sobota 24. prosince 2011

Milé překvapení + super Pajina B-day party č. 1 - super Pajina B-day party č. 2

      Nebudu úplně tak nevděčná a nenechám vás čekat, jaké milé překvapení mě potkalo. Sice pro vás to nebude nějaké převratné drama, ale mě to strašně moc potěšilo.
      Je takhle pátek už docela pozdě večer ... může být kolem jedenácté a já, už v polospánku slyším telefon. Vidím, že mi volá Pája a tak si říkám, že asi nějaké změny ohledně její zítřejší narozeninové párty, když to nemůže počkat do rána. A najednou mi říká ... "Miško, máš ráda balet" a já: " Já nevím, ještě jsem žádný v životě neviděla" Pája: Víš Cindy (její HM) mi dala dva lístky na balet na Louskáčka na zítra do Philly a původně měla jít Maya (její dlouhodobá kamarádka ze Srbska), ale ona mi to teď odřekla,tak jsem se chtěla zeptat, jestli by jsi nechtěla jít." .... Asi to bylo vážně nějaké znamení, že jsem se dokopala nakoupit většinu dárků přes týden, tím pádem mi nic nebránilo v tom nejít. Takže jsme se dohodly, že mě kolem 9am vyzvedne a přejedeme k ní a tam počkáme až se připraví dámské osazenstvo Pajíné host rodinky a v 11am nám to začínalo. Ještě se k nám přidala jedna paní s dvěma dětmi a rozhodlo se, že se všichni nasáčkujeme do jednoho auta. Mě to zrovna bezpečné nepřipadalo, páč jedno ze Cindininých/Pájiných dětí sedělo na zemi mezi sedačkami na zemi .. vůbec mi nenaběhly myšlenky na "upoutávky - Nemyslíš - Zaplatíš", ale i když se nemyslelo, tak se naštěstí "neplatilo".
     Balet byl nádherný - pro mě zas úplně něco nového - nezapomenutelného. Možná by se našli lidé, kterým by se to nemuselo zamlouvat, ale normální, aspoň trochu kulturně založený člověk musí uznat, že ti baleťáci/baletky/ - jsou fakt dobří a je neuvěřitelné co dokáží s tělem. Vím, jsou to léta dřiny a odříkání, ale na jevišti to pak všechno vypadá tak nádherně ladně.
      Na cestě nazpět jsem se s Pájou dohodly, že zaskočíme, po tom co se všichni někde najím ke mě domů - já se rychle převléknu, nabalím věci na večer a že se na párty budeme připravovat u ní, a aby se to nekomplikovalo, tak bych u nich i přespala. Tak nějak jsme propovídaly zbytek odpoledne, nastal večer a začalo se připravovat. Kolem půl 10 nás vyzvedly dvě Pájiné kamarádky ještě z dob, kdy ona byla normální au-pair (obě Brazilky) nabrala se ještě Slovenka - Barča a vyrazilo se na místo. Pája párty naplánoval v jednom clubu, který ji doporučil Martin (Slovák - už jsem se tady o něm také pár x zmiňovala. Byla jsem s ním třeba na Slovenském Festivalu někdy na začátku října). Bylo to fajn místo - nebylo to nějak přeplněné... Pája zaplatila jakýsi b-day balíček, který znamenal vstup zdarma, drinky zadarmo od 10pm - 1am, rezervace stolu a těstovinový bar. Mohu, říct, že jsem tu měla moji první párty, kde jsem se trochu hodila i do nálady. No, asi to bylo zapříčiněno i tím, že tu opravdu moc alkoholových drinků nepopiji a tak mohu říct, že i po čtyřech drincích jsem náladičku začla lehnce pociťovat.. Většinou jsem ochutnávala  nějakou ochucenou vodku smíchanou s nealkem - (př. - cherry vodka + cranberry juice, dokonce jsem ochutnala i Marshmellows vodka + myslím Sprite nebo něco). Muzika byla relativně, že jsem jí zkousla. Tedy skoro celý večer vyhrávaly současné Pop pecky, které tu v USA letí. Pro mě dobře tím, že si odpouštěli remixové verze, které mi jsou proti srsti. Na konci tedy zažaly hrát Hip-hop - takže to jsem si pak radši odešla k těstovinovému baru :). Párty mohu hodnotit jako hodně vydařenou, nejlepší kterou jsem tu zatím měla.

     V neděli jsem vyspávala až do 11am a od dvanácti měla začít další párty v baráku Pájiné host rodinky. Ještě jsem přišla na to, že jsem tam měla v podstatě jen šaty, v kterých jsem byla včera večer a v těch jsem být nechtěla a pak jenom tepláky, do kterých se narychlo navléklo když jsem si včera narychlo balila. Pája tak nebo tak ještě musela něco nakoupit na párty, tak mě dovezla domů, já si dala sprchu, trochu zkulturnila a normálněji oblékla a hned mě zase vyzvedla a jelo se nazpět k ní. Fakt mě fascinuje, jak párty začínala ve 12pm - tak prostě se s nějakými velkými přípravami před začátkem rozhodně nezahazují a vše začínají připravovat až když dorážejí první hosté. Znova na programu dne byla Marshmellows vodka - jedna známá jí tam donesla a pro všechny kdo chtěl připravila lahodný teplý nápoj. V podstatě ta marshmellows vodka smíchaná s horkou čokoládou. Bylo to moc dobrý - ten alkohol vás na jazyku jen tak příjemně pohladil. Nebyla to nějaká  zabijárna, která by vás po dvou hrníčkách odrovnala. Přišlo mi strašně sympatycké, jak se lidé v barácích svých známých chovají v podstatě jak doma. Třeba tahle paní s tím drinkem - přišla, na nic se neptala a hned si šahala pro hrnce a začala vyvářet ten svůj zázrak. Pohoda, klídek. Samozřejmě že přišlo na řadu i krájení narozeninového dortu a zpívání Happy B-day. Původně bylo v plánu udělat soutěž ve zdobení "ginger bread"chaloupek, ale to prý zabere až několik hodin, tak z toho nakonec sešlo. Jeden ze známých pouze od někud dotáhl tavnou pistoli a jednu tu chaloupku poslepoval, s tím, že si jí děti v průběhu týdne nazdobí.
     Dostala jsem ještě pozvánku od Cindy, jestli s nimi nechci jít na Vánoční party do golfového clubu (Chat - Pajiný HF je členem), ale tu jsem se zdvořilostí odmítla a byla ráda, že mohla být kolem čtvrté odpolední doma, páč se začala projevovat únava z předešlé vydařené noci. Takže já si dala sprchu, v pět byla v posteli, relaxovala a kolem deváté mohla upadnout do kómatu. Fakt obdivuji Páju, že byla schopná absolvovat ještě další párty. Pro ní to v podstatě byla třetí ve 24hodinách :).

Fotečky:
 S Pájou na Louskáčkovi
A vyráží se na B-day párty.
Skupinové foto
Druhý den se konala další párty od Pajíních host rodičů
Pajin B-day cake
Krájení dortu
Cookies :)
Slepování Ginger Bread Houseu tavnou pistolí
Marshmellows vodka s horkou čokoládnou - mňamka

Tady je pak ještě malá upoutávka na Louskáčka

1 komentář:

  1. máš nádherný ty bílý šaty :))

    jo, tak koukám, že nemáte nedostatek party :D

    OdpovědětVymazat