čtvrtek 11. srpna 2011

Hned se mi spalo lépe

     Po dvou, docela dost stresových dnech se mi ještě včera večer na Au-pair in America profilu objevilo, že má platba byla přijata a tím pádem je můj bill vyřešen. Ani si neumíte představit, o jak lépe se mi spalo.
      V podstatě někdy v průběhu dneška až pondělka by se mi měly objevit informace o letu, takže poté už by opravdu nemělo nic stát v cestě k mé cestě do Ameriky.
      Abych nezapomněla, včera odpoledne mi ještě přišel email s informacemi o vlaku, kterým se budu dostávat z místa orientace do Philadelphie, kde si mě vyzvedne rodinka. Bohužel přijíždím ve všední den a rodinka se mě nemůže vyzvednout přímo v místě orientace, ale mě to ani nevadí, aspoň si natrénuji cestu pro případné výlety. Myslím si, že určitě pojedeme přes NYC. Přijde mi docela vtipné, že už mám info o tom, jak se budu dostávat v USA "domů" k mé host rodince a ještě nemám info o letu:). Jo jinak - když jsem byla v CA, tak tam mi říkali, že školení je v New Yorku, na stránkách Au-pait in America píší, že školení je kousek od NY a nakonec zjistíte, že je ve městě Stramford ve státě Connecticut, asi 50mil vzdáleno :).  Mě to osobě nevadí, ale přijde mi to trochu, jak klamání zákazníka :D
      Dneska jsem si zvládla oběhat posledního doktora (ženského) - a nechala si napsat prášky na rok dopředu. Chci se zeptat vás, které máte prášky a třeba o rok prodlužujete, nebo se s prášky omylem něco stane, tak jak se to dá v USA řešit? Jde někam pak zajít, že by vám třeba podle krabičky, kde je napsáno množství hormonů, předepsaly nějaké podobné?? Jen mě to zajímá, jak by se to dalo v případě potřeby řešit.
     V pondělí mám v plánu zajít na zdravotní pojišťovnu a odhlásit se a fakt by už potom mělo být všechno zařízeno.


   

6 komentářů:

  1. Ja mam prasky a kvuli prodlouzeni jsem psala mamine, at zajde za doktorkou a napise ji to... protoze me ty prasky ani nevychazeli na rok a chtela sem puvodne prodlouzit jenom pul roku, tak mi doktorka (dle meho prani), predepsala 3 krabicky (cili 9 platicek). Ale rikala mi mamca, ze uz se hodne cukala, ze to prej chce cytologii... takze jestli tady zustanu opravdu ten rok, tak ty prasky nekde chte nechte budu muset hledat a asi si budu muset zaplatit vysetreni na gynekologii. Ale to je jeste daleko :) Ale jinak si myslim, ze by vsude meli mit ty same prasky, takze by nemel byt problem je sehnat!

    OdpovědětVymazat
  2. A uz ti je mamina posilala? Dosly v pohode? Ja vim, ze takhle kamosce z UK jeji mamka posilala a neprisly ji :/

    Jinak mne je sestricka napsala na rok a pul(6recepisu), pry kdyby nahodou, ale nejak se mi krati ceske uspory (mam uz pak pouze libry). Takze kdybych je treba nekde omylem splachla nebo neco, tak snad nebude problem s postou a mohly by se popripade doposlat.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem to tu hrozne zanedbala s temi komenty..:D
    Jsem hrozne rada,ze se vse vyresilo a ted uz se jen muzes tesit na cestu a vse snad uz pujde hladce ;)
    S temi prasky neporadim,nepapam..Snad by meli byt vsude podobne ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, nevíš jestli se musím kvůli odhlášení pojištění dostavit do pojišťovny osobně?

    OdpovědětVymazat
  5. Mamka mi je posilala uz jednou a vsechno v poradku :-) Zatim vzdycky dorazily! O cene prasku mi povidej... ja za ty prasky na rok zaplatila temer 5 000 kc. Svine drahy. Hahahaha.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonym :) (promin nevim jak se jmenujes). Ja vzdycky chodila osobne a musela jsem predkladat potvrzeni, ze mam zaplacene cestovni pojisteni + jsem vzdycky vyplnovala jakysi formular, ktery se pak stvrdil podpisem. No a musela jsem odevzdat karticku pojistence.
    Takze si myslim, ze to asi osobne musi byt, ale tak muzes zkusit zavolat a kdyz treba nemas sanci se tam dostat tak se snimi mozna pujde domluvit.

    Janca-> to rada slysim, ze neni problem s dorucenim. :)

    OdpovědětVymazat