čtvrtek 12. dubna 2012

Pracovní týden 26.3. - 30. 3. + Spring Break

     Nedá se nic dělat, ale spojím dva předchozí pracovní týdny dohromady...páč si toho opravdu z toho před minulého moc nepamatuji. Mám jen takové matné vzpomínky,...... pamatuji si, že s klukem to bylo jak na houpačce..jeden den dobrý a myslím, že to byla středa a to zas dostal asi 20ti minutový záchvat. Upřímně si myslím, že Mr. Mark taky nebyl v náladě, takže se ty dva do sebe pustili. Tedy jak bych to řekla "nebyl v náladě", prostě se nepřetvařoval, choval se ke Coltonovi jak k normálnímu dítěti..takže nechtěl slevit ze svých požadavků...jako, že teď je čas dělat úkol a potom je čas na čtení..a to kluk nechtěl respektovat, takže to trochu vyhrotilo situaci. Doma jsme byli jen Jax, která koukala na Tv, já jsem se zavřela u sebe v pokoji a Mr Mark řešil situaci s Coltnem v druhém patře. Po dvaceti minutách byl konec a Colton byl zas normální a šel si udělat jak úkol a pak hned na to číst. Ale toho řevu, co to stálo ://
     Pak co si ještě tak namátkou vzpomenu, tak mě zasej Jax vytočila s jídlem. Ke snídani po mně chtěla omeletu se sýrem. Kdyby nemusela, tak nic pořádného nejí, protože se ve svých dvanácti letech rozhodla držet jakousi dietu. Každopádně jsem si už asi po třetí všimla, že skoro celá omeleta, která ji byla přichystána k snídani končí v koši. Když už to tedy bylo takhle pár dní za sebou, tak jí říkám, že jako proč to vyhazuje, že já to pak nemusím vůbec dělat. Na to mi řekla, že omeleta nebyla dodělaná a že ona nesnáší, když je uvnitř "runny". Na to jsem jí řekla, že vím, že chce omeletu "dry", ale že do toho chce také sýr a to je to, co je v vevnitř rozteklé. Na to mi řekla, že to tedy nevěděla, že je to sýr, ale že ona vejce stejně nemá ráda, že jí vaječnou snídani jen z důvodu, že to po ní chce HF. Takže takhle se tu u nás krásně plácá s jídlem. Já něco udělám, aby to vypadalo, že má vaječnou snídani a ona toho pak 9/10 vyhodí.
    Na jednu milou věc si přece také vzpomenu. Vůbec nevím, jak se k nám do lednice dostala, ale prostě se tam objevila jedna lahvinka Pilsner Urquel. Tak se ptám HF..jestli si to koupil nebo co. On tedy, že vůbec neví, ale on to nekupoval, páč Plzeň moc nemusí. ...Na to mu říkám, že je to české pivo a pak když jeli nakupovat, tak mi pro jistotu přivezl celých šest láhví, jako, že ty jsou pro mě.  Tak to bylo takové milé :).

.........................

      Teď už se vrhnu na minulý týden a dětské prázdniny. Upřímně jsem se toho děsila jak čert kříže, páč kluk byl někdy hodně nesnesitelný a teď to pro mě znamenalo, že spolu budeme trávit 12hod denně. Naštěstí mohu říct, že mi to uteklo ani nevím jak, bez žádných incidentů a přišlo mi to snad lehčí, jak o normálních školních dnech, kdy pracuji ani né 6hod denně. Tedy, po té dvanáctce jsem byla utahaná jak pes, že mě Pája ani nevytáhla na pivko, když mi volala, ale celkově jak kluk byl v pohodě, tak dny v pohodě plynuly. S čím je trochu s klukem problém, tak on se v podstatě nedokáže sám zabavit a vyžaduje u svých činností společnost. Jenže u každé činnosti vydrží 5 až 10min a pak ho to nebaví a chce dělat něco jiného. Takže to s ním je asi takto: zeptá se, jestli s ním půjdu hrát basketbal..tak já tedy, že jo...jde se..on vydrží 10min a že je "done" a jde do vnitř. Tam je dvě minuty a jestli nepůjdeme hrát fotbal..a opět u toho vydrží 5min a takto to šlo furt dokola. Takže tohle je proč jsem byla strhaná jak pes. Člověk se moc nezastavil.
     Ale samozřejmě, tohle by nešlo dělat 12hod v kuse, takže jsme měli naplánované i nějaké aktivity. Jeden den jsme dostali penízky a vyrazilo se na oběd do Five Guys a potom do knihovny, kde měl kluk dovoleno od host otce hrát na počítači. No, a jak teďka nesmí hrát doma, tak se právě zabavil dvě a půl hodiny hraním, my ostatní jsme si v klidu četli a tak to všechno krásně utíkalo. Pak už jsem musela chce-nechce zavelit, a šlo se ven.  Bylo nádherně a prosedět úplně celé odpoledne uvnitř by byl hřích. Dojeli jsme domů a šlo se k potoku, kde dětska vydržela hrát si předešlý den nějaké dvě hodinky. Musím se vám přiznat, jak bylo krásně, byli jsme v přírodě, slyšíte jen zpívat ptáčky a šumět potok, tak jsem to tam asi na 10min i zalomila a prach sprostě usnula :). Děti si v klidu hrály a ani si toho nevšimly :).
   Ve středu bylo naplánováno kino The Lorax....Kluk ráno dělat trochu ofrky, že nikam nepůjde, ale když přišlo na věc, tak už ani neremcal. Z filmu byly děti unešené a já mohu říct, že mě to také bavilo. Pak jsme se ještě při zpáteční cestě stavili na Water Ice (ten stejný malý krámek, jak jsem se zmiňovala v předešlém článku) a opět se odpoledne chvilku šlo k potoku. Tam už ale děti vydržely jen nějakou půl hodinku, takže pak doma zas nastala situace s činnostmi u kterých se vydřelo jen pár minut, ale nějak se to přežilo. Tedy teď si ještě vzpomenu, že jsme se mohli asi na půl hodinky zabavit tím, že jsme kreslily na zem vlajky států křídami. Řekla bych, že by se u této činnosti vydrželo i dýl, ale Jax tam mezi námi hrála volejbal a kluk to 2x schytal míčem do hlavy, to ho naštvalo, tak tam po sobě chvíli řvali, ale nevyustilo to do ničeho hrozného, takže pak on už dál kreslit nechtěl a sám si šel házet na koš. To mě i dost překvapilo.
    Na čtverek rodiče nakoupili dětem nějaké aktivity...pro holku asi 30ks omalovánek ve formátu něco mezi A2 a A3 ..takže veliké a kluk dostal sopku, která se musela jakože postavit, pak se do toho dala "baking soda" a ocet a ono to jakože vybouchlo. Colton s Mr Markem pracovali na té sopce..tedy hodně jen Mr Mark, takže jsem mu pak šla pomoc, když jsem viděla, že se s tím dost trápí a nakonec se muselo zajet do Acme (potraviny) pro sodu, páč ta doma nebyla a mohl se dělat pokus. No nějaké heroické to nebylo, ale tak děti z toho byly nadšené.
      Pátek byl nejlepší a víte proč? Ve středu mi bylo oznámeno, že si host rodiče takhle před Velikonoci berou jeden den dovolenou a že já si mohu naplánovat co chci, páč budu off. Sice jsem si za ty 4dny oddělala skoro 50hod, ale fakt jsem nepočítala, že bych mohla mít celý den off. Moje hm mi ještě dala  20dol navíc, že to byl jakože náročný týden.
     Jak to bylo takhle na rychlo, tak to mělo jednu nevýhodu a to, že jsem nenašla nikoho, kdo měl  off také. Chtěla jsem si zajít do Philly do Independent Hall, jenže jsem si den před na internetu všimla, že i když je to zadarmo, tak už začala sezona a musí se booknout lístek a bohužel na ten pátek už bylo všechno pobookované. Takže jsem nejdřív chodila jen tak po obchodech..zakazovala si cokoli koupit a namířila si to do Visitor Centra...okouknout gift store, co bych si popřípadě někdy v budoucnu koupila do toho mého plánovaného jakože deníčku, kam si budu vlepovat fotečky, psát malé poznámky a k tomu přidávat i různé sarapatičky tady z USA a takhle si tu zmappovat celou dobu pobytu. Našla jsem tam na papirusu sepsanou deklaraci nezávislosti, tak tu si asi pořídím.  Snad se ještě v průběhu času zajdu do Betsy Ross house - což je dům  autorky jedné z prvních amerických vlajek - takže jsem si řekla, jestli si tam zajdu, tak si koupím i jednu mini vlaječku. Pouť jsem zakončila na Franklin Square, které už je také pro sezonu otevřené. Už jsem se tu o tom pár x zmiňovala, je to náměstíčko, kde si můžete zahrát minigolf a jamky jsou udělané jako slavné Philadelphské budovy. Okoukla jsem situaci...sama jsem hrát nešla, ale vím, že tam někdy musíme s holkami vyrazit. Příšel na mě hlad a dala si tzv. Square: Hambáč, hranolky a Ice Tea. Nejdřív mi přišlo, že porce je nějaká miniaturní, ale už jsem asi zapomněla, jak vypadají normální porce, protože tahle byla nakonec úplně ideální - člověk se nepřežral a cítil se příjemně najedený :). Při cestě na vlak jsem se stavila v Ross .. no a to jsem neměla dělat...začalo mně to šrotovat v hlavě...jako přece, že jsem dostalo o 20dol víc na výplatě, a že jsou vlastně ty Velikonoce a to si člověk má koupit něco nového, aby ho nepokakal beránek (nevím, ale u nás v Krkonoších se to říká)..tak jsem tam nakonec nechala skoro pade a zase šla o krám dál. :).
     Njn..stalo se, co se dá dělat...:). Domů jsem dorazila chvíli před sedmou a ještě mě to nějak čaplo a šla jsem skoro na hodinu běhat. Spočítala jsem si to a uběhla kolem 5ti km ..což mne samu překvapilo, páč od té doby, co jsem přijela do USA, tak jsem běhat nešla. :). Doběhnu dom..a že si na dobití energie udělám toast s Nutelou...na to mi HF připravil ještě brownies, který upekl a nakonec to skončilo, že u mě přistála ještě jedna porce, kterou Jax nechtěla. Krásný pocit z běhu byl ta tam...to co jsem za hodinu podstivě vyběhala bylo během deseti minut zase v žaludku :). Co jsem mola dělat?? :)...odmítnout bylo blbé :D.

Zase nějaké ty fotečky:
Tady jedna z pikniku s Pájou a Mayou při krásném pondělním ránu.

------------------------------
Spring Break:
 Tady naše malůvky
Barvení velikonočních vajec (jedna z aktivit kterou pro nás HM nachystala)...jenže jak to dopadlo..chtěla to dělat jen maladá a tý to přestalo bavit už když se muselo čekat než se uvaří vejce, takže jsem je pak dělala sama. 

---------------------------------
Spring in Wayne - PA:
Teď bude pár foteček z mé procházky po jarním Wayne. Bylo fakt tak nádherně, že mě to i vytáhlo ven udělat si nějaké fotečky.








--------------------
Franklin Square:


3 komentáře:

  1. Moje deti maju Spring break teraz, este ze je piatok! Nebolo to najhorsie ale ked su v skole je lepsie a lepsie :-))
    Plzen zavidim, vzdy ked je moznost si nie jednu dam :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jj.. ty jsi NJ, ze? Ja co mam kamosku z Atlantic City -NJ, tak prave dostala na cely tyde volno a cestuje, takze prave vim, ze NJ ma spring brak ted.
    Jinak mas pravdu...je to zahul ty prazdniny...zatim si neumim predstavit, jak zvladnu ty letni. Sice deti budou mit nejake campy, ale stejne to nebude po celou dobu, takze dva, tri pekelne tydny me urcite cekaji. :).
    Ja, kdyz jsem v CR, tak si Plzen vetsinou nedavam, ale tady neni moc na vyber...takze i ta Plznicka je dobra :)
    Jak jsi na tom s hledanim nove rodiny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Priletele som v rovnaky den ako ty, takze rodinku si budem moct zacat hladat tak niekedy zaciatkom Jula, samozrejme mam strach ze nenajdem, ale vraj sme pre nich "lacnejsi" tak uvidime...

      Vymazat