úterý 31. ledna 2012

Další pracovní týden 23.1. - 27.1.

      Už si mohu odškrtnout další pracovní týden. Mohu říct, že se to pomalu začíná lepšit a začínám se dostávat do formy, jakou jsem měla před Vánoci. Tím pádem mi práce až zas tolik nevadí. Hodně tomu napomohlo pondělí, kdy jsem nebyla ušetřena jednoho boxa do ramene od kluka. A proč zrovna to, že jsem to schytala, pomohlo k tomu, že se cítím o něco lépe..... No bylo to tak, že kluk přišel v pondělí domů a po tom co sní snack, by si měl udělat úkoly. Pondělí je den, kdy nechodí Mr Mark, protože má školu, takže musím s klukem "dealovat " sama. Po tom co se najedl, jsem mu navrhla, že si půjdeme udělat úkol. Na to mi odpověděl, že ještě nepoužil ten svůj Pass. To jsem s ním musela nesouhlasit, protože se s ním domluvilo, že ho použil minulý čtverek. Na to mi řekl, že sice úkol nedělal, ale že ten papír (jako ten pass) nedal učiteli, takže je furt platný...to jsem mu jen řekla, že to takto nefunguje a jelikož jsme stáli asi metr od sebe, tak na mě začal řvát, Shut Up a právě mi dal boxa. V tom mi nějak došlo, že mi fakt nestojí se s dětmi nadále hádat. Od té doby jsem si řekla, že tedy konec. Rodičům jsem napsala SMS, že mě kluk praštil, protože nechce dělat úkoly a že se furt vymlouvá na Pass a že já s ním tedy ten úkol dělat nebudu. Na to mi přišla odpověď, že je to v pořádku, že to s ním vyřeší až přijdou a že se omlouvají, že mě praštil. Prostě od toho dne mi je skoro jedno, co děti dělají, jestli sní nebo nesní snídani.. rodiče na to nepřijdou, pokud se pořádně nenají a mě to za hádky a 1000x připomínání, nestojí. Já nebudu ta, co bude hladová. Prostě jsem nad nimi rezignovala i v tomhle. To, abych si s nimi hrála nějaké hry jsem už rezignovala asi před dvěma měsíci. Sice teď, už máme měsíc režim, že děti nesmí hrát žádně elektronické hry, do doby než jsou rodiče doma a sami jim to nedovolí.Takže člověk by řekl, že by si začaly i normálně hrát, ale stejně je moc k žádným hrám nebo nějakému vyrábění nedonutíte. Hodně to pomohlo v tom, že Colton začal chodit víc ven..většinou chce jen s MR Markem, když tu je a když není, tak si tedy vystačí se mnou. Víc si čte... a celkově mohu říct, že to rozhodně přineslo hodně pozitiv. Opravdu není tolik hádek a bitek, jako bylo před tímto pravidlem. Samozřejmě, že oni si dokáží najít někdy úplně stupidní důvod k hádce..třeba naposledy to bylo to, že Bailey nechtěla dovolit Coltonovi, ať se dívá do knížky, kterou čte. Takže to byl spouštěč hádky, ale určitě bych procentuálně řekla, že tu mohu mít tak o 60% méně konfliktů jak předtím.
     Jak to tedy nakonec dopadlo s tím Passem na úkol.... HM napsala učiteli email a vysvětlila mu, jaká je situaci a že kluk nechce dělat úkoly. Takže se dohodlo, že v úterý učitel vysvětlil Coltonovi, že to bude poslední den, kdy žádný úkol dělat nebude a pak už žádný pass prostě není. Od středy byl tedy relativně pokoj a kluk si úkoly vždycky udělal. Neříkám, že to vždycky šlo jak po másle, ale byly hotové než přišli rodiče z práce a to je hlavní. Hlavně právě od úterý je tu vždycky MR Mark a je to jeho úkol s klukem řešit, ať si udělá co má.

    Teď tu tak trochu rozeberu dny v týdnu, jaký mám u nich pocity a ještě trochu přihodím, co se minulý týden přihodilo.
   Abych se přiznala, tak pondělí není zrovna můj oblíbený den, páč je to začátek týdne, furt strašně moc pracovních dnů přede mnou. Nemám tu pomoc, kdo by se hádal s klukem, ale zas je to den, kdy nejsou žádné koníčky, takže se nikde nemusí lítat s dětmi.
    Úterý zrovna také nepatří k mým oblíbencům a to z důvodu, že se jedná o washing day. Děti za víkend nadělají takového prádla, že mi to dá na 3, někdy i na 4ři pračky a ten den je celkově zabitý. Prostě se nedá pořádně nikam jít, jen třeba si dovést take away kafe. Praní mi fakt zabere skoro celý den a přijde mi to jak promarněnost největší. Jsem jen na počítači a čekám, až se mi vypere pračka nebo dosuší sušička. Zase ale vím, že už tu budu mít Marka a tak s klukem nebudu muset až zas tolik toho řešit.
    Středa už je lepší... jsem v polovině pracovního týdne. Bude tu Mark.. Ten den musím děti vyzvedávat ve škole a rozvážet po kroužcích, ale už se přece jenom pracuje příjemněji. Minulou středu mě zase trochu dostala Jax. Při odchodu  HM do práce s  Jax něco řešila a jediné co jsem zaslechla bylo, "hlavně, ať mi dá vědět". Ale Jax pak když přišla ze školy, tak nic neříkala, takže já jela vyzvednou mladou ze sboru a pak když jsem přijela, tak bylo čtvrt hodiny času do doby, kdy  se měla Jax odvážet na volejbal. Tak jí tedy připomínám, ať se jde připravit, páč jak ona furt jen čumí na Tv tak nevnímá čas a ona že ještě jde zavolat, té holce jak jsme jí minule vyzvedávali. Po 10ti minutách přijde s tím, že jí dnes vyzvednou rodiče té holky a já tedy nikam nemusím. Takže jsem se mohla vrhnout na večeři pro dětka.  Ve středu, kvůli koníčkům jíme většinou o hodinu později než ostatní dny. Pak přichází HM domů a tak jí říkám, že Jax byla vyzvednuta. O ona na to, že to ví, že to tak bylo už od minulého týdne dohodnuto. Tvl.. takže Jax zas přes tu svojí stupidní TV mi úplně zapomněla říct docela podstatnou věc a já tím pádem mohla posunout vaření večeře asi o půl hodiny dřív. Děti si  tedy naobjednaly co chtěly a já se dala do připravováni. Bylo hotovo a Colton se mě ptá, co má k jídlu. Tak já na něj "Mac and Cheese, to co jsi chtěl" a on se na mě rozeřval, že to vůbec nechtěl a že to jíst nebude. No nic, já to tak nějak ignorovala a  pak mi řekl, že chce chicken and French Fries. S předehřátí trouby zabere vaření půl hodiny a mě bylo jasné, že bude za chvíli vřískat, že má hlad, takže jsem ho upozornila, že si bude muset nějakou dobu počkat. Mr Mark si ho vzal k sobě a že tedy budou spolu číst, páč to dnes ještě nezvládl. To kluka rozzuřilo ještě víc a také nějakou tu ránu Markovi uštědřil. No nic, asi za 10min ho to přešlo s tím, že má hlad a že si tedy dá ty Mac and Cheese.. já si je tedy připlavila pro sebe,když je nechtěl on, takže jsem mu dala můj talíř,  ze kterého jsem si až asi dala dvě lžíce. Ale co, hlavně, že byl klid.
   Čtvrtek patří k mým oblíbeným dnům, už je to kousek od víkendu, nemusím prát, s Pájou většinou vyrážíme přes dopoledne do Barnes and Nobeles si číst. Fakt mě to hodně odreagovává. Děti nemají na programu žádné koníčky, takže jde o pohodový den.
    Pátek, ten asi nemusím ani popisovat..sice se jedná o můj další washing day, ale děti většinou nenadělají tolik prádla, takže mám jen dvě pračky. Vždycky čekám, až se ty dvě doperou...a ta druhá je v sušičce a někam si vyrazím. Třeba do TJ Maxx.. nebo Kmart.. teď v pátek jsem si třeba zvolila Bed Bath Beyond - mají tam od vybavení pro domácnost až po kosmetiku, která mi tam přijde nejlevnější ze všech možných dalších obchodů. Já se chystala na víkend do Washingtonu DC a chtěla si pořídit takové ty malé cestovní balení šamponu, kondicionéru, ústní vody atd. Počítala jsem s tím, že to v hostelu nebudou mít, jako výbavu a tahat ty velké láhve by mi zabralo půlku batohu. Pátek si tedy vždycky tahle zpříjemním nějakou tou vsuvkou, přijdu domu, dodělám prádlo a ještě mám většinou třeba hodinku a půl času než přijdou děti. Občas si i schrupnu a prostě už jsem myšlenkami stejně o den napřed a myslím jen na nacházející víkend.
   No nic, něco se mi povedlo sesmolit, doufám, že vás to neunudí k smrti a zas snad někdy brzy něco sepísnu :)

Fotky:
Tady jen tak pro představu co si má Jax jeden den naobjednala ke snacku .. tak nějak chtěla od každého snacku trochu..takže oproti asi 5min, co mi snack zabere většinou jsem nad tímto strávila asi 20min. Páč některé věci jsou zmražené a muselo se čekat, až se udělají.
Malá cestovní balení kosmetiky pro DC

5 komentářů:

  1. Achjo, tady by ti decko vrazilo a vrazila bys mu taky. Byl by klid, decko by si to pak treba pro priste nedovolilo. Mas muj respekt, ze se furt drzis. Takze vidina prodluzovani v teto rodine se vzdaluje? Jinak co je to nad tema jahodama?:-O Klára N.

    OdpovědětVymazat
  2. Janca.. jj parchanti to jsou...potřebovali by českou výchovu jak sůl! :)

    Klara --> Myslenkou prodluzovani si ted nechci nejak zabyvat. Ja nevim, kdyz treba takhle rezignuji a nebudu se zbytecne stresovat, tak to tu treba bude lepsi. Jen vim, ze z tech deti budou jeste vetsi parchantici, nez jdou ted.
    Jinak nad temi jahody je sushi :). Jinak jidlo me Jax by mohla byt byt kapitola sama pro sebe. Ve zkratce.. hodne chodi s HM nakupovat do Whole Food, coz je vesmes vsechno zdrave, ale zas o neco drazsi jidlo. Jenze dost experimentuje a tak 60% co si nakoupi ji pak nechutna a pak to hnije ve spisi nebo trci v mrazaku pul roku.

    OdpovědětVymazat
  3. Chválím změnu vzhledu blogu :) Mnohem lépe se mi to čte :-D

    OdpovědětVymazat