekat zahradu apod. o to by Tě ani neměl žádat, nezapomeň, že tam jedeš na rok starat se o děti a ne dělat ze sebe clean lady jako v UK....američané prej moc nežehlí, ty sušičky na prádlo to oblečení tak nějak narovná, stejně si to vemou jednou na sebe a pak dají do špíny...ale těžko říct :-)napiš si na papír pro a proti, dej hlavně na svůj instinkt, a opravdu ptej se HF na všechno, jestli třeba měl někdy problém s aupair apod. co mu vadí a co ne...někdy si řekneš že by to mohla být hloupost, ale když sem byla v UK tak sem se musela dotazovat, jaké jídlo z ledničky si můžu vzít a co ne, apod. nebudeš jejich služka,ale člen rodiny....Tak uvidíš...neboj rodin je hodně a je určitě fajn mít blízko u sebe kamarádku z Čech, ale časem uvidíš,že okolo Tebe je dalších x holek z Brazílie, Mexica apod. které jsou moc hodné a je s nimi sranda....tak uvidíš, budu Ti ze srdce přát dobrou rodinu, dobré místo a super kamarády v tvém ,,revíru" :-)

    krásný den Monika

    OdpovědětVymazat