středa 10. srpna 2011

Trochu nervozním

     Jak nadpis sám napovídá, začínám trochu stresovat. Není to vůbec způsobeno tím, že by se blížil odjezd. Minulý týden jsem si říkala, už ať mám po ambasádě a pas s vízem v ruce a bude všechno vyřízené. Jenže bohužel. Bohužel mi agentura ještě nepotvrdila zaplacení poplatku, který byl odeslán více než před týdnem. Včera jsem zkusila napsat na pobočku v Londýně, s tím, že banka tentokrát platbu neodmítla a že by už určitě měly mít peníze na účtě, tak jestli by mi to mohli potvrdit na profilu. Na mailu jsem si zaškrtla takovou tu funkci, že po přečtení emailu vám přijde, že by email přečten. To mi došlo asi po hodince. Bohužel mi nebyla doručena žádná odpověď.
    Ráno mi nezbylo nic jiného, než napsat do CA. Kolem poledne mi přišla odpověď, že do agentury napsaly a až něco zjistí, tak se hned ozvou. Pravděpodobně je to zapříčiněno tím, že jsou lidé na dovolených a tak to všechno trvá trochu déle.
    Každopádně doufám, že se to co nejrychleji dořeší, protože mi každým dnem mají dojít informace o odletu, takže se bojím, aby se to někde nezaseklo, když jsou tedy ty dovolené :/
    Fakt už chci mít vše vyřízené a začít v klidu pomalu balit.

btw: pas s vízem úspěšně doputoval v pondělí :)


1 komentář: