středa 7. září 2011

Parking ticket :/

     Myslela jsem, ze dnes nebude moc o čem psát, ale nakonec je. Dnes mé dětičky měly první den školy. Včera mě trochu přepadla nervozita, že nebudu třeba vědět jak přesně připravovat lunch boxy, ale nakonec to bylo v pohodě. V podstatě je to skoro to samé, jako měly minulý týden obědy, jen se to zabalí - takže vždycky každý má jedno jakože hlavní jídlo, misku ovoce, nějaké kokino (dnes dvě kolečka cokies) a ještě preclíkové tyčky. Mladší jsou vyzvedávaly v 8:30 školním autobusem. Fakt to vypadá, jak v těch usa filmech :).
    Větší  holčině dnes začínala škola v 9:50. No a sní jsem si tedy užila něco. Poprosila mě, že když tedy má ještě tolik času, že si zajdeme na snídani do kaféčka. Tak se tedy šlo. Já si dala croisant a rooibos tea. V kaféčku potkala další dvě spolužačky, které taky měly au-pair a tak mi přišla pod ruka další Němka, ale příští týden po dvou letech končí. No holky pak začaly vymýšlet trochu bejkárny. Tady to, že by chtěly jít ještě před školou do knihovny jsem schvalovala. Jenže když se tam dorazilo, tak byla ještě zavřená. No a tak, že se prý pojede do jednoho "beauty shopu" (mají tam od laků na nehty, přes šampony všemožných značek až po různě přírodní tělová mléka). Tam bylo samozřejmě taky zavřeno. Jelikož strašně pršelo, tak že se prý vrátíme do toho kaféčka. Musím připomenout, že jsme na každém místě zaplatily (jak oni říkají čtvrťák - 25centů) za parkovací hodiny. Hodiny vždycky spustí odpočítávání na 30min, po kterou se tam může stát. V kaféčku jsme strávily ani né dvacet minut a přesto, že já i Němka jsme si jistý, že jsme platily, tak pro obě čekalo za stěračem nemilé překvapení v podobě pokuty :/. (samozřejmě, že jsem zodpovědná za placení pokud) - tedy není to nějaká horentní částka 15$, ale prostě mě štve, že nechápu, proč tu pokutu mám, když bylo parkování zaplaceno a čas nevypršel. No nic, nic s tím nenadělám.
    Počasí bylo celý den nesnesitelné, tak se tak nějak poflakovalo po baráku, skypovalo s rodinou, vypralo se dětem prádlo a konečně se vybrala škola. Tedy upřímně - škola je kapitola sama pro sebe.

 Na školení vám řeknou, že tu konečně budete mít možnost studovat co chcete, tak ať toho využijete. No on je v tom jeden háček - sice asi studovat můžu co chci, ale musím splnit buď 6kreditů nebo 80hodin. Jenže oni takové ty zábavnější předměty mají většinou vypsané třeba jen na 12hodin (třeba 6 x 2hodiny) - takže ať jsem hledala, jak jsem hledala, prostě mi nezbylo nic jiného než jít na angličtinu. Nakonec vyhrál TOEFL Prep. Course. Prý základní Angličtina je na prd a tady mi to aspoň něco dá. V podstatě jediné tyhle angličtiny pro cizince měly přes 40hod. Můj kurz stojí 300$ a budu mít splněno 48hodin. Stejně si tedy budu muset za studium asi něco připlácet, aby mě to pokrylo ty hodiny. Nevím, co si budu vybírat příští semestr, pokud tam s optimálním počtem hodin bude pouze zase Angličtina.

    Dětičky mi autobus vyplivl nazpět kolem 4:10. Oproti minulému roku jsou dováženy o nějakých 20min později, které mi zajišťují o trochu delší volno :). Kupodivu byly dnes odpoledne jak míliusové. Ani jedna hádka, ani jedeno pošťuchování, prostě nic. Kolem šesté jim byla servírována véča a rodičové dorazili v sedm. Wendy (HM) mi ještě doplnila do přihlášky číslo účtu, aby se kurz mohl zaplatil a já jí tedy odevzdala 15$ za mojí pokutu, páč se to má platit šekem a neposílá se cash. (Ono totiž za stěračem najdete malinkatou obálku, kde už je předepsaná adresa místní policie a napíší vám, kolik se platí (jen je tam napsané né cash) - pak už jen nalepíte známku a dáváte penízkům zbohem :D.

Takto to dnes trochu vypadalo :/

3 komentáře:

  1. tyjo, tak ta pokuta naštve... :/

    a nemůžeš si třeba vybrat víc, těch zajímavejch kurzů, aby ti to dohromady dalo těch 6kreditů a 48hodin?

    OdpovědětVymazat
  2. nastesti to bylo jen 15dolaru, kdyby to bylo 50, tak uz bych se asi vztekala.

    No ja musim mit 80hodin - tenhle jeden budu mit tech 48, takze jeste pak budu muset nahnat 32hod v dalsim semestru.
    Tenhle kurz stoji treba 300dolaru a ty 12ti hodinove (zabavnejsi) stoji od 150 vys, takze by se to stejnak nedalo, nehlede na to, ze by se treba krizily casy. Je to vazne na prd. :/

    OdpovědětVymazat
  3. V UK stojí pokuta za parkování 35 liber..

    OdpovědětVymazat