čtvrtek 15. března 2012

NYC víkend s Pájou 25.2 - 26.2.

      Ještě než napíšu pár řádků o mé dovolené v Miami, tak mám rest a musím dopsat příspěvek o víkendu v NYC. Vím, že vám je to pravdě podobně úplně jedno, ale já tento blog beru něco jako můj cestopis a až se vrátím domů, tak si podle něj budu dělat takovou tu knihu, kde si budu lepit fotky a různé další blbůstky, které tu za tu dobu posbírám. Takže co se mě týče, tak si to chci co nejvíce udržet chronologicky za sebou, abych v tom pak neměla bordel.
    Teď už tedy k víkendu. Věc se měla takhle ...Páji host rodinka jí nabídla, že si může někoho vzít do NYC na víkend, kde v podstatě bude mít skoro volné ruce, jedinou podmínkou bylo, že se bude na pár hodinek v sobotu večer babysittovat. Ale prý jen tak do deseti, takže pokud by se chtělo, tak by se mohlo ještě někam vyrazit. Pája byla tak hodná a možnost s ní vyrazit nabídla mne. Takže jsem s radostí souhlasila...páč se mi často nenaskytne jet do New Yorku zadarmo, mít tam zadarmo ubytování a vlastně tam strávit celé dva dny. Co se týče Páji rodinky, jednalo se v podstatě jen o její HM, dvě holky, kamarádka od HM a její holka...takže ženské vyrážely a chlapi se nechali doma :).
    Ubytování bylo v Hotelu Hilton ... tam nestaly trochu zmatky, poněvač Cindy (Pajina HM) bookla takové pokoje, aby byly vedle sebe a ještě pak byly uvnitř propojené, aby právě se mohlo pohodlně babysittovat. Jenže tohle hotel nějak v potaz nebral a i když nám dal pokoje vedle sebe, tak se nadaly navštěvovat zevnitř. Tahle možnost sice z jednoho pokoje byla, ale přesně na druhou stranu než byl náš druhý pokoj. Jelikož byla v tu dobu v hotelu nějaká konference, tak žádný propojený pokoj už nebyl k dispozici. Dopadlo to tak, že já s Pájou dostala samotný pokoj, kde jsme každá měla double bed a dvě dospělé a tři děti pak měli jeden pokoj s dvěma double beds. No nic...Pája říkala ať to neřeším, že když to takhle chtějí, ať to tak mají.
     Já s Pájou byla v NYC a až do nějaké sedmé večerní jsme si mohly dělat co jsme chtěly, než nám začne bejbáč. Ten víkend bylo hrozně větrno..Já ještě nebyla v Central Parku a hrozně jsem tam chtěla jít. Další možnost bylo zajít do American Museum of Natural History .. říkaly jsme si, že když bude opravdu kosa, tak zajdeme tam. Dopadlo to tak, že jsme si nakoupily nějakou baštu, sedly v Central Park na lavičku a trochu se posilnily. Pak už následovala procházka a i když teplo kvůli větru rozhodně nebylo, tak jsme to tam vydržely až skoro do 4pm. Na to, zajít si do American Museum of Natural History už bylo pozdě, páč by jsme z toho nic neměly. Vydalo se zpět po 5th Ave a koukalo se do výloh všech těch obchodů známých značek které vidíte maximálně tak v časopise. .. nachodilo se toho hafec a nakonec skončilo na Times Square. Já rychle zaběhla do Forever 21, páč jsem měla na internetu vyhlídnutý jeden svetýrek, který se mi líbil, tak kdyby náhodou, tak že bych si ho koupila. A taky, že jo. Tedy najít jsem ho nemohla, až jsem ho viděla v ruce nějaké holčiny, tak jsem za ní běžela a ptala se, kde ho našla. Nj .. ve 4. patrovém obchodu se hodně blbě hledá jedna věc :). Našla jsem...zaplatila, ještě se zaskočilo do M&Ms Store a byl čas vydat se na hotel.
    Ženský s dětmi nakonec dorazily až asi kolem půl osmé s tím, že jsou unavené a zajdou si na drink jen do hotelového baru. Nám tedy začal "babysitting". Jak to vypadalo?? Děti měly dovoleno si vybrat nějaký dezert z menu a zavolat pokojovou službu. Tohle mě fakt připomnělo, že jsem opravdu v Americe. Prostě si zavoláte, objednáte...přijede pán v uniformě s pojízdným vozíkem na kterém v našem případě byly zmrzliny a mléčný shake. Byla toho kupa, že jsme se zmrzliny nadlábly i já s Pájou a ještě pořád zbylo. Zbytek babysittingu byl o zapnutém Disney Channel, děti se koukaly nebo si hrály a ženské kolem té desáté dorazily a my měly padla. Osobně mi to jako žádná práce nepřišla.
      Původně se přemýšlelo, že by se zašlo do Rodeo Baru, na který jsme našly recenzi v českém průvodci, ale jelikož se na nás únava už také hodně podepsala, tak se nakonec zaskočilo na bar do hotelu. Představa toho, že by jsme se ještě necelou hodinku připravovaly, pak teprve vyrazily, kdy to mohlo být ještě další půl hodinky metrem, tak nám opravdu drinček o pár pater níže přišel schůdnější.
     Další den začal úplně nejvíc pohodově, jak mohl. Jelikož jsme nakonec neměli propojené pokoje, tak nás ráno nevzbudil žádný dětský křik. Vím, že děti vyrážely na bruslení do Central Park a pak měly zamluvený oběd v American Girl. (Já tam nikdy nebyla, ale podle vysvětlování je to společnost, která dělá panenky, které budou trochu vypadat jak vy (pokud chcete) nebo si můžete vybrat nějakou z nabídky, která se vám líbí. Nehledě na to, že mají na výběr z milionu náhradníhu druhů oblečení a bot a všech možných accessories. No a další možnost je právě dojít si na něco jako oběd s panenkou. Jak vy, tak vaše panenka dostane židli a živí lidé si objednají normální jídlo a pracovnice vám panenku při čekání učešou. Další věc je, že si můžete vybrat nějaký pohádkový příběh a do toho vám zasadí vaše jméno, takže to může znít, že je to příběh o vás. Asi toho pak bude ještě spousty a spousty, co American Girl nabízí..... Zní vám to šíleně??...mně osobně jo.. Nechápu jak někdo může dát tak strašně velké parchy za "oběd s panenkou" ???, ale co Američané jsou fakt všeho schopny.
    Já s Pájou dostala poukaz na snídani a vyrazilo se napapkat. Po těch hodně náročných týdnech s klukem a věčné probouzení o víkendech z důvodu dětského křiku jsem opravdu potřebovala klidné ráno jak toto. Po snídani se vyrazilo do China Towm, kde nám byla doporučena Canal Street, kde by měli mít k výběru miliony "značkových" kabelek, slunečných brýlích, hodinek, šperků a prostě všechno. Když vkročíte na tuto Canal street, tak se na vás Číňanky vrhnout jak na supi a slyšíte jen ..Gucci, Pucci, Louis Vuitton atd ...je to fakt šílené...No a víte jak to ti Číňané dělají...mají stánek, kde máte možnost si vybrat ze stovky kabelek, kde není žádná značka. Vy si tedy vyberete kabelku, která se vám líbí, zvolíte si značku...kterou chcete a oni vám to tam pak "připrcnou" a máte tedy novou př. Gucci kabelku za 30dol. My nepřišly pro kabelky, ale za vidění to určitě stálo. Kromě samotného projití China Town a spokojením se s Ice Tea v Donkin Dougnut se to vzalo i do Italian Village, což s China Town sousedí. Nakonec se úplně bez nákupům neodešlo a právě v Italian Village se zašlo do obchodu s botkami a já si pořídila nové Conversky. Doma v ČR mám sice dvoje, ale jedny už jsou dost  fesťákové..... prostě jim už odzvonilo a tak se pořídily nové. Za $27 ... nekupte to. Super bylo, že oproti TJ Maxx, Rossu, atd. bylo na výběr z hromady barev. V TJ Maxx, Ross ...je vždycky jen posledních pár kusů, takže se moc vybírat nedá. Nehledě na to, že mají většinou jen nízké a já si pořídila takové ty normální nad kotníky a pro mě hezké..světle modré.
     No nic, muselo se to pomalu nasměrovat nazpět, protože se ve dvě muselo odstěhovat z hotelu. Sešlo se se Cindy, nasáčkovalo do auta a vyrazilo zpět k nám do Philly. Po návratu se zašlo ještě na véču a já měla v podstatě před sebou jen 4 pracovní dny, protože mi rodinka v pátek brzy ráno odjížděla na dovču a já měla 6dní do odjezdu do Miami :)

Fotečky
Zadarmo v Hiltonu .. proč ne? :)

Central Park:






Před Radio City Music Hall:

China Town:

tady si takhle vyberetu tu kabelku...značku a mužete mít značkovou kabelku skoro za nic.
Break v DD
....................................................
Mini nákup z NYC. Jinak ty NYC trička a průvodce jsem posílala domů a přesně jak mi bylo razeno... neuvádět cenu větší než $25 a bylo to doma v ČR za 4dny.
Tohke mně přišlo roztomilé :)

Žádné komentáře:

Okomentovat