pondělí 18. července 2011

O čem tak psát ???

     Abych řekla pravdu, tak není ani o čem psát. Nezbývá mi teď nic jiného, než čekat na nějaké číslo, které by snad v průběhu tohoto týdne mělo z USA dorazit do CA a já si pak budu moct zažádat o vízum. Jednou za čas zasednu k předletovému online tréninku, kterým musím před odjezdem projít.
     Včera jsem od Wendy (HM) dostala hromady fotek děti z právě proběhlé dovolené a taky mi poslali fotku Lily - jejich bafana. No vážně doufám, že má ráda neznámé lidi, páč kdyby se naštvala, tak by mě dokázala sloupnout, jak malinu. Wendy mi také odpověděla na pár otázek, které nevím, co se týče online tréninku (dále jen OT). Obě jsem se shodly, že některé otázky ohledně metod výchovy, na které chce vědět agentura odpovědi je dost blbost.
Abych to osvětlila: - jedna část OT je kapitola o metodách, které rodina požívá pro výchovu dětí. Že prý se teď v USA používají nějaké čtyři  a já mám od rodiny vyzjistit, kterou oni využívají. Každopádně mi HM odpověděla, že děti jsou na výchovné metody už trochu přerostlé a že mi určitě všechno vysvětlí až tu budu a trochu víc poznám děti.
     Ještě mě tedy hodně překvapila odpověď na jednu mou otázku - do OT jsem měla uvést harmonogram a "after school activity" - vím už dlouho, že budu dvojčata vyzvedávat odpoledne ve 3:45 u školního autobusu. Jenže tam nebyla nikde zmínky o Jax (ta nejstarší dvanáctiletá), tak se ptám, jak je to s ní. Na to byla odpověď,že sice doráží domů ve 3:15, ale já v tu dobu nemusím být doma, že musím až v těch 3:45 vyzvedávat dvojčata. Což mě tedy po Anglii dost překvapilo. Vím, že tam děti musí mít podle zákona do (myslím dvanácti, ale možná do víc) neustálý dozor. Tady mi to přijde dost "česky"  přístup :)
     Přemýšlela jsem, že bych sem hodila fotku bafana, ale nevím, jestli to není moc velké nerespektování soukromí rodinky, takže jsem tuto myšlenku zatím zavrhla. Co myslíte vy?

6 komentářů:

  1. Pejska můžeš, fotky rodiny si nech samozřejmě pro sebe ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych rekla,ze pejska muzes ;) Fotky rodiny bych treba dala az pote co budes v rodine a domluvis se snima jestli jim to nebude vadit. Ja jsem se hned asi po tydnu ptala me rodinky jestli jim to nevadi, ze budu mit fotky na facebooku, kde oni jsou tez,nad tim ani nepremysleli a na blog jsem se ptala tez a hm rikala,ze kdyz mam fotky na fb, tak,ze ji to nevadi ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Co je předletovej trénink???
    A fotky rodiny sem dávala jenom ty, co sem sama vyfotila, ale nikdy sem se teda nezmínila, že mam blog, kde o nich píšu :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Barča -> už jsem ten předodletovej online trénink trochu víc popisovala v jednom předešlém příspěvku - jinak to jsou různé stránky, který si musíš přečíst, vyplnit a tak.
    např - tam máš různé otázky na rodinu, které musíš zodpovědět a když nevíš, tak se máš rodinky zeptat.
    Nebo tam máš popsaný co je pro každý dětský věk charakteristické, máš si to přečíst a kdyby jsi měla nějaké otázky, tak se zas máš ptát rodinky.
    Teď zrovna jsem u kapitoly, kdy si pročítám co dělat, kdyby bylo nějaké dítě třeba autista, diabetik, hyperaktivní atd..
    Pak tam jsou ještě různé kvízy.
    Když tak si to vyhledej v jednom starším příspěvku ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo aha :-)) Teď sem pár tejdnů nestíhala, dovolený, fofr v práci, vlastní dovolená bez přístupu k netu :-)) Už sem tě viděla v nějakym leteckym simulátoru muhehe :-))

    OdpovědětVymazat
  6. ja jen, ze v uk ve skutecnosti zadny zakon na to, ze nesmis deti nechat o samote neni. existuje neco, podle ceho by te ale mohli odsoudit, kdybys je nechala o samote dlouhou a neco se jim stalo.
    katka

    OdpovědětVymazat