neděle 7. srpna 2011

Změna data odletu

     Jak už jsem v jednom z předchozích příspěvků naznačovala, nastaly u mě malinkaté změny s datem odletu. V pátek mi přišel mail od agentury, že mi rodinka hradí jakýsi AAA driving course, který začíná právě 22.8., takže můj let byl přesunut na 21.8. a od 23.8. začne normálně školení.
     Upřímně, řízení mám ráda a vůbec mi nevadí, ale za ten kurz jsem strašně ráda, protože vím, že dopravní značky tam a tady jsou trochu rozdílné a určitě budou i trochu jiná pravidla, takže aspoň budu mít trochu infa do začátku.

8 komentářů:

  1. Misko, tady je vsechno uplne stejny... spis ty jako evropanka bys mohla americany ucit ridit ;) Rizeni je tady tak trapny... jediny co je jiny, je to, ze na cervenou muzes odbocit do prava.
    Amici vetsinou ridit neumi, nepouzivaj blinkry a jezdi si jak chteji (aspoon tady u nas) a jsou pomaly.. takze kolikrat skoro usnes na semaforech nez se amik rozjede a kdyz na ne zatroubis tak se nic nedeje - proste maj casu dost :D Obcas ti vjedou do cesty, takze ty brzdis i silou vule, obcas zmeni smer jizdy a je jim jedno, ze si v tom pruhu vedle zrovna ty a ze musis zastavit HNED :D
    Nepochybuju o tom, ze bys to nezvladla ;)

    OdpovědětVymazat
  2. :D - tak snad to bude OK - spis se trochu desim toho automatu :). Prijde mi strasne neprirozene mit jen dva pedaly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady v Kanadě mi taky přijde řízení mnohem jednodušší než v ČR. Silnice jsou širší a za volantem je tady podstatně míň volů, než v Praze. Já nikdy v ČR na automat neřídila,ale je to fakt easy. A zatím bez nehody.
    O kolik dní/týdnů tedy odlétáš dříve?

    OdpovědětVymazat
  4. Je to jen o den - ten kurz je jednodenni - takze zadne drama ;)
    Jinak preju dalsi mnoho km/mil bez nehod ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ridila automat i v Cechach, prijde mi to hrozne trapny. Ale k Amikum se to opravdu hodi. Se stylem jakym ridi, si nedovedu predstavit, ze by meli i radit :D Ale je fakt, ze nekteri tady maji auto v manualu!
    Nekdy se stane, kdyz nejsi na automat zvykla, ze dupnes na brzdu levou nohou (pac si zvykla pouzivat levou nohu na spojku) a to se pak brzdi s nosem na prednim skle, haha. Nekdy je treba dobry si na tu levou nohu sednout nebo si ji dat nekam z dosahu :D
    Ale opravdu! To zvladnes! Pak uz nebudes chtit nic jinyho nez automat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, don't worry, já měla automat v Anglii a je to pohodička..na dlouhý trasy po dálnici teda silná nuda, ale v kopcovitym terénu docela handy! :-) s pedálama jsem problém neměla, takže to uvidíš sama jak si zvykneš :) přeju good luck
    (btw, na lide.cz jsem radv, abys věděla, kdo ti píše ;-) )

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem dokonce rozhodnutá si v ČR pořídit automat haha! Až tak jsem se do toho zamilovala. :D Helena - Kamila

    OdpovědětVymazat