úterý 2. srpna 2011

Nasranost !!! :(

    Promiňte mi, že jsem takhle sprostá ale můj tep teď bublá na nějakých 220-ti za minutu. Ptáte se, co se děje? Prostě české bankovnictví opět nezklamalo. Minulý příspěvek jsem se zmínila, že byly zaplaceny agenturní poplatky a pojištění. Bylo to placeno z firemního účtu mého tatina a dnes měl telefonát z banky, že platební příkaz z nějakého důvodu neprošel. Takže kolega musel letět do banky a zjišťovat co se stalo. (Ještě odpověď nevím)
    Po odeslání příkazu se má agentuře poslat kopie onoho příkazu. To jsem udělala hned v pátek a tím pádem mi napsali, že kopii dostaly, tím mi uzavřeli přístup k možnosti vidět jejich bankovní detaily a bylo tam psáno, že jakmile platba dorazí, tak můj "bill" bude vyřešen. Takže jsem jim dnes musela psát, že prostě příkaz neprošel přes banku a jestli by ho mohly zkontrolovat a pokud v něm uvidí nějaké nesrovnalosti ať dají vědět.
Odpověď byla jasná - žádné errory nevidí. Jsem na-nejvíc zvědavá, s jakým vysvětlením banka přijde.
     Jinak zítra razím do Prahy, kde si musím v agentuře vyzvednout ještě potřebné dokumenty na ambasádu a ve čtvrtek ráno mě čeká samotný pohovor. Držte mi pěstě, ať se jim nezdám moc teroristická :)



Tady jsou dokumenty připravené na ambasádu

4 komentáře:

  1. Drzim palce na ambasade, neni sa coho bat. Je to formalita, ale tiez som bola nervozna az kym som odtial neodchadzala a druhy den nedrzala pas s vizom v ruke :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Misacku - kliiid :) Budu drzet palce na ambasade...pak mi musis vsechno hned "za tepla" vyklopit! ;D Brzy odepisu na fb, talk to you soon! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. To se dalo čekat, české banky zkazí co můžou :-) Tak hlavně, aby se už nic takového nestalo a neovlivnilo ti to vyřizování pobytu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Urcite to bude v poradku,Misko :))
    Drzim palce s ambasadou,aby jsi se jim 'libila' ;)
    Chci tez vse vedet :P

    OdpovědětVymazat