pátek 27. ledna 2012

Víkend 21.1. - 22.1.

      Mohu vám říct, že jsem měla po 5ti měsících víkend na který nebylo vůbec nic naplánováno. Nějak jsme se s Pájou domlouvaly, že by se zašlo do Aquaria, ale už v průběhu týdne mi tak trochu bylo jasné, že trochu couvá a že to nakonec nedopadne. Aquarium je vlastně už v NJ.. ve městě Camden, hned vedle Philly. Jelikož, já auto mohu používat jen v mém okolí a další možná trasa jak se tam dostat bylo dojet do Philly a pak na lodi, která ale přes zimu nejezdí, tak bylo pro mě nemožné tam vyrazit. Nevadí...počkám si na sezonu a určitě se tam podívám i klidně sama.
   Každopádně na pátek byla naplánována mini party u Maria doma. Mario, už mohu napsat i můj libanonský kámoš, který se teď přestěhoval a tak dělal takovou tu kolaudační párty. Nebylo to nic ohromného. Pivka, vínko, pak se objednala pizza, hrála muzika, povídalo se a tak se v pohodě strávil páteční večer. Nakonec tedy vyplynul i tak trochu program na neděli, protože se dohodlo, že ještě na oslavu mých uplynulých narozenin si zajdeme na oběd a cake do T.G.I. Fridays.
    Z pátka na sobotu jsem přespávala u Páji a když jsem ráno přešla domů, tak mi rodinka říkala, že už byli s dětmi sáňkovat a vychutnávat zimních radovánek. Ráno nastalo trochu zpestření a konečně nám začalo chumelit a po dlouhých měsících bez sněhu to tu začalo vypadat jak v zimě. Nastal tedy den, kdy jsem nevěděla do čeho píchnout.  No nic, já přece nebudu sedět doma jak pecka a  převléklo se a jen tak vyrazilo do Philly. Tedy né úplně bez cílně, protože jsem si potřebovala pořídit mapu DC kam se chystám tento víkend. Už jsem to tu i možná několikrát zmiňovala, ale já tyhle obrovská americká knihkupectví zbožňuji. Nejen proto, že u toho máte kaféčko a můžete si nějaký ten drink objednat, ale nejvíce proto, že si tam vezmete nějakou knihu najdete židli nebo si prostě sednete mezi regály na zem s čtete si. Mohla jsem tam vydržet dobré dvě hodinky. Ještě tedy jeden obchod před knihkupectvím, je ZARA, kde mě upoutaly reklamy .. FINAL SALE ..takže se tam vlezlo a pořídily se růžové jeansy (možná to zní hrozně, ale oni fakt na sobě vypadají v pohodě) ..pc. 50dol ..teď 19.90, pak ještě mě upoutaly jedny botky.. final price . 9.90..tak ty se prostě musely vzít :). No a pak se šel ještě v rychlosti okouknout Ross, ale tam jsem si dala limit max. 20dol a dokonce jsem ho ani nedosáhla a utratila o něco méně. Pak už se vydalo na vlak, v rychlosti koupila pizza a valilo se dom.
    Neděle byla ve znamení aspoň malinkého přispání. Konečně jsem se po dlouhé době neprobudila v 6 něco nebo 7 něco a natáhla to až na nějakou devátou hodinu. Udělala jsem si pohodovou snídani...míchaná vejce s toastem a nějak se proštrachala k půl dvanácté, kdy mě vyzvedla Pája. Zajelo se do Wawa na horkou čokoládu a pokračovalo do King Of Prussia Mall, kde je právě T.G.I. Fridays. Bylo ještě docela brzy, tak se šlo podívat po krámech, kde se opět narazilo na nějaké ty slevy a já si pořídila dvě podprdy a dvoje Paul Frank kalhotky...ty jedny stály 2dol..takže také hřích je tam nechat :). Pak se konečně dostalo na plánovaný oběd, kluci číšníkům nahlásily, že mám narozeniny a ty přišly a zarapovali mně Happy B-day. Tedy nebyla to ta úplně typická happy b-day píseň, což bylo hezké, ale Pája, která to měla za úkol natáčet, tak místo natáčení foťák vypnula, takže videjko bohužel nejní :(. Od T.G.I. Fridays jsem dostala zadarmo kopeček zmrzky. Nakonec se to ještě vymyslelo tak, že se zaplatilo, jel se koupit cake který se krájel u Maria na baráku a zase se to zapíjelo vínkem a koukalo na film a poslouchala muzika, takže nakonec z nic na plánového víkendu se vyklubal relativně zábavný víkend.

Foto:
Konečně se ozvala paní zima.
"Čtenářský klub" v Barnes And Nobles knihkupectví.
Dárek od T.G.I. Fridays
Krájení dortu
Tady tedy zase trochu toho nákupu :D. Koukám, že jsem zapomněla na ty nové botky, ale tak třeba je sem hodím někdy příště.

1 komentář:

  1. ty cervene plte a ty ruzove kalhoty jsou uplne luxusniiiiii :-)))))

    OdpovědětVymazat