středa 15. června 2011

Akceptace

Jen midi-pidi záznamek

Dnes jsem byla americkou stranou akceptována do programu au-pair in America.

O tom jak dlouho mi trvalo dojit až sem zkusím sesmolit zítra.

6 komentářů:

  1. Moc gratuluji!! Uz se tesim na clanek. Drzim palce s vyberem rodiny :)
    Mas nejake 'vysnene' lokality,stat,mesta kam by jsi chtela ?

    OdpovědětVymazat
  2. Danus -> asi nebudu vubec IN, kdyz reknu, ze by se mi strasne libilo v NYC. Jako mladsi jsem staslive chtel do LA (z duvodu, ze od tamtud pochazi ma nejoblibenejsi kapela) jenze co jsem mluvila s hodne lidmi, tak mi rikali, ze LA je pekne navstivit tak na 2-3dny a to by stacilo. Hodne lidi mi rikalo, jestli se mi libi Londyn (ktery miluju) tak se mi bude urcite libit prave v NY - takze jsem LA prehodnotila.
    Jinak ale u agentury podepises smlouvu, kde se zavazes k tomu, ze si nebudes moci preferovat lokalitu. Ja jsem se jich zeptala, jestli by tam mohli aspon nekde napsat, ze bych preferovala velke mesto a to mi prislibili, ze to americke agenture napisi do poznamek. jestli to udelali, ja smozrejme nevidim.
    Takze doufam v hodnou rodinku ve velkem meste, ale kam me osud nakonec zavane - to netusim. :)

    OdpovědětVymazat
  3. O LA jsem slysela uplne to same,ze je dobre tak na vylet..:) Treba budes mit stesti jako Helca-Kamca :) a dostanes se nekam k NYC ;)
    S tim podpisem to vim, pekne na nic.Vim,ze kamaradka taky zadala o nejakou poznamku o tom,ze chce do vetsiho mesta a nastesti se ji i povedlo, je v San Franciscu. Prodluzovala o rok a uz se ji to chyli ke kocni a vubec se ji od tama nechce :D

    OdpovědětVymazat
  4. -> je to naprd, ze te tam fakt nenechaji dyl i kdyby jsi se rozkrajela. Musime uznat, ze na tohle je Anglie lepsi. Mohly by jsme tam klidne skejsnout do 50-ti a bylo by jim to jedno. Jedine to udelat, jak to udelala jedna holcina, co kdysi chodila na lide forum, taky tam byla dva roky a ted zacala studovat a ma to minimalne na dva roky prodlouzene. Takze se to da pak resit jeste touto cestou.
    Jinak je strasne prijemne cist, ze je taky nekdo s rodinou spokojeny, pac vetsinou ctu, ze si clovek zivot v USA uziva, ale bojuje s rodinou.
    No nezbyva jen doufat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeste jedna moznost - vdat se tam :D
    Cetla jsem nekde (mozna prave na lide.cz,nebo na nejakem blogu) ze tam holky zustavaji pak jako studentky a dale pracuji pro rodinu jako ap,ale teda moc dobre si to nedovedu predstavit, kdyz ma full time studium a jeste pomaha te rodine,to je zase na tom jak se dohodnes s tou rodinou a pokud toho neni nijak moc v te rodine,tak je to pak super.
    Moc preji aby jsi narazila na skvelou rodinu a uz se tesim na dalsi clanky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. -> mas pravdu, vdat se je dalsi moznost, ale to beru jako takvou dost krajni :D :D

    Jinak s tou skolou to neni nijka horky - ta moje kamoska, mi rikala, ze ji maji 3x tydne a kdyz je hezke pocasi, tak je pousteji domu. Trozku na to i nadava, jelikoz to stoji docela dost penez.
    Oficialne pry praci nemuzes mit, ale neoficialne si tam asi kazdy nejak privydelava :)

    OdpovědětVymazat