pátek 19. srpna 2011

Už se to opravdu blíží

     Tento příspěvek byl v plánu napsat už včera, ale zrovna, když se našel čas mezi tím, kdy jsem absolvovala rozlučkový trénink s lyžaři na horských kolech a návštěvou babičky, která mi už po sté říkala, ať si to ještě rozmyslím a nikam nejedu, že se o mě bude bát, tak si tady na blogspotu měli jakýsi eror a příspěvky se prostě napsat nedaly.
    Za těch pár dnů, jsem dokoupila všechny dárky  a na jednu hromadu vyházela věci, které mám ráda a přicházejí v úvahu si je vzít (viz fota níže). Největší kupu mám triček, které budu muset určitě ještě redukovat. Na druhou stranu tam mám třeba i pár věcí, které jsou v pohodě, ale určitě je nebudu po roce tahat nazpátek do ČR, takže se nějaké místo na zpáteční let v tašce určitě uvolní, nehledě na to, že dárky toho taky docela dost zaberou. Ještě koketuji s myšlenkou si vzít raketu na squash, kterou jsem si pořídila kdysi v UK a hodně jí tam vyžívala.
     Včera večer proběhla rozlučková grill párty v rodinném kruhu, dnes mě čeká dokoupení posledních maličkostí, jako lékárna atd. a k večeru mě čeká rozlučkový trénink s holkami z fotbalu.
     Vyřešila se i letenka ohledně toho online check-in. Nemusím ho dělat a po dvou dnech pátrání jsem se na Delta stránkách dostala k mé rezervaci, kde je u statusu letu napsáno: confirmed a mám už i přiřazené sedadlo 19A - takže mi to vychází, že buď budu u okýnka, což mi vůbec nevadí nebo u uličky a to mě taky nevadí, páč nebudu nikoho otravovat, když budu vylízat na záchod. Dokonce už tam mám i napsáno, že odlétám z gate B9. Vytiskla jsem to confirmation z Delta stránek a tím bych měla na letišti určitě uspět :)
     Mějte se všichni krásně.


( Kuchařka je pro HF, vínko pro HM, Jenga věž společná hra pro děti, painting podle čísel pro 8mi letou Bailey, lego pro 8mi letého Caltona a belgická čokoláda - studentská pečeť a trubičky pro 12ti letou Jax (má prý strašně ráda čokoládu) - ještě si jí chytám udělat náušnice z korálků, které jsem kdysi dělávala)  a trojhránky je kokino pro všechny. 

(neredukovaná hromada mého zamýšleného oblečení)


4 komentáře:

  1. Beruš,já se tak musela zasmát když sem viděla tu kopu oblečení :-) prej já si beru jen to co budu potřebovat :-D tak to je maso, holka, to je maso a krásně jsem se zasmála...doufám, že se Ti to všechno po ,,redukci" vleze do té tašky a bude to oká....ty jo já to tak prožívám s Tebou, jako bych jela s Tebou...no taky si chce kouknout jaké mám sedadlo...tak jdu na to...beruš opatruj se :-) Móňa

    OdpovědětVymazat
  2. Já se těšim i za tebe ÁÁÁÁÁÁ :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mončičáku - já fakt vytáhla všechny mé oblíbené věci a teď budu vybírat, co jo a co ne - tedy nechávám to na zítra - nejvyšší čas :). Dnes jsem se dokopala zabalit dárky a ono to taky něco zabere, takže si toho ani moc brát nemohu :)

    Mary -> :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tý vado, uteklo to teda mega rychle. :)
    Neskutečně moc držím palce! :) Přeju příjemný let a ještě úspěšné dobalení. :D:D:D;)

    OdpovědětVymazat