čtvrtek 26. dubna 2012

Víkend 14.4. - 15.4. - Minigolf na Franklin Square a posezení v hospůdce na Flyers Game

     Než začnu o samotném víkendu, tak jen v krátkosti hodím krátký odstaveček k pátku. Začnu asi tím, že jsem měla s HF deal, ohledně Flyers Game. Já + další tři lidi jsme chtěli jít na hru, ale jelikož jsme si chtěli bookovat lístky až někdy v lednu, tak prostě ač jsme se mohli rozkrájet, tak čtyři sedadla vedle sebe, za normálnější cenu (rozemějte do 100USD) nebylo možné sehnat. HF mi tedy nabídl, že se pokusí nějaké lístky dát do kupy, páč má kamaráda, který má season pass a ten by eventuálně mohl nějaké lístky sehnat. Nebudu chodit kolem horké kaše - nevyšlo to. Jednou mi sice HF volá, ve středu ve dvě hodiny, že by mohl sehnat lístky na ten stejný den, ale asi si umíte představit, že prostě čtyři au-pair a to ještě jedna z Atlantic City se nemohou dostavit na hru, která začínala za 4hodiny. Teď už máme play off a nejlevnější lístek někde u stropu haly stojí přes 200USD. Přesto jsem HF poděkovala, páč jsem věděla, že se hodně snažil.
     V pátek 13. jsem pak byla od rodinky požádána, jestli bych pro ně nechtěla babysittovat, že oni si se sousedy zajdou na Phillies (pro změnu baseball). Oni chodí ven, jednou za uherák a rozhodně mi nevadí, jednou za čtvrt roku děti pohlídat o něco déle, zvlášť když je to extra placené.
     V poště jsme měli měli balíček, ale já tomu nějak nevěnovala pozornost. Sice teď už nám nechodí 20balíků denně, jak tomu bude před Vánoci, ale i tak jednou za čas nějaký příjde, tak asi jako všude. Colton pak byl na telefonu s HF a po jeho dokončení mi řekl, že ten balíček je pro mě. Já ho otevřu a vykoukne na mě Philadelphia Flyers drez s číslem 68. (Kdo neví, tak je to náš Jarda Jágr). Byla jsem v sedmém nebi, co vám mám vyprávět.
     Rodiče dorazili z baseballu chvilku po desáté a já děkovala jak ještě asi nikdy v životě. Hf mi řekl, že je to satisfakce za ty nesehnané lístky a že je to opožděný "Easter basket", tak že si to mám užít. Ještě mi dal 45USD za hlídání, které jsem opravdu nechtěla, ale oni na mne, že mi za hlídání peníze slíbili, tak ať to neřeším. Já už delší dobu mám pátek 13 ráda, kvuli jisté události, kerá se odehrála asi před deseti lety, právě na tohle datum, ale tenhle si to tedy vybral.
     Teď se konečně prokouši k víkendu, který byl počasově excelentní. Jasno, asi 25 stupňů, takže nejvíc pohoda. Konečně se mi podařilo někoho umluvit a s Gabčou jsme se vydaly na minigolf na Franklin Square do Philly. Zaplatily jsme si lístek se vstupem právě na hřiště minigolfu + jednu jízdu na takovém to typickém americkém kolotoči s koňíky, kteří se hýbou nahoru a dolů. Minigolf byl super, určitě to nebylo naposledy co jsem tam byla. Trochu mě jen vytáčela skupina dětí, která nám furt šlapala na paty. Děti zrovna trpělivostí nehýřily a prostě nás tam předbíhaly, takže jsme je nakonec pustily před nás, aby jsme nemusely hrát jak o život a normálně si v klidu postupovat. Kolotoč byl takový normální. Chyběla tomu taková ta autentické hudba, která je většinou pouštěna, takže mi to přišlo takové nemasné, neslané. Oběd podběhl také tam a při cestě na zpět Gabče zavolal její kámoš, Slovák-kamioňák, že má dnes volno a že je poblíž a jestli nechceme někam na jídlo. Vlakem se vydalo na Strafford a tam nás kámoš vyzvedl. Na chvíli se zajelo do King Of Prussia Mallu a zakončilo se to výbornou večeří v Ruby Tuesday. 
    Start neděle byl ve znamení snídaně v Minelas Diner, opět s Gabčou. Já tady ty americké dinery fakt zbožňuji. Hlavně ty jejich snídaňové menu, kde to u mě převážně vyhrávají lívance + třeba plátek slaninky :). Najedlo se, div se neprasklo a zašlo se ke mně na filmek. Zbývaly mán ještě asi tři hodinky do začátku zápasu Flyers, kde jsme se chtěly jít koukat do naší už oblíbené hospůdky Great American Pub. Já na sebe navlékla nový drez a mohlo se vyrazit. Pár fandů už v hospůdce posedávalo a mi vyrazily na bar, kde se sedělo minule. Paní barmanka už nás dokonce i rozeznává, takže se nemuselo ukazovat ani ID a dokonce se zeptala, jestli to bude Corona, jak minule :). Zápas, plný bitek trval asi tři a půl hodiny, ale hlavní je, že Flyers vyhrály. Pivek padlo ještě pár, taky jenda pizza, vesele se fandilo a rozhodně, pokud bude další hra někdy v pa večere, so nebo ne, tak nás tam s Gabčou určitě zase potkají. 
     
     Nevím, jestli vás to při čtení mých příspěvků už napadlo, ale možná si můžete myslet, že se vyhýbám vyrážení ven s někým jiným než s Češkami nebo Slovenkami. Není tomu tak, ale bohužel tu teď nemám moc na výběr. Nemyslím to to vůbec tak, že s holkami nerada někam chdím, to vůbec, mám je moc moc ráda, ale trochu mi chybí anglické pokecání né - jen s rodinkou. S holkami se přece jenom mohou rozebírat zajímavější témata a člověk si aspoň obohatí slovní zásobu.
     Jediný, kdo se z au-pair tady chtěl nějak družit byla Veronica - SWE a Lisa - AUT, které už bohužel odjely :/. Opravdu tady ve Wayne nebo blízkém okolí jsou pak už jenom Němky nebo portugalsky a španělsky mluvící au-pair, které se druži po spolu. Sice vás klidně někam i pozvou, ale když si pak začnou mluvit svým jakykem, tak je to prostě nuda a já tedy nadále jejich společnost nevyhledávám. Ani si neumíte představit, jak vždycky jsem v očekávání, když nám naše koordinátora pošle nový cluster list, s novými potencionálními  au-pair. Fakt si přeji, aby mi sem dorazil někdo, jiný než německy, portugalsky nebo španělsky mluvící holky. Bohužel, když tomu tak je, tak je to třeba 20mil od tud a to prostě není na to se vídat. To se potkáváme jen na cluster meetinzích, když se tam náhodou objevím.
     Proč se poslední dobou neobjevuji na cluster meetinzích je trochu můj malý protest. Práce mé koordinátory mi přijde dost ne-práce. V podstatě mi přijde, že se o nás au-pair vůbec nestará. Opravdu jsem o ní za celou tu dobu, co tu jsem neslyšela. Organizuje tedy ty cluster meetingy, ale hodně často se stává, že vám řekne, pokud něco potřebujete, že za ní máte přijít prvních 10min schůzky, že pak musí většinou odejít. Posledním cluster meetingem si u mě zarazila poslední hřebíček do rakve. Napsala nám email, že budoucí cluster meeting bude za 4dny. Že se hluboce omlouvá, ale že jindy to nepůjde, protože...a začala vypisovat asi deset rodinných důvodů, které mě fakt vůbec nezajímaly. Je to její práce se tu o nás trochu starat a zajímat se. Nehledě na to, že je furt někde na dovolené. To už bereme s mojí HM jako vtip. Vždycky, když přijde email, že nám koo zas někam jede na dovolenou, tak si řekneme, že by jsme chtěly taky takovou práci, kde má člověk volno snad každé dva měsíce.
     Další vtipná věc mi příjde cluster meeting na letošní červen. Jde o baseball hru, kam já určitě půjdu, jen né v termínu, který vybrala ona. Chápete někdo, proč je cluster meeting v úterý v 7pm večer. Je btw možnost přijít i s rodinou. Ale jako.. nechápu, jak ona nechápe, že v 7pm ještě musí hodně holek (včetně mě) pracovat a další věc.... možnost rodin??  Umíte si představit rodiny s buď malými dětmi nebo se školními dětmi v 7pm na tříhodinovém baseballovém zapase. ???. Hlava mi to nebere. Koukala jsem na schedule a nevím, proč nevybrala neděli, kdy je tam hra skoro každý týden a od půl jedné odpoledne. Ona tedy říká, že budou sale tickets, za 17USD. ALe v tu neděli by se daly sehnat lístky za 25USD a už né ani ty nejhorší, takže to už mi zas takový rozdíl nepřijde a určitě by se sešlo víc holek a rodin než v úterý v 7pm.
     Já tu nehlásám, ať mě jezdí navštěvovat každý týden a přeptávat se jak se mi vede. Úplně by stačil jednou měsíčně universální email poslaný všem holkám s otázkou, jak se nám vede, aby měla aspoň trochu představu, jak se nám tu žije.



Fotky:
Minigolf






 Na kolotoči
Obídek
-----------------------------
Philadelphia Flyers Jágr drez :)
radost největší :)

1 komentář:

  1. No vidíš,za chvíli ten schodek doženeš.
    Ale jen se obávám,že kdyby vám posílala univerzální email,tak by pak ty odpovědi stejně nečetla:-D

    OdpovědětVymazat