čtvrtek 28. července 2011

Týden do ambasády

     Jak jsem zmínila v minulém článku, opravdu se toho moc neděje. Zbývá mi necelý týden do návštěvy ambasády a během celé té doby se mi nepodařil dodělat OT (online trénink). Důvod je docela prostý - jsem prostě prase líný :D. Nějak se mi nechtělo číst - tedy řekla jsem si, že než odjedu, tak musím dokončit všechny díly knížek od Stiega Larsona a jeho Milénium. Pokud někdo nezná, doporučuji. Mám nějakých 150stránek do konce druhého dílu. Jsou to docela bichle a nechce se mi to táhnout s sebou. Zbytečná kila navíc :). Takže jsem upřednostnila zábavnou četbu nad naučnou:)
     Dneska se mi podařil zaplatit agenturní poplatek. No zatím mě to vyšlo na 465euro. 165 byl agenturní poplatek, kde jsou zahrnuty ještě jakési palivové poplatky a na 300 euro přišlo pojištění. Sice jsem se snažila zjišťovat, jestli by to tady v ČR nepřišlo levněji, ale na nic se nenarazilo. Ale zas si říkám, že nějakých 7 000 na 13. měsíců se sporty a nějakými lepšími lékařskými podmínkami není zas tak tragické. Ještě furt přemýšlím, jestli se mi vyplatí koupit si pojištění, kdybych náhodou někdy někomu něco způsobila. Je to od Kooperativy a přijde to na nějaké 4 000.
     Pomalu začínám přemýšlet o dárcích pro rodinku a můžu říct, že mám asi pomalu jasno. Napsala jsem mail Lidii (bývalé au-pair) a trochu ji požádala o radu nebo případné schválení mých nápadů. Společný dárek pro děti bude Jenga věž - to se musím přiznat, že  inspiraci jsem našla u Radunkyyy, která to dovezla svým španělským dětičkám a mě to přišel jako super nápad a ještě lepší po zjištění, že to doma nemají. Pak mi bylo ještě doporučeno pár typů, co by se mohlo dětem líbit - zatím jsi jsem jistá u dvou dětí - pro Jax (12 let holčina) to bude čokoláda. Prý ji zbožňuje. Pro Bailey (holčina 8 let) koupím takové to malování podle čísel. Doufám, že to ještě prodávají a zatím nevím co pro 8-mi letého Caltona - prý má rád  "water guns, star wars guns in general and sport stuff" vím, že miluje baseball - takže s malým dárkem pro něj, aby nezabral půlku tašky fakt nevím. Kdyby náhodou někoho něco napadlo, tak sem s tím. Pro Peteho (HF) asi pořídím kuchařku Jameho Olivera (snad seženu někde po Praze nějaku v angličtině). Má rád vaření, ale žádnou českou kuchyni mu kupovat nechci, protože dost těžko by si užíval vaření tří hodinových omáček. UK kuchyně bude pro něj určitě přijatelnější než ta naše. Sama Lidia mě upozornila, že kuchařka je dobrý nápad, jen s tím odkazem, že pokud to budou "simple recepies" - tak ho to potěší. U Wendy (HM) jsem vůbec nevěděla a v podstatě si nechala poradit. Má prý strašně ráda vínko (v tomhle si budeme také rozumět - zrovna teď jedno popíjím :)) nějaká lahvinka to jistí. Ještě přemýšlím o karlovarských trojhráncích, jako nějaké typické české kokino. (osobně je mám radši než oplatky :)  ). Nákupy nechávám na příští týden na Prahu, doufám že uspěji, hlavně tedy s tou anglicky psanou kuchařkou a doufám, že se mi podaří něco malého, ale pěkného vymyslet pro Caltona.
     Poslední s čím se musím pochlubit je pohled, který mě přišel od Janči, která au-paří v Tennessee. Vyhrála jsem ho u ni na blogové soutěži, když se mi povedlo uhodnout, že by si dala svíčkovou s knédlem. Byla jsem už několikátá v pořadí, takže i když se nejednalo o cenu hlavní, tak pohled maximálně potěšil :)





Tady je pohled od Janči (Vegas) a také od Kamči (Brooklinský most), který jsem vyhrála asi před měsícem.


Tady je Jenga věž, kterou chci koupit dětem, kdyby náhodou někdo nevěděl o co jde.

2 komentáře:

  1. tyjo, udělalas mi chuť na ty trojhránky!!!! :) kdyby mě něco napadlo pro toho kluka, tak dám vědět, ale popravdě teda moc nevim... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné dárky :-) tak snad se budou líbit .. i když dětem se nějakou chvíli líbí všechno, jen že to je nové :-D Jinak děkuji za komentář k mému článku o tom co dál po střední, už jsem se tak nějak napůl rozhodla, napsala jsem to tam do komentáře :-)

    OdpovědětVymazat