pátek 9. září 2011

První týden, kdy jsou děti ve škole

    Mám skoro za sebou první týden, kdy jsou děti ve škole. Není nic-moc o čem psát, protože každý den je poměrně stejný. Takže vás nebudu neustále nudit stejnými historkami, ale vše funguje na harmonogramu, který mi byl nastíněn po mailech, kdy jsem byla ještě doma.
    Větší odchází mezi  6:50 - 7:00 - většinou jede polovinu cestu autem z rodiči a polovinu dochází. Mladší děti jsou vyzvedávány v 8:30 školním autobusem a tím zažíná mé volno. V klidu se nasnídám, asi 10min poklízím bordýlek po dětech (v dolním patře - jejich pokojíčky neuklízím), v úterý a pátek peru. Větší mi dojíždí v 3:10 domů - s tím, že se většinou obslouží sama se snackem. Do 4 kouká na TV a pak začíná pracovat na úkolech. Dvojčata mi dorážejí domů ve kolem 4:10. Něž dorazí, většinou jim nakrájím do mističek nějaké ovoce a pak si každý řekne, co chce za snack. Než si začnou hrát měly by si vypracovat úkoly. Baily měla včera úkol poprvé a bez reptání se do něj postila. Colton ještě žádný neměl, takže můžu říct, že je tento týden klid a neměl vyloženě nějaké záchvaty vzteku. No na to, aby si vypracoval úkoly tu má MR. Marka, takže si s tím bude muset poradit on, až mu je odmítne dělat. Kolem 5:10/20 začínám připravovat večeři a před 6:00 se začíná jíst. Rodiče docházejí většinou chvilku před 7:00. Skočí ještě vyvenčit hafana a já mám padla.

Pár neobvyklých zážitků, přece jenom mám - o tom, že se mi povedlo v pondělí dostat pokutu za parkování už víte. No, a aby toho s autem nebylo málo, tak v úterý se to bez exesu taky neobešlo. Z pondělka na úterý tu dost v noci pršelo a na koleje vlaku, kterým se HM měla dostat do práce spadl strom. Takže vlak nejezdil. Měla na ten den sjednanou kontrolu u doktora, tak mě poprosila, jestli bych jí tam nezavezla, nepočkala a pak nehodila k jinému vlakovému nádraží, který by jí dostal do práce. Takže se jelo - od domu to mohlo být nějakých 10 - 15min autem. Řekla mi, jestli jsem si aspoň vzala knížku nebo počítač, že to bude trvat asi půl hodinky, ale že přesně neví. Kniha samozřejmě ležela doma. Řekla, ať si pro ní klidně zajedu. Napadlo mě ještě, že při cestě to vezmu přes poštu a hodím do schránky tu mojí pokutu a přihlášku do školy. Na silnici probíhaly nějaké práce a začínalo se to docela štrůdlit. Pro jistotu jsem si zajela pouze pro knihu a radši jela nazpět, aby na mě HM nečekala, pošta mě stejně neuteče a stavím se tam při zpáteční cestě. Dorazilo se na parkoviště a já si libovala, jak se mi tím velkým autem povedlo krásně zacouvat do řady napoprvé :). V USA se nemusí přes den rozsvěcet světla, ale já je automaticky nějak rozsvítila a pak jak zůstala v autě a ani nevylízala, tak na ně samozřejmě zapomněla. HM to trvalo ještě nějakou 3/4hodinku a dokonce se mi i po SMS omlouvala. O to pak bylo velké překvapení, že baterka byla za tu krátkou dobu vybitá a auto se prostě nenastartovalo. (to nechápu, musí jí mít nějakou slabou, páč můj tatin v ČR hodně často zapomíná vypínat světla a určitě nějaké tři hodinky nejsou pro baterku problém. No naštěstí si HM těch rozsvícených světel asi nevšimla a prostě mi říkala, že je špatná baterka a ať příště nechám klidně nastartováno :/ - (to mě přijde jako holý nesmysl). No nic, nakonec se se štěstím našla nějaká příruční nabíječka v kufru, takže požádala nějakého pána, ten nám to na baterku připojil a za minutku se nastartovalo. No doufám, že už mi dá auto pokoj a bude na mě hodné :). Pán nám povidal, že se tam musí dolít voda, že je jí tam málo. No v životě se mi nepoštěstilo vidět baterku, kam se dolévá voda. Pro jistotu jsem nechtěla riskovat, že by se auto před poštou znova nenastartovalo, tak se jelo rovnou domů a radši se tam šlo pěšky. Na zpáteční cestě mi zavolala Pája, hlídala zrovna děti a já se za ní při zpáteční cestě stavila a skejsla tam až do 2:50 a pak rychle přebíhala domu, abych byla doma, až mi mladá dorazí.

Včera večer se s Pájou zašlo asi na hodinku do Kmartu, prý si potřeboje odpočinout od učení. - říkala mi, že jí to trochu připomíná Primark v Anglii, ale mě tedy skoro vůbec. Oblečení tam mají spíš taková jen obyč trička a hodně sportovního oblečení, ale né prostě to nepřeberné množství všeho, co se dá sehnat v Primarku.V Kmartu mají tedy navíc jídlo, což Primark nemá. No a ceny jsou tu vyšší. jen tady se dají nalézt i více značkové kousky, jako třeba mají Playboy, co jsem si tak všimla. Pája zašla ještě na hoď ku k nám, seznámila se s mojí rodinkou a pak se už jen tak klábosilo. Každopádně mě zajímá, jestli někdo z vás žijící v USA víte o nějakém obchodě, který je Primarku podobný? a pak by mě ještě zajímalo, jestli tu existují něco jako Direct Sporty, jako mají v UK??

Dnes mi odpoledne přijde moje koordinátorka. Vždycky po 14dnech se ptá rodinky, co si o mě myslí a pak se ptá mě, co si myslím o rodince. Takže to mě dnes čeká a pak večer po práci musíme s Pájou zajet někam koupit něco bílého na sebe. Její srbské kamarádky jedou na nějakou "white srbskou párty" do NYC v sobotu večer a mi se budeme také účastnit. Čekám, co se z toho vyklube :)

Žádné komentáře:

Okomentovat