pátek 18. listopadu 2011

Zase jsme o jeden pracovní týden starší

    Ano, opět se nám nachýlil pátek a pro mě to teď znamená, ještě si poradit s dětičkami odpoledne a budeme mít před sebou zase jeden z perných víkendů, kde je toho naplánováno, že to pak budu ještě v pondělí a úterý "dospávat". U mě to znamená ne si přispat, ale o to chodit brzy spát :D :D. Většinou opravdu jeden-dva dny po víkendu si tělo řekne o své a zabalí to kolem půl desáté - tedy úterý je škola, to můžu usnout až kolem 10:30, ale prostě jdu hned spát.
    Co se týče tohoto pracovního týdne, tak ho považuji za takový průměrný. Prostě byly lepší, ale i horší týdny. Myslím, že to bylo ve středu, kdy zas mladý dostal dva své záchvaty, ale už mi přijde, že jsem si na ně zvykla a prostě se přečká 20min a kluk je zas v klidu. Jo a středa byl ještě den, kdy děti zas měly kratší školu. Končily v poledne, místo 3:30, jak je tomu normálně. Pro mě to byl takový před trénink na díkuvzdání, které je tu příští týden a dětičky budou v podstatě už od úterka doma.
    Jinak tu nemám Martinu a dny se staly takové nudnější, ale přece jenom se mi to jednou podařilo zaplnit kafíčem s Pájou a dnes jsem si zajela na mini nákup do TJ Maxx ... fakt jsem se krotila, páč mě čeká finančně docela náročný víkend, ale přece jenom jsem neodolala jedněm botičkám a mini kulmičce na vlasy. To prostě nešlo :).
     Jo a teď tu popíšu jednu trochu nemilou událost. Už asi před 14dny jsem přistihla Jax (12), jak pravdě podobně krade svému otci peníze, které on nechává ležet přes noc v kuchyni. Nebyla jsem si tím tuhle jistá, tak jsem se svěřila Mr Markovi a dohodli jsme se, že jí budu zkoušet víc pozorovat a jestli se mi to potvrdí, tak to řeknu rodičům. Já nevím, jestli ty děti jsou vážně tak naivní, že na to rodiče nepřijdou. Každopádně dnes to udělala dost okatě..zase se pohybovala v místě, kde byly peníze, strčila si je do kapsy a pelášila na záchod, já si všimla, že peníze chybí a tak jsem prostě čekala až se vrátí, páč je zákonitě musela vrátit na původní místo a prostě v okamžiku, kdy je vracela, tak jsem se otočila a viděla to. Takže jsem jí přistihla jak se říká při činu. Nejdřív to popírala, ale když jsem jí řekla, že jsem to viděla, tak mi řekla, že peníze sice vzala na záchod, ale nic si z nich nevzala. Já pak počkala až HF s Jax odejdou do auta a přesně jsem popsala co se stalo HM. Řekla mi, že je ráda, že jsem jí to řekla a že si prý HF už všiml, že se mu ztrácí peníze. No doufám, že nepodezřívali mě, ale nikdy nic neřekli. Doufám, že jí prostě řeknou, že se takovýhle věci nedělají a ona si to uvědomí. Myslím si, že se asi moc dobře necítí..jen pravě při myšlence, že ví, že já vím. Nevím, jestli s ní o tom mluvili v autě, když jí odvážely do školy nebo ještě teprve budou. No nic, já bych každopádně nechtěla být v její kůži. Sice mi Jax vždycky říkala, že pracovala přes prázdniny, ale kdyby jste viděli, co domů nosí skoro denně za kosmetiku, tak prostě to je pro její věk nenormální. Kupuje si různé sarapatičky, ale prostě cenově pro její věk úplně mimo mísu..lak na nehty za 12dolarů, lesk na pusu za 15 a tak..prostě navštěvuje takové ty lepší, dražší beauty shopy. No nic, fakt jsem se necítila moc dobře..když jsem měla podezření a jsem ráda, že mám za sebou to, že jsem to musela oznámit rodičům.
     No nic, já za chvilku budu muset vyzvednout ty má drobátka z bus stopu a vrhnout se na závěrečnou etapu mého pracovního týdne.

Fotečka, mým botiček z TJ Maxx - prostě jsem neodolala :)

2 komentáře:

  1. Rada ctu tvoje clanky :)
    Uzij si vikend, urcite si ho zaslouzis. Docela bych s tebou rada byla, kdyz pracujes, abych videla ty zachvaty a deticky vubec.
    Jinak se snad uvidime ve volnu bud v NY a nebo ve Philly!

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje clanky jsou tolik ctive :)

    Zrovna na tyhle botky jsem se divala tusim v TK Maxxu, vypadaji teda stejne :))
    Sleduji, ze mas taky docela slusny zahul s detickama, myslim, ze ty autisticky zachvaty by na me byly skutecne hodne :((

    Zdravim z Glasgow :)

    OdpovědětVymazat