středa 2. května 2012

Computer has broken down ;(

Ahoj lidi, omlouvám se, ale po vcerejsich aktualizacich Windows mi zkolaboval laptop, tím padem nemohu psát příspěvky. Mám sice iPod touch, ale tím poradny příspěvek nesesmolim. Doufám, ze se mi ho povede dat co nejrychleji a za přijatelný peníz do kupy. Kdyby jste měl někdo zkušenosti s opravou počítače tady v USA, tak dejte vědet. Zdravi Miska a snad někdy v bližší době "nactenou" ;)

5 komentářů:

  1. To je skoda...a ja uz vyhlizim nejake nove zazitky! Good luck pri oprave!

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych řekla, že se ti nějaká oprava vůbec nevyplatí. A vidím to i u nás v rodině, že když se něco rozbije, tak se to kupuje nové.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych doporucovala koupit PC novy,oprava muze stat klidne vic...nebo tolik,ze se to nevyplati.Zdravim.Iva

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych koupila nový, vyprdni se na opravu, stojí to prachy a rozbije se to zase

    jinak založila jsem stránku na FB pro au-pairky, fakt tam není žádná pořádná, stránka se jmenuje: "České a slovenské au-pair všude", přidejte se, bude legrace :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, máš moc pěkný blog. Možná se chystám taky do USA a potřebovala bych radu .. můžeš mi dát na sebe nějaký kontakt? Moc děkuju
    A nebo se mi ozvi na mail mertova.karolina@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat