úterý 18. října 2011

Klidný pracovní týden

    K minulému pracovnímu týdnu toho nemohu ani moc napsat. Po pracovní stránce mohu říct, že to byl jeden z nejlepších pracovních týdnů, které jsem tu zatím měla. Děti byly naprosto v pohodě, neodmlouvaly při vypracovávání domácích úkolů, prostě skoro idilka. Samozřejmě, že se to neobešlo bez menších hádek a rvaček, ale v porovnáním s rvačkami, který tu jsou na denním pořádku se jednalo opravdu o maličkosti.
    Holčině - Bailey (8let) přibyl kroužek lezení na čtvrtek. Takže asi budu muset teď pravidelně jezdit do školy vyzvedávat děti 2x týdně. Tedy ve středu, kdy mladou vozím do kostela a ve čtvrtek, kdy to bude asi tak, že Colton dorazí autobusem ve 4pm a ve 4:20 budeme vyrážet znova do školy vyzvednout právě mladou. Když bude na čas MR Mark, tak s ním bude moc zůstat v baráku, ale docela často se stává, že doráží mezi 4:20/4:30 a to bude muset Colton se mnou - no doufám, že s ním moc kvůli tomu bojovat nebudu.
    Co mě hodně potěšilo, tak když jsem Bailey vyzvedávala z kroužku lezení, tak mě chytla za ruku a šly jsme ruku v ruce, což mě strašně potěšilo. No a v pátek, když se děti (všechny 3) trochu ze srandy pošťuchovaly, --> válčily na gauči a já seděla vedle na křesle a říkaly, ať jdu válčit s nimi. Já jím řekla, že já sedím na křesle Míru, to znamená, žádná válka. Bailey se zvedla a řekla, že chce sedět na křesle Míru se mnou a sedla si mě na klín a společně jsme tam tak seděly ... fakt krásný pocit, že mě děti mají aspoň trochu rády :).
     Co se týče školy (mé), tak už ze mě vyprchalo takové to prvotní nadšení a opravdu, jak kurz začíná pozdě večer, tak je to pro mě strašně únavné. Fakt, tak po hodine začnu sledovat hodiny a počítat každou minutu do konce. Co tak mohu pozorovat, tak jsou na tom ostatní dost podobně. Ještě angličtina na ten TOEFL je docela náročná, tak je někdy dost obtížné přimět mozkové závity nějaké aktivitě. Docela vtipné je, že na začátku kurzu jsem byla já a ještě asi jen jedna holčina, kdo řekl, že TOEFL test nebude dělat. Teď s přibývajícím časem mi příjde, že nás může být dobrá polovina, kdo na test nepůjde. Důvody jsou docela jednoduché - za prvé, opravdu to není jenoduché. Test stojí něco přes 100 dolarů a body platí pouze dva roky a když se do té doby nebude chtít jít tady ve státech studovat, tak jsou to vyhozené peníze. Máme docela dobrou učebnici, takže si říkám, že je to asi jediné užitečné, co mi z toho kurzu zbude :).
    No nic, každopádně jsem si zařídila, že s Martinou a její kamarádkou Helenou (Němka) pojedeme první týden v listopadu na školení do Baltimore, které nám dá 40hod nebo 4 kredity. Téma pro školení je Americká kultura a turismus - takže si myslím, že by to mohlo být i docela zajímavé. Nejlepší na tom je, že až tedy dodělám v prosinci ten TOEFL kurz, tak budu mít splněné veškeré hodiny a zbytek pobytu budu mít od školy pokoj.
    Joo - ještě jsem se rozhodla, jako některé holky tady v USA a předobjednala jsem si předplatné některých časopisů. Je to konkrétně ELLE za nějakých 10dolarů na rok a GLAMOUR za 10dolarů ne půl roku. Prostě oproti ČR, kde se za celoroční předplatné ušetříte za jedno, dvě čísla, takdy se ušetří za 80% čísel.
    Poslední, co se minulý týden přihodilo, tak dvě už zaběhlé au-pair tady v okolí se chystají v listopadu do NYC ne nějaký Christmas Carol vystoupení a ptaly se, kdo by se přidal, takže snad to nepadne a v listopadu mám dvě akce na které se těším - jde tedy o školení v Baltimore a výlet do NYC.

Žádné komentáře:

Okomentovat