středa 21. prosince 2011

Nákupy - nákupy - nákupy

     Heslo minulého pracovního týdne by mohlo znít přesně takhle - nákupy. Nejdříve jsem přemýšlela, že bych to nechala až na víkend, ale pak nějak v úterý nebo ve středu jsem se sebrala a zajela do TJ Maxx a musím říct, že i když jsem tam jela s vidinou, že stejně toho moc nepokoupím, hlavně pro HF, kterému jsem fakt nevěděla co by - tak jsem byla dost úspěšná. Většinou jsem toho sehnala tam - tedy vánoční dárek pro Coltona, HF a ještě něco malého pro HM k šátku, který už mám z před tím. Pro Jax jsem už měla dávno vymyšleno, že jí pořídím give card v jednom beauty shopu, tady ve Wayne, kam ráda chodí a pro Bailey jsem chtěla nějaké knížky. Vím, že hodně z nás by knihami v jejím věku (8let) pohrdalo a nebyli by jsme z toho zrovna na větvi, ale ona je trochu jiná. Knížky fakt miluje, hlavně něco jako encykopedie pro děti, prostě něco, kde se může dozvědět nějaké zajímavostí o světě - hlavně ještě upřednostňuje zvířectvo.
     Výlet do obrovského book store se s  Pájou udělal ve středu večer. Rozpoznala jsem v něm ten stejný, kde mě kdysi vzala Amanda (holka, která mě tu zaučovala, pro ty, kteří nevědí). Jenže to bylo hned asi druhý den tady ve Wayne a jak pro mě bylo všechno nové a zmatečné, tak jsem si vůbec nepamatovala, kde to bylo. Autem to mohlo být kolem 15min,možná ani to ne - takže super. Aspoň teď vím, jak někdy zabít čas. Na těhlech velkých knih-kupectví v USA je super, že tam u toho máte i kavárnu, kde si můžete vzít knihu, přinést si počítač, koupit nějaký drink a jen si tak číst. S Pájou jsme si řekly, že si tam někdy jen tak na počteníčko zajdeme :). Je to fakt taková krásná atmosféra, kde se mísí vůně kávy s vůní nových knih. Každopádně jsem tam pokoupila úspěšně pro Bailey a objevila ještě DVD The Rockettes (vánoční show, na které jsem byla v NYC v Radio City Music Hall). Sice na živo je to lepší než takhle z DVD, ale vím, že mi právě to DVD bude navždy připomínat krásnou vánoční vzpomínku na USA.
    Ve čtverek se to bez nákupů také neobešlo...tentokrát se zajelo do Kohl's -  sortimentem bych to přirovnala k JCPenny - není to úplně tak levné, jak třeba TJ Maxx nebo Ross, ale i tak jsou tam věci ve slevách a na stojanu s CLEARENCE se dají sehnat kousky za opravdu neuvěřitelné ceny. V podstatě tento stojan byl jediné místo, kde jsem nakupovala :D :D. U kasy vám to na účtence hned spočítalo kolik jste ušetřila z původní ceny. Za mé tři kousky byo ušetřeno nemalých 155.80$. :) Pořídila jsem si jedno sáčko - pc (původní cena) 44$ - teď 8.80$, // šaty 1 - pc 50$ - teď 5$, //  šaty 2 pc 108$ - teď 32,40$. Šatičky byl vlastně důvod mého nákupu, páč mě v sobotu čekala Pájina B-day party. Šaty, které se vybraly, jsou nádherné - tedy aspoň na můj vkus a ty další dva kousky se tam za tu cenu nechat nemohly. Ty druhé šatičky jsou super na tahání na léto. Prostě nic "fancy" - ale pěkné a sáčko se hodí vždycky.
     No dobře o nakupování už bych mohla přestat - asi bych to shrnula tím, že mám nakoupeno na Vánoce + dvojčatům ještě extra na narozeniny, které slaví 24.12. - Takže jo spokojenost. Už to zbývá jen zabalit a bude hotovo.
     Abych nezapomněla napsat pár vět o mé au-pair práci s dětičkami, tak týden byl dost klidný. Hm to přisuzuje tomu, že se blíží Vánoce a děti si nechtějí na poslední chvíli "nasrat" Santu :D. Tento výraz samozřejmě nepoužívá, ale ve své podstatě je to, to správné vyjádření. No abych se dostala k věci, která mě dost překvapila. Někdy před měsícem mi Delith (psycholožka, která dochází tak na dvě hodinky jednou týdně) ukazovala fotky dětí, když byly malé. Je docela absurdní, jak se změnily, co se týče váhy. Bailey bývala, jak oni tomu tady říkají hodně "chubby child" a Colton byl dost střízlík - teď je to dost obráceně - tedy Bailey má nožíčky jak špejličky a Colton, on není nějaký tlustý, ale prostě takový normální a trochu má takové to nevymakané/povislé bříško, které se ale třeba volným tričkem úplně skryje. No každopádně mi Jax takhle ráno ukazuje ozdoby, které ještě přihodili přes víkend a na jedné byl něco jako stromeček a Baileynou fotkou, když byla malá a právě dost baculatá - tak Jax říkám, že je obdivuhodné, jak z toho vyrostla a ona mi na to řekla, že z toho tak úplně sama nevyrostla, ale že jeden z těch prášků které ji každé ráno dávám je právě na to, aby se nepřežírala, že má k tomu tendence. No nic jsem neřekla, ale tohle mi přijde dost přehnané -8mi leté dítě dostává prášky v podstatě na hubnutí????? Vím, že to není jen tak koupené v lékárně nebo na pochybných stránkách na internetu a samozřejmě jí to nasadili po konzultaci s doktorem, ale i tak mi to přijde trochu moc. Ve středu, když má sbor, tak třeba ještě dostává prášek na koncentraci. No nic - tady fakt mají prášky snad i na blbost.
    To by bylo asi vše k minulému týdnu, doufám, že už všichni máte pokoupené dárky a nemusíte se tlačit v přeplněných obchodních centrech.

                                                                                                                   Zdraví Michalka_bubice X X X 

PS: Pokud se někomu bude chtít okomentovat, co jste koupil své (host)rodince k Vánocům, budu jen ráda :).  Ono to není vždycky jednoduché něco vybrat. Hlavně si mýslím pro HF je to vždy težký oříšek. 

Fotečky:
Dárečky pro mojí host rodinku
Tady mám něco pro ta svá drobátka k narozenínam. Ještě jim k tomu dokoupím nějaká kokina. Je to fakt na odstřel mít narozeniny takhle na Vánoce. Člověk neví, co kupovat dřív. 
Na balíní dárků už je také nakoupenu, jen to tedy ještě zabalit.
Tady jsou ty mé ulovky, kdy se ušetřilo 155dol :). 
Moje host rodinka se fakt nezapře, že jsou fanoušky Phillies - (baseballový team)
I louskáčka s Phillies motivem máme na stromku :)
A takhle jen tak pro představu vypadá zásuvka se svíčkama ke stromeku:)
Ještě se i jedno dopolko/rané odpolko zvládlo upéct nějaké to cukroví :)

2 komentáře:

  1. ty modre saticky jsou nadherne :) dobra koupe :)

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo, pěkný šaty :) a s těma práškama to je teda dost drsný, i když nějakej by se mi taky hodil... :D možná ne teda proti přejídání, s tim tolik ani nemam problém, ale proti chuti na čokoládu :D :D

    hele, já letos jsem měla s dárkama krizi. Hlavně pro chlapy. Většině jsem vlastně koupila nějaký jídlo, i když mi to bylo trochu blbý.... ale kravata je vždycky super dárek, si myslim :) anebo třeba termohrnek, kdyby ho užil :)

    OdpovědětVymazat