pondělí 26. září 2011

Souhrn uplynulého pracovního týdne 19.9. - 23.9.

    Tento týden začaly dětem nějaké koníčky a příští týden by mělo ještě něco přibýt, takže se mi trochu změnil harmonogram.
     Jax (12) chodí (po - čt) ve škole na volejbal a domů doráží pokolem 1/4 na 6. Pro mě relativně ještě lepší, páč většinou mi tedy jezdí první domu dvojčata až na 4pm. Trochu mě štve, že na mě Jax zkouší různé finty. Třeba se mě zeptala, po tom, co na ní rodiče už čekali v autě, jestli bych jí "dnes" nemohla vyzvednout. Usoudila jsem, že je to prostě součást mé práce, tak jsem samozřejmě přijela. Po tom jsem se o tom bavila nějak s HM a ta mi vysloveně řekla, že pokud nepadají trakaře, tak bude chodit domů pěšky, ať taky něco dělá. To mi od rodičů příjde docela dobrý přístup. Každopádně jak řikám, docela mě Jax zkouší, kam až může zajít.
   Na středu přibyl holčině (8) kroužek zpěvu v kostele. Vyzvedávám oba mladé ve 3:30 ve škole, pak holčinu vyhodíme u kostela a na 5pm jí zase vyzvedávám. Oboum dvojčatům by měl pak ještě v nejbližších týdnech začínat skaut, tak uvidím, jak se nakonec schedule vyvine.
    Co se týče pracovního týdne, tak byl takový stříavý. Jeden ten, myslím, že to byla středa, byli dvojčata jak milijusové. Ráno nez rvaček a odpoledne bylo také klidné. Za-to si to vybrala Bailey (8) v pátek. Dostala nabídku "sleep over" u kamarádky a hrozně jí vytočilo, že se nemohla dovolat HM, aby se jí zeptala, jestli  může u kamarádky přespat. Jako takové vzkazy, které nahravala do hlasové schránky HM, to bylo fakt nehorázné. Uplně histericky křičela do telefonu, kde jako HM je, že s ní potřebuje mluvit. Pak tedy začala řvát na všechny v baraku, kde jako HM je a jaktože jí nebere telefon atd. No samozřrjmě, že si HM hlasovku poslechla a mladé na "sleep over" za to chování nedovolila jít. Takže pak byla doma ještě větší scéna, jako že HM nasnáší a že ji neche za svoji matku. V ČR by za to dítě už dostalo přes hubu, páč ten ton, kterým to říkala a co říkala bylo strašné. Nechápu, jak si tohle může vůbec dovolit. Asi za hodinku, po tomto konfilktu se mladá uklidnila, ale to už jsem já měla padla, takže mi to byl docela šumák. Jediné co, tak mě z toho celoodpedního řevu začala tak třeštit hlava, že i když jsem měla možnost jít na bowling, tak při pomyšlení jít do nějakého hluku se mi moc dobře nedělalo a tak se zůstalo doma, kde jsem tak nějak ztrávila večer brouzdáním na internetu a sledováním TV.

Víkend byl ale ovšem famozní - v sobotu bylo na programu kokečně shledání s Mončou, která dorazila před týdnem do Philly. Takže po 2ou měsíčním skypování jsme se setkaly i naživo. Prošly kousek Philly, omylem se dostaly až někam skoro do černošského ghetta, popařily v klubu a v neděli byl na programu Slovenký festival, který byl asi 100mil od nás v státě NJ. Snad to do zítřka někak sepíšu :)

Moje College
1/3 parkoviště pro College
Budova školy

Žádné komentáře:

Okomentovat