čtvrtek 1. září 2011

Rodinka - shledání

   Asi pro hodně z vás očekávaný příspěvek. Konečně jsem se prokousala napsat pár vět o mé host rodince. Už při dřívějším popisování bylo zmíněno, že se cestovalo vlakem s dalšími 70ti au-pair. Společnost mi dělala hlavně Zeke, Adriana a jedna postarší Američanka. (Taís, o které jsem se už také zmiňovala (Brazilka), bohužel byla jediná, která cestovala sama vlakem o dvě hodiny dříve, protože na ní rodinka při kupování lístku nějak opomněla, a pak jí bookla jiný vlak než ten náš společný).
    Každopádně má konečná stanice byla Philadlphie - 30th Street Station. Kde jsme všichni au-pair byly přivítáni svými host rodinkami. Má nesla velký plakát v barvách České republiky, kde bylo napsáno Welcome Michaela a hned mi přistála v ruce obrovská kytice. Z Philly mohla cesta trvat něco přes 20min do mého budoucího  působiště - města Wayne. Cestou se volalo HF a mohla jsem si vybrat pizzu podle mého apetitu. Po příjezdu mi byl předán můj budoucí pokoj (o hodně prostornější než ten v UK a ještě mám vestavěné skříně - to mám strašně ráda). Vybavení je takové standardní. Double bed, TV + satelit, (kolem sta programů a vážně se v nich vůbec neorientuji - kdyby mi mohl někdo doporučit nějaké dobré stanice, budu jen ráda :) ),DVD player, mám tam skříň se šuplíky a už zmiňovanou super vestavěnou skříň, pro případ tepla mám ventilátor a pro případ zimy přímotop. Proběhla prohlídka domu, pokojíčků a šlo se večeřet. S rodinkou jsme povídali asi dvě hodinky a pak jsem si dala sprchu a odebrala se celá utahaná do postele.
-  Představte si, budíček v 6:30, snídaně, mít tří hodinovou přednášku, přestávka na oběd, dvě hodiny přestávka, hodina a půl čekání na vyzvednutí autobusy a na vlak, necelé tři hodinky vlakem a pak až konečné shledání s rodinkou.
     Pátek byl potom můj první oficiální pracovní den. Celý den se mnou byla mladá, milá holčina (kolem 23/24) let Amanda. Američanka, která vypomáhala rodině přes léto od té doby, co se vydala bývalá au-pair na cesty po Státech.  O tom, jaké jsou děti, jaký je můj "schedule" a hlavně, jaké bylo překvapení, že 8mi letý klučina má agresivní autistické sklony zase příště.


 

71 au-pair čaká na vlak, který je zaveze k novým host rodinkám.


Touto cedulí a kyticí mě má host rodinka přivítala :)

PS: Opět jsem nezklamala a udělala ze sebe pěknou trubku. V čem byl problém? Prostě mi není souzeno se sprchovat :D. Hm mi musela poradit, jak se pouští voda ve sprše :D :D. Opět to funguje na jiném principu než u nás nebo v hotelu. V podstatě se točením doprava nebo doleva reguluje teplota. No jo, jenže se to otáčedlo ještě musí docela silou táhnout jakože k sobě, aby se spustila voda. To by mě fakt ani za boha nenapadlo.

5 komentářů:

  1. Wow, tak ta kytka i cedule - krááása:) A co se osmiletého klučiny s agresivními autistickými sklony týče - to je teda síla:-O (mám vystudovanou humanitární činnost - tak vím, jak drsné to může být) - Nechápu jak Ti to mohli zatajit, ale snad to zvládneš:)! Těšíš se na příští článek až prozradíš víc:)

    OdpovědětVymazat
  2. úplně se děsím,jestli taky pojedu vlakem:-D
    jiank s tím malým je to docela smutný:-/ a nepřijde mi to fér,jestli jsi o tom nevěděla. A jak jinak těším se na další článek:-)

    OdpovědětVymazat
  3. parádní přivítání :)) snad rodinka bude sympatická jak se zdá ;) ty jo a ten malej... sem zvědavá na další informace.. s ním to asi nebudeš mít zrovna lehký, ale určitě to zvládneš! :) Držím palce

    OdpovědětVymazat
  4. Nastesti ma mladej vychovneho poradce, ktery dochazi skoro denne a ma na starosti delani s nim domaci ukoly, ktere kdyz on nechce delat a musi, tak se rozzuri. A pak jeste 2x tydne dochazeji dve dalsi vypomocnice.
    Vychovny poradce mi rikal, ze je problem, ze rodince si nechteji pripustit, ze jde o autistu (nebo spis bych to charakterizovala na poruchu autistickeho spaktra) a oni to tak nenazyvaji. Kazdopadne mam vypomoc v baraku na veci, ktery by mel delat a nechce delat.
    Takze ja poste, kdyz mu neco nabidnu a nechce to delat, tak to preskocim a nedelame to a je relativne klid.
    Dnes jsem utahana, takze napisu vice snad zitra. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi krásné přivítání a jak to tak vypadá, tak máš i parádní rodinku. Já jsem teda v tom Glasgowě, ale i tady je docela dost uklízení, zatím si nestěžuji, ale ty děcka jsou nepořádné - prostě, proč by něco dělali, když od toho mají mě.. ale sem tam se mi snaží i pomoci, andílci :D


    Tak ať se ti tam líbí a těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat