středa 13. července 2011

Jen taková rychlá vsuvka

    Před několika minutami mi přišlo oficiální potvrzení, že moje budoucí host rodinka bude opravdu mojí budoucí host rodinkou. Na profilu mi přibylo hromady nových informací, takže se jdu na ně vrhnout. Až budu mít prostudováno, určitě přijdu s nějakým novým infem. :)

6 komentářů:

  1. Ahoj a velka gratulace.Je to ta rodinka ve Waynu?Az budes ve Philly,tak se urcite podivej na South Street,restaurace,obchudky,kluby,fajn misto.Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Jj je to ta rodinka z Wayne. S rodinkou jsem uz byla dohodnuta nejake ty tri dny,ale az ted mi je to oficialne potvrzeno na pfofilu.
    Fakt doufam, ze rodinka bude hodna a ze se mi bude libit. HM me stale ubezpecuje, ze je tam hodne au-pair v okoli a prave si piseme s jednou holcinou, ktera bude primo ve Phile - takze aspon jednu spiznenou dusi budu mit urcite pobliz.
    Jinak moc dik za typ.
    kdyby ti to nevadilo neposlala by jsi mi na sebe mail (bubiceseznam.cz) nebo si me treba pridala na FB (Michaela Bubakova - profilovka na lyzich) kdybych treba v budoucnu potrebovala info od nekoho zkuseneho.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak uz je to oficialni :) Strasne zavidim :D

    Uz vis priblizne kdy poletis ??

    OdpovědětVymazat
  4. Pak to jeste pisnu do samotneho prispevku, ale vypada to na 22.8. a u rodinky bych pak mela byt 25.8. - ted uz by to jen mohlo pokazit, ze bych se jim znelibila na ambasade a delali by ofuky s vizem,ale snad ne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju moc a už se těším na zážitky z rodiny! :)

    OdpovědětVymazat
  6. lunaas -> snad budou aspon z poloviny tak dobry jak vypadaji :)

    OdpovědětVymazat