čtvrtek 21. července 2011

Trošku se mi to zas hlo :)

      Po pár dnech, kdy se vůbec nic nedělo mi konečně včera přišel email od CA, kde mi oznamují mé SERVICE ID, které se potřebuje uvést při vyplňování vízového formuláře.
      Včera večer se nad to sedlo a dalo se do vyplňování. Osobně mi to těžké nepřišlo. Od agentury mi byl poslán jakýsi návod, který relativně fungoval. První krátký zádrhel nadešel, když jsem si testovala fotografii. Dělal mi ji kamarád a problém byl pouze v tom, že měla velikost 249KB a maximální byla 240KB. Takže mě napadlo, hodit to do Photo Filltru, zmenšit kvalitu a pak už to v pohodě šlapalo. Další zádrhel nadešel asi po hodince a to u předposledního bodu, kdy jsem měla uvést jména a adresy lidí, kteří vědí, že jedu do USA, ale nejsou mí rodinný příbuzný. Najít lidi, které bych tam vepsala nebyl až takový problém - ten byl v tom, že jsem nevěděla jejich adresy a jelikož už bylo něco po desáté, tak je mi je nechtělo otravovat. Proto se musel proces až do dneška přerušit.
      Dnes si mi k tomu povedlo zasednout až po obědě, protože ráno byl na programu trénink s lyžaři.
 Lidi se mi povedlo obvolat a adresy byly na světě. Další malý zádrhel nadešel u posledního bodu, bylo tam zapotřebí vyplnit Service ID a Program Number -  to servisní číslo bylo v pohodě, to mi bylo zasláno jak do mailu, tak i bylo k přečtení na kopii formuláře, který mám od agentury. Jenže jsem vůbec netušila, co jako po mě chtějí tím Program Number. Napadlo mě, číslo, které mi bylo přiřazeno Au-pair in America agenturou, ale pro jistotu mě napadlo napsat email CA. Do dvou minutek mi byla doručena odpověď a nakonec to bylo úplně jiné číslo. Sice také napsané na tom formuláři, ale je to tam tak malinkatě, že si toho člověk ani nevšimne. Hlavně mi není jasné, proč je v emailu uvedeno jen to to Service ID, když je důležité i to druhé.
     Co se týče vyplňování, tak už žádný zásek nenastal. Jediné, co mě trochu zamrzelo bylo, že když jsem si bookovala pohovor na ambasádě, tak bohužel už nebylo volno na příští týden, takže mi to vyjde až  ve čtvrtek 4.8. Bude to pak docela hoňka - vízum by mělo přijít do čtyř pracovních dnů. Což je 10.8. - do 15. mám zaplatit poplatek agentuře, který chci zaplatit až budu mít jistotu udělení víza a pak 22.8. se tedy snad poletí.
     Co tedy ještě teď budu muset pořešit?? - fakt nevím, jak je to s fotkou - Monča, která bude au-pařit ve Philadlephii a jsem spolu v kontaktu mi říkala, že se na ambasádu už žádná fotka nepotřebuje (to jsem nejdříve také pochopila).  Agentura mi psala, že mám jednu mít a na ambasádních stránkách píšou, že mám mít dokonce dvě. No asi budu muset zítra zajít k foťákovi a nechat si tu, co už mi prolezla vízovou aplikací nechat vyvolat, podle těch jejich přitroublých parametrů (5cm x 5cm) - snad mi to tu někde udělají.
     Pak tedy mám mít na ambasádu výpis z bankovního účtu, který nemám, páč nesnáším české bankovnictví. To prý ale vyřeší, když mi dá mamka výpisy a napíše, že v případě nouze budu moc s penězi disponovat. (teď nevím, jestli to mám psát v angličtině nebo češtině).
    Po tom, co mi ještě dnes volala slečna z CA, tak mi řekla, že mám mít napsaný krátký dopis od jednoho toho člověka, kterého jsem uvedla při vyplňování víza - něco prý že jsem spolehlivá a že se po skončení programu budu vracet. Taky nevím, v jakém má být jazyce - no ještě to budu muset pořešit.
     Poslední věc, která mi snad pak ještě chybí je zaplatit kurýrní poplatek 200kč za zaslání pasu zpět z ambasády.
Pokud to někdo nepostřehl, tak 4.8. bude můj den D a doufám, že to zvládnu bez nějakých větších obtíží, jen teď sehnat ubytko v Phe, protože musím dojet busem  do 9:15, kdy mám schůzku a bohužel mi žádný vhodný nejede.







Tohle je rodinky bafan Lily :)
Říkáte, že obrázek pejska není zas takové vloupání do soukromí rodinky, tak snad to nevadí.




A už jsem trochu začala nakupovat na cestu. Co se týče oblečení, tak tam se budu po zkušenostech z UK  fakt krotit, ale právě své zkušenosti budu využívat nadále a dobře si pamatuji, jak byly kadeřnický služby drahé, tak tentokrát jsem si nakoupila barvu přímo od kadeřnice kam chodím, abych zachovala odstín. Jsem tam objednaná ještě než odjedu a to ještě vyfásnu peroxid na namíchání. No doufám, že nepřijedu domu po roce plešatá :D. Jinak ty další věci je takový fialový šampon, co běžně používám, nový hřeben a jako dárek jsem dostala cestovní kondicionér:)


9 komentářů:

  1. Ten pes mi přijde jak kříženec vlčáka s irskym vlkodavem :-)) určitě roztomilej :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Moje rodinka taky měla velkýho psa :-) Muj nejoblíbenější člen rodiny :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tez mame vetsiho psa, ale ne tak roztomilyho :))
    Doufam,ze vse stihnes so toho aby jsi odletela toho 22...Pani uz je to za chvili, prijedu Ti zamavat na Ruzyni, budu akorat v CR :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som na ambasade neukazovala ziadny list, ani vypis z konta, v podstate tam skoro nic okrem papierou z Americkej agentury nechceli :-)

    OdpovědětVymazat
  5. pofiderni leonberger :D ? ale moc pekny:) miluji velke psy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro vsechny -> ja vzdycky strasne chtela psa (meli jsme kdysi, kdyz jsem byla malinka) - mamka zadneho nechce, takze zadny neni, takze jsem strasne rada, ze konecne nakyho bude.
    Osobne se mi libi nemecti boxeri - to jsou tak osklivi psi, az jsou strasne roztomili. Jinak prave se mi taky vic libi vetsi nez mensi.

    Zuzka -> jj vsichni (au-pair) mi rikaji, ze po nich skoro nic nechteli, jen mozna budou chtit videt index, pac jsem tady v CR student (tedy od septembra preruseny) - ale tak pro vlastni klid si to budu muset obstarat.

    OdpovědětVymazat
  7. Do USA se taky vyhledove chystam, ale na to papirovani se netesim :-/.Miso, ty adresy lidi, kteri vedi o tvem odjezdu a nejsou rodina, to staci, treba kamaradi?

    OdpovědětVymazat
  8. Hahaha tak to se budem barvit navzájem,taky si beru stříbrný šampón, hele ale prej v NY perfektně stříhají a barví Číňani, teta je pravidelně navštěvuje a cenově ji to vychází na 6kil,což je paráda...poptám se kde to přesně je...taky nechci přijet po roce plešatá ale s krásnou hustou hřívou, která doufám mi tam naroste :-D
    Móňa,,,málem sem se zapomenula podepsat, jo a kdyžtak mi přepošli ten odkaz až si vzpomeneš ju :-) krááásnej víkend

    OdpovědětVymazat
  9. Maja -> hlavne se nenech papirovanim odradit, je toho fakt hafec a nekdy je z toho clovek na nervy.
    Jj - muze to byt kdokoli krome rodinych pribuznych - ja tam napsala segrinyho pritele a moji bejvalou trenerku :)

    Monca --> Odkaz mas v msg. na FB. A dobra plati hlavu si budema barvit navzajem :) dokonce jsem si poridila i takovy ten placaty stetec, kterym se to barvi :D prinejhorsim to vememe strojkem :D

    OdpovědětVymazat