středa 22. února 2012

Mluví za vše....

....nepotřebuje další komentář

14 komentářů:

  1. Ty jo :O To hrozne utika...Tak vse nej k malemu vyroci :)))

    OdpovědětVymazat
  2. ^^ like !!
    tak hura do te druhe poloviny. (i kdyz ty se vlastne chystas prodluzovat, takze to tu budes mit jeste na dyl! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelný! Pamatuju si tvoje začátky a fakt nemůžu uvěřit tomu, že už je to půl roku. Tak ať je druhá polovina lepší než ta první :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, no snad to bude lepší. Každopádně me čekají v tomto pul roce 3 týdny volna...,takže si říkám, ze je to skoro jak o mesic kratší, než to bylo ted a to uz jsem tedy přežila ;)

      Vymazat
    2. Věřím, že bude! Navíc ještě o tři týdny kratší... To už zvládneš! :-) Jak jsem ti psala s tím Londýnem, tenkrát to bylo jen tak informativně a ejhle, teď si píšu a volám s roďkou z Londýna a vypadá to dost nadějně :-)

      Vymazat
    3. Držím maximálně pěsti. Třeba si tam ješte zajdeme spolu na kafíčko :).

      Vymazat
    4. To by bylo parádní! :-) Teď jsem akorát dočetla ten článek o hororovém týdnu a myslím, že je to dobré rozhodnutí. Londýn máš radši a pokud se ti tam povede sehnat nějakou pěknou práci, budeš se mít krásně.

      Vymazat
    5. Jj..presne, jde o to sehnat tu praci. Pry je to ted bida, ale snad bude pri mne stat stesti. Ja uz mam od minule NIN (national insurence number), furt tam mam bankovni ucet, takze jde vazne o to sehnat byt a praci a muzu zacit pracovat. Zadne jine zarizovani nemam.
      Vim jedine, urcite me ale nic nedonuti tam jit pracovat s detmi. Ty fakt uz ne :D :D

      Vymazat
    6. Po takové době tě naprosto chápu! :D Já se na děti těším, ale ono mě to po příjezdu zase rychle přejde :D Každopádně ti držím palce na další půlrok a hlavně potom na shánění práce, to by bylo super, kdybychom tam byly obě :-)) Já mám další hovor s rodinou a prckem v sobotu, tak se těším. Po té sobotě už si asi řekneme, jestli teda jo nebo ne.

      Vymazat
  4. Koukam,ze se mi komentar nezobrazil, tak jeste jednou :D

    Hrozne to leti, pulrok..pani. Pekne vyroci a hlavne preji aby ten dalsi pulrok byl lepsi nez ten prvni...
    Jak nakonec budes prodluzovat, nebo ne ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ letí to neskutečně. Lidičky moc díky za podporu.
      Odověď o prodlužování jsi si už přečetla a pravděpodobně už mé rozhodnutí nic nezmění. Páč kluk se nezmění.
      Tobě přeji hodně štěstí pří výběru rodinky!!

      Vymazat
    2. Ano precetla, a preji Ti jen to nejlepsi!! :)
      A dekuji,snad narazim na nejakou stejne dobrou jako mam tady v Anglii, i kdyz taky to ma svy, klidne bych je sbalila a prestehovala do Statu :))

      Vymazat
    3. Jasné věřím ti. Nikdy nevíš na co narazíš. Sice to ani teď nemáš jednoduché, ale přece jenom víš, že se tam máš dobře a v podstatě tě už skoro nic nepřekvapí.
      Držím pěsti .. a poctivě čtu oba blogy :)

      Vymazat