neděle 10. července 2011

Po telefonátu

      Zdravím po včerejším telefonátu s rodinnou au-pair. Co bych k tomu mohla říct? Holčina vypadá moc mile a povídali jsme si nějakou půl hodinku. Tentokrát jsem si připravila otázky na papír, ale přesto jsem zase na pár zapomněla, ale né nějaké zásadní.
      Po rozhovoru s au-pair si fakt přeju, aťsi mě rodinka vybere. Abych to nějak zkrátila. V podstatě mi potvrdila, harmonogram který mi řekla rodinka. Vstává se kolem 6:30. Starší holčina odchází do školy v 7:15 a dvojčata pak v 8:30. Pak je většinou do 3:45 volno. Někdy mají děti aktivity, tak se je tam veze nebo vyzvedává. Jediné, co prý musí být hotové než si děti začnou hrát, jsou domácí úkoly, který ale nezaberou více než 15min. denně. Děti si pak většinou vyhrají sami, jen když je prý osmiletý klučina sám, tak se mu musí trochu pomoc nějakou aktivitu vymyslet, protože se sám moc nedokáže zbavit. Na šestou hodinu se připravuje večeře, kde se jedná o typické už předvařené jídlo, které se jen dodělává v mikrovlnce. Nejpozději se prý končí kolem 7hod. večerní. Rodiče většinou přijíždějí kolem půl 7. Samotná Lidia pracuje pro rodinu už 15 měsíců, takže to taky hodně vypoví. Za celou dobu prý nikdy neměla jak s rodiči tak s dětmi žádný problém. Říkala, že možná začátek bude trošku těžší, ale jak překonám kulturní šok, že už je to pohoda a samozřejmě možná bude chvíli trvat, než mi budou děti úplně důvěřovat, ale prý když rodiče uvidí, že, že jsou děti v pohodě, tak vůbec nic neřeší. Doporučila mi, získat si děti a tím pádem mám i rodiče. Potvrdila, že víkendy jsou volné a za celých 15měsíců měla pouze 3 babysittingy. Některé au-pair v okolí mají určeno v kolik musí být doma, ale tady jim je to jedno a nikdy jí do ničeho nemluvili, pouze tedy v pracovní týden, by se nemělo holdovat nějakým výrazným alkoholovým večírkům, abych mohla další den pracovat.
      V noci mi písla HM, jestli náš telefonát s Lidií vyšel a jestli mám ještě nějaké otázky. Tak jsem se ještě zeptala na ty, na které se zapomenulo a ujistila jsem ji že bych se moc ráda stala jejich budoucí au-pair, a že budu netrpělivě čekat na jejich finální odpověď a samozřejmě pokud mají  ještě jakékoli otázky, tak ať se určitě ptají.
     Nezbývá mi nic jiného, než doufat :)
           

Žádné komentáře:

Okomentovat