čtvrtek 27. října 2011

Bezva víkend

    Konečně jsem se dokopala napsat článek o uplynulém víkendu. Já osobně ho považuji za jeden z nejlepších, co jsem zatím měla.
    Už tak nějak před časem jsem se rozhodla, že budu chodit ven jeden večer z víkendu a jeden večer bude spíš relax. V hodně klubech se tu platí vstup a ještě drinky tu nejsou moc levné ...nejlevnější je pivko, tak 5/6dolarů. Takže chodit ven jak pátky, tak soboty je fakt pro chudou au-pair dost finančně rujnovací. Pátek večer byl tedy ve znamení relaxu. Přesně, jak jsem psala minule.. prostě sedmá hodina padla, vklídku se vysprchuji, zalezu do pelechu, pustím počítač a TV,  nastavím budík na 11tou a  užívám poklidného večera.
    V sobotu bylo na programu se s Mončou sejít kolem druhé ve Phille. Musela jsem si ještě zajít do banky, uložit a zároveň vybrat penízky, aby se měl z čeho přežit víkend. No dopadlo to asi tak, že jsme s Mončou dostaly brutální shopping náladu a kreditka se nezastavila. Musím ale říct, že byla fakt sranda. Určitě to musíme někdy zopakovat, jen tedy ne v dohledné době :). Skočilo se na obědo/večeři a na chvilkový odpočinek k Monče na barák před plánovaným večerem. Večer, na který jsem se docela těšila. Monča úplně nečekaně narazila ve Phille na dva české borce, které tam studují, takže se plánovalo s nima sejít. Sraz byl naplánovan na 10pm. Nakonec s náma vyrazily ještě dvě Mončiny kámošky - také Monika z Chorvacka (první chorvacká au-pair na kterou jsem kdy narazila) a Anna z Rakouska. Ty dvě, jsou fakt brutální kaličky a i když toho tady moc nenašetří, tak si to náruživě užívají. Kluci přivedli svého libanonského kamaráda a tak nějak plynul pro mě příjemně večer. Kluci tu ještě znají jednoho Slováka a nějak plánujeme vyloženě česko-slovenskou party. Doufám, že z toho nesejde a někdy se sejdeme. Páč právě tyhle párty v Anglii, byly jedny z nejlepších. S klukama se ještě na chvíli přešlo do dalšího klubu, kde se moc dlouho nepobylo, páč holky (Monika z Chorvaca a  Anna) byly ještě domluvené se sejít v dalším klubu s dalšíma jejich kamarádama, takže se s klukama jen tak v rychlosti rozloučilo a slíbolo, že se tedy někdy uspořádá nějaká ta párty. :) Trošku mě mrzelo, že jsme se nerozloučili víc, ale pak nám holky říkaly, že je to tam už moc nebavilo. Já s mojí Mončou z ČR jsme v dalším clubu vydržely asi jen půl hoďky a pak to zabalily. Páč Monča - CRO a Anna - AUT se rozhodly, že pojedou ke kámošům na byt a já byla docela dost ráda, že se Monče nechtělo a vyrazilo se k ní. Původně jsme si myslely, že budeme muset chytit taxi, ale uplně náhodou se nám podařilo chytly ve 2:15 poslední autobus, který jel k Monče, takže se i něco trochu ušetřilo.
     Neděle byla ve znamení největší pohody. Já se probudila asi ve 10:30, Monča chvíli po mě a tak nějak se nasnídalo, povídalo a rozhodlo se, že si koupíme cheesecake, vezmeme deku a vyrazíme do University City, taky poblíž a uděláme si pohodové odpoledne s mini piknikem. Počasí bylo úplně nádherný a po spořádání cheesecakeku jsme si jen tak lehly a vydržely relaxovat asi 3hodinky. Byla to stašná pohoda :).
     Já si pak zašla k Monče vyzvednou věci a hlavně plné tašky z včerejšího nákupu a vyrazila na vlak. Ve vlaku se úplně-úplně náhodou narazilo na Martinu -ITA, která se vracela z víkendu z Washingtonu, kde byla navštívit kamošku a Lisu-AUT, au-pair tady od nás z Wayne, která byla jen tak ve Phille. Ve vlaku se spontálně rozhodlo, že si ještě skočíme na jídlo a já měla poprvé možnost navštívit The Cheesecake Factory. Byla tam strašná spousta lidí a na stůl jsme čekaly asi 40 min. Fungovalo to asi tak, že se dostal takový umělohmotný čip a mohlo se jít kamkoli po Mallu (kde už všehny obchody byly stejně zavřené). My si vystačily s relaxačními křesli :) a když byl náš stůl v restauraci připravený, tak čip začal blikat a to byla známka, že může přijít.   U mě to vyhrála pizza a opravdu mě tak nasitila (vlastně jsem si ještě asi tři trojúhelníčky nechala zabalit), že fakt jsem si nedala ani žádný z těch úchvatných cakeků, i když tedy vypadaly nádherně. Stejně jsem pak asi půlku dostala ještě od Martiny, páč ta si objednala jenom ten a v polovině ho byla tak přejedená, že mi ho věnovala a já ho teď ještě tři dny po kouskách dojídla jako třešničku na dortu k mému obědu :).
    Víken tedy byl v takovém tempu, že jsem po jedenácté v sobotu opustila barák mé host rodiny a po půl 10 v neděli, kdy už všichni byli u sebe nahoře, děti už pravděpodobně spaly, dovalila domů. No a celý pracovní týden zase mohl začít.

Fotografie
Po crazy shopping sobotě s Mončou. ( PS je to nákup obou :) )
Čeští borci - já se svými 158cm fakt dělám čechám ostudu :)
Já - Monča - CZE, Anna - AUT, Monika - CRO
Promenáda v University City - Monča
Love  v University City
University City - počásko fakt luxus
University City - upadl mi knoflík :)
Mini piknik s Mončou
Drzý veverčák, který přišel dojet zbytky, ale už nezbylo :D

5 komentářů:

  1. Teda Míšo!!! Takovejch hadrů :-D Ať žijou těžce vydělaný dolary :-D. A jinak musím říct, že z fotek se mi moc Philly nelíbí, ale tyhle fotky jsou moc pěkné a tento kousek města vypadá suprově. Možná to taky dělá to počasí, ale ta promenáda je super

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vole tys tam dala tu vožraleckou fotku???podívej na moje oči, vypadám jak vychlastaná tetka...jo víkend to byl fajnový...klukům sem už psala....takže kontakty jsou a budou :-) jinak Mary, každý vidí Philly jako škaredé město, ale jakmile jsi tu pár týdnů zjistíš jaké to má své kouzlo...na začátku mě to strašně sralo,ale to je prostě Philly,,,buď ji miluješ nebo nenávidíš...je to prostě taková Kofola :-) Univesity city,kde jsem já a centrum a south centrum Philly je krásné a všude dojdeš pěšky i s podpadkama viď Miško :-) Jinak Míši sobota je naše....nabij baterie do foťáčku a Ti říkám já toho Seana Paula vošukám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mary -> Jak pise Monca - proste Philla je takova nase Ostrava :) Proste na pohled takove smutne mesto, ale proste si s nim zzjijes a pak ti uz tak skarede neprijde. :)

    Monca--> ta fotka neni nejak hrozna! .. proste normalni - to jenom tobe pripada :)
    Jinak ti jako musim rict, ze jako tento tyden byl co se tyce chovani deticke fakt nejhorsi. Chtelo by je vsechny poslat na chvili do Cech, at se proste nauci chovat. Dneska se mi zas zacaly rvat na parkovisti, kde jezdily auta.
    Jinak joo sobota snad bude super, jen jsem koukala na predpoved a ma byt hrozitanska kosa..to na ty nase kostymy je pak zrale na chripku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda takovy nakup :D:D Jste se poradne vyradily,ze? Fotky jsou paradni a vubec jsem netusila,ze jsi takhle malicka :) ale aspon Te kazdej ochranuje,ne? Ti dva borci vypadaji jako tvoji bodyguardi :D
    Me se Philly libi,ted z toho co znam z tv,koukam na Cold Case a ty jsou z Philly..nevim to mesto me necim zaujalo ;)
    Doufam,ze deticky budou zase hodne, tady Toby mel dnes 'pekny' zachvat :/ potrebuje rutinu jak ponozky a maji half term,nedela to dobrotu, kdyz je doma celej den :/
    No nic, doufam,ze si uzivas!! (myslela jsem na Tebe tuhle v pondeli, kdyz jsem byla v Primarku :))

    OdpovědětVymazat
  5. Je tak to je sranda, toho jednoho kluka, co jste poznaly, znam z prace, studuje tam MBA, ze :)) Svet je malej!

    OdpovědětVymazat