neděle 10. července 2011

YES - YES - YES

  Asi mnozí pochopí už z nadpisu, ale musím to prostě napsat. ANO - ANO - ANO rodinka z Wayne, Pennsylvanie - kousek od Philadelphie mě požádala o MATCH!! a já samozřejmě přijala. Sice to není můj vysněný NY, ale doufám, že tady v tom případě bude platit, že hlavně, že rodinka je v pohodě a co si budeme povidat - 10min vlakem od západní části Philadelphie, půl hoďky do centra, když to budu brát z baráku tak dvě hodinky do NYC a dvě a půl do DC taky není k zahození. No a ke všemu tedy nebudu daleko od Monči, která bude od září situovaná právě do té západnější části Philadelphie a doufám, že se mnou aspoň jednou zajde na hokej podpořit toho našeho Jardu, který by tam měl příští sezonu hrát :)

Jen přihodím pár obrázků, které jsem o Wayne vygooglila:








Tohle by měl být dům zakladatele města Wayne




12 komentářů:

  1. Tak to je super! VEEEELKÁ GRATULACE! :):):)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak uz muzu jit sklidem spat :D:D

    Gratulace, hrozne moc Ti to preju ;) Doufam,ze ted uz to pujde vse dobre.

    Je super ze tam bude ta Monca,aspon nekdo pobliz s kym budes moc hned prozkoumavat okoli,zajit na kafco a tak :))
    Fakt super...jezis ja mam snad vetsi raodst jak Ty :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D :D
    holky moc dík za podporu a nebojte, já tu radost mám taky obrovskou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,ja jsem pred lety byla v casti PA,ktera se jmenuje Horsham,presne jak to popisujes ty,kousek od Philly vlakem,male mesto a nezlob se na to,ze to pisu,ale bylo to opravdu HROZNY.Nuda,nikde nic,samota,osklivy americky predmesti,zadne mesto,zivot,nic.Mrkni na ty obrazky,ktere si stahla poradne,nic jineho nerikaji nez nejake budovy.Nechci te zklamat,ale jen se podelit o zkusenost.Ja se po 2 mesicich stehovala do New York City,protoze jsem to opravdu nedavala.Rodina byla fajn,ale misto desny a myslim,ze tohle je vsude kolem Philly.A navic samotna Philadelphie taky neni nic moc.Opravdu te nechci nejak strasit,jen se podelit o zkusenost.Preju hodne stesti.Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Dita -> ted jsi me trosku vydesila :( :)
    Ja jsem puvodne strasne moc chtela do nejakeho velkeho mesta - bylo mi v podstate i jedno kam, ale z nejakych 10ti az 12ti rodinek, ktery me agentura nabizela, tak ani jedna nebyla primo ve velkomeste, i kdyz to bylo jedine o co jsem agenturu prosila.
    Tahle rodina vypada fakt suprove, takze aspon to.
    Moc toho o Wayne nevim - ale melo by tam byt pomerne dost restauraci, kafe baru , 5min autem nejaky obrovsky obchodak a mela bych mit clenstvi v gym a spa. Co jsem koukala na pocet obyvatel - tak se to docela lisi, ale vetsinou mi to googli mezi 30ti az 50ti tisici. (ono je to asi seskupeni nekolika na sebe navazujicich mest)- no doufam, ze to takovy prdelakov nebude.

    Mohla bych se zeptat - jak bylo potom tezke, co jsi byla uz v USA najit rodinu primo v NYC?? Ja prave uvazuji, ze kdyz mi to nevyslo ted, tak bych tam chtela na ten druhy rok, co bych tam mohla zustat?? Jako tady z CR jsem byla uplne bezmocna.

    OdpovědětVymazat
  6. Super - velka gratulace! Philly je moje #1, nenechej se odradit jeste pred startem - 100 lidi, 100 chuti. Dala jsem si mestecko Wayne do google maps a hned prvni, co jsem videla, je obchod T.J.Maxx-jsi zachranena! ;D V mensim meste se nikdy neda cekat neco velkeho going on, ale na poznani americke kultury a zivota je ve vysledku mnohem lepsi, nez proflakla (a predevsim) turisticka centra. Hodne stesti! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Domca - diky moc - hned mi je veseleji :)
    Hned jsem zagooglila a TK maxx nasla :) To ho budu mit bliz k ruce nez v londyne - ted jsem prelouskala tvuj blog a koukam, ze to bude taky jeden s tvych nejoblibenejsich obchodu, ze? -:)

    Ja jsem chtela do velkeho mesta z duvodu, ze jsem milovala londyn a prave ten jeho ruh, ale myslim si, ze kdyz bude rodinka aspon z poloviny tak dobra, jak vypada ted a bude v okoli moznost si zajit do kina, nekde si s nejakou au-pair z okoli vecer na chvili sednout,zajit na shopping a s nekym jednou za cas vyjet prozkoumat Phil nebo na vylet do NYC nebo CD - tak si myslim, ze mi fakt bude dobre.

    OdpovědětVymazat
  8. myslela jsem tj maxx - furt mi prijde prirozenejsi rikat tk maxx, ktery maji v anglii.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujiiiiiii !!!! :-)) tak snad bude rodinka super a ta at mas co nejblizsi odlet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,omlouvam se za svou slepotu,ale nevsimla jsem si sveho prispevku,takze jsem myslela,ze jsi jej smazala.Jeste jednou omluva:-).Ze ve meste Wayne je TJ Max mi prijde hodne! malo,vesmes kazde predmesti neni nic moc.Urcite se ujisti u rodiny,ze budes mit k dispozici auto.To je dulezite,pokud to uz je takova "dira"jako Wayne nebo muj Horsham:-).Do NY jsem se dostala celkem jednodusse,rekla jsem nasi koordinatorce,ze proste na tom miste byt nemuzu,samy baraky,obcas nejaky nudny obchodak a ja jsem navic neprijela do USA utracet a travit cas v obchodech.Myslim,ze jsem mela stesti,ze zrovna v NYC byla rodina,ktera hledala au pair,takze jsem tam za nima vyjela a za 2 mesice po prijezdu do USA se stehovala.A musim rict,ze opravdu 100 a jedna.Bydlela jsem na State Islandu,takze na Manhattan lodi pul hodky,ale mesto k nezaplaceni.Oprvadu vybirej,nic ti neutece!Hodne stesti.Dita

    OdpovědětVymazat
  11. tyjo, tak taky moc gratuluju. Myslim si, že je to super, že to máš blíž do víc měst, aspoň toho procestuješ a poznáš víc. A pokud ta rodinka bude fajn, jak se zdá a najdeš tam nějaký kamarády, tak podle mě to je to nejdůležitější. Helenka(Kamča) je sice u NY, ale mění kvůli roďce, takže si myslim, že to máš dobrý. Určitě si tam někoho najdeš a užiješ si to :))

    OdpovědětVymazat
  12. Georgie -> jj uz jsem taky cetla, ze Kamca/Helca meni, tak snad bude mit na podruhe stesti.
    Jinak si myslim, ze snad bude ma lokalita v pohode - dnes me HM v mailu opet ubezpecovala, ze je tam hromady au-pair kolem,tak snad to bude ok.

    OdpovědětVymazat