úterý 25. října 2011

Pracovní týden - 2 Měsíce v USA

     No musím se vám přiznat, že po minulém pracovním týdnu, kdy dětičky byly jak vyměněný a proběhlo to skoro bez rvaček, tak hlavně od pondělí do středy začaly všechny bitky nanovo. Já to fakt nechápu, oni se začnou hádat kvůli každé prkotině, to pak našte toho autistického klučinu, který si pak začne agrsi výbíjet na ségře. Došlo to i do takových mezí, že asi dvakrát jsem jí musela poslat do svého pokoje, ať se tam zamkne a na chvíli se tam před bráchou schová. Jednou jsem to museli udělat všichni (jak já i Jax + Bailey, páč si začal klučina výbíjet vztek na všech kolem. No nic, bylo to náročné, ale zase na druhou stranu musím říct, že mi týden docela utekl. Ani jsem se nenadála a měla jsem tu víken.
    Zkouším si vzpomenout na nějaké zásadní body, které se staly v průběhu týden. V pondělí šly obě holky k zubaři. Já a Colton jsme na ně čakali v čekárně. Pobrala jsem nějaké hračky, snack a tak se to nějak přežilo. Sice jednu dobu začal říkat, že ho to nebaví a že za to holky nenávidí, jak na ně musí čekat, ale hned ho to přešlo, když jsem mu dovolila sundat si boty a on se v čekárně natáhl na gauča a odpočíval.
    Už od pondělka Jax docela chrchlala - vubec se jí nedivím, že je furt nachlazená, protože většinou, co příjde domu z volejbalu, tak jde ještě chvíli na zahradu a pinká si, ale je bosa - bez bot a na studených dlažbě fakt asi nic moc. Prostě nechápe moje rady, ať hraje v botech, páč jí tělo promrzá od noch i když to necítí a proto je furt nemocná. Takže tedy myslím, že to byla středa, kdy zůstala celý den doma a já tedy musela také. Tentokrát to fakt nehrála, což mi přišlo, že to trochu přihrála minulý měsíc. Prostě z toho jak vykašlávala, tak z ní šly i takové ty hleny a musela furt lítat na záchod to plivat - nebo pak měla misku, kam to plivala. Ve čtvtek jí však už rodiče poslali zas do školy.
    V pátek mě obě děti překvapily, že chtěly jít po škole ven. Chtěly jít k nedalekému potoku, který dělí sousedovic pozemky. Colton s MR Markem tam vydrželi asi 15min a já s Bailey asi hodinku. Fakt jsem byla ráda, že děti neseděly jen doma a konečně si užily i venek. Páč většinou ať se člověk snaží jak koli, ven prostě nejdou.
    Škola mě fakt začíná čím dál tím víc nudit. Nebo spíš podléhám víc a víc únavě. Sice je tam pár lidí, se kterýma se dobře povídá, ale jelikož končíme kolem 10-té, tak prostě povidáme třeba půl hodiny a potom každý únavou odpadává a valí domů do postele.
    Jinak taková poslední vsuvka - myslím, že to byl čtvrtek, kdy jsem si odškrtla druhý měsíc pobytu tady v USA :)

Žádné komentáře:

Okomentovat