pondělí 15. srpna 2011

Flight Details were received

     Hlásím se s jedním z posledních příspěvků z ČR. Dnes mi byly konečně doručeny údaje o letu. Poletím s leteckou společností Delta Airlines přímým letem z Prahy na Kennedyho letiště do New Yorku. Takže jsem strašně ráda, že jsem ušetřena jakéhokoli přestupování na některém z evropských letišť. Sice mám ještě malé nesrovnalosti, s tím jestli musím nebo nemusím mít online check in , ale to se vyřeší.  
     Říkám si, že už bych si měla začít pomalu balit, ale tu činnost fakt nemám ráda a furt to odkládám. Dnes jsem si zařídila odhlášení od pojišťovny a dovezla domů opravenou cestovní tašku. Zbývá mi už dokoupit pár maličkostí, jako pár dárků, vytisknout potřebné papíry nabít fotoaparát a pomalu budu připravená odcestovat. :)

 

7 komentářů:

  1. Tak konečně! :) Super...a tiše závidím... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super!! On-line check-in určitě není "povinný". Taky jsem ho kolikrát nedělala a jelikož jsem ten typ člověka, co je rád na letišti 4-3 h. před odletem, tak jsem času měla dost. Jinak radím kufřík hoooodně obalit a dát tam 10 zámků. Speciálně Delta je vyhlášena, že s kufry hází jako s hnojem :))

    OdpovědětVymazat
  3. Delty se neboj ;) Ja s nima letela, ani zamek jsem si na kufr nedala a vsechno bylo v naprostem poradku :) To se muze stat u vsech leteckych spolecnosti, ze jim kufr obcas odlitne a dopadne z 5ti metrovy vejsky nekam kam by vubec nemel :D
    Tak stastnej let :) Delta davaj dobry precliky, zavidim :D

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo,
    tak se těším na zážitky z USA :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Brouku, tak ten check in, prej mít nemusíš, já včera dostala taky už veškeré info k letu...wááááu já se málem posrala :-D jako radostí :-) no a sedadla a vše už je prý checknuté, protože v tom mém termínu nás jede hafo...chuderko,jak já bych chtěla jet s Tebou, doufám,že tam se mnou nebude sedět nějaká nanynka nebo blbka...to bych ji asi zapleštila po 9hodinách a pak ještě být s ní 4dny v NY???ááá to snad néé....přeju Ti dobré spolucestující, hodné, klidné, vtipné a usmáté :-) jo a já letím s Continental airlanes, a zavazadlo můžu mít příruční 18kg, normální 23kg, a prej můžu mít ještě jedno 22kg.ale to se prej musím poptat....ale když přestupuju v Bruselu,tak pak nechápu jestli ty rozměry a váha zavazadla platí pro obě letecké společnosti, nebo jak, to mi nikdo ještě nedokázal vysvětlit...takže pojedu na lehko....brouku už jen 5dnííííí držím pěsti..mám za Tebe stáhnuté půlky....večer na skypuuu čájos jo Móňa

    OdpovědětVymazat
  6. Miso, nevis jestli overuje reference i americká strana? Nikdo z mých referentů nemluví anglicky, takže vůbec nevím, jak by to ověřovali. :-) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  7. Anonym :) -> Nevim pres kterou jedes agenturu, ale prijde mi, ze ja u CA a tedy Au-pair in America to overovala pouze ceska strana. Vim, ze referentum z Cech urcite nevolali ze zahranici. Nevim, jestli treba nahodou nevolali UK rodine. Jinak, kdyz jsem mela referenta, ktery nemluvil anglicky, tak jsem mu musela otazky pokladane agenturou nad anglicky text prelozit a nahrat to na profilove stranky jako original a pak jsem musela odpovedi prelozit a to nahrat jako preklad.
    Vubec pak nevim, jak to funguje u SA a tedy Au-pair Care (ale podle blogu, co jsem cetla, jsem trochu pochopila, ze tam to americka strana asi kontroluje, ale jista si nejsem) ;)

    OdpovědětVymazat