pátek 3. června 2011

čtvrtek 31.01.2008 - Asi se mám rozkájet, ne???

    V 7:40 se vykodrcám ještě se slepenýma očima ne čerstvý vzduch londýnské ulice a vyrazím směr rodinka.
     Hned ve dveřích je mi oznámeno, že dnes děcka do školy nevedu. Domluvila se prý s nějakou kamarádkou a ta Claudii vyzvedne a vezme do školy. Vypadá to, že si neužiji celé dopoledne venku, jak jsem předpokládala. Jak odevzdám Claudii ve škole, tak jsem měla vyrazit s mladým na Music Group. Navrhnu Anne, jestli bych přece jenom nemohla vyrazit s Charliem na Music Groupu, která je asi 10min od baráku, Je jí to jedno, prý je stejnak unavená a jde si lehnout. Malého nakrmím, převleču a co nejrychleji vypadnu z baráku. Groupa sice začíná až za půl hodiny, tu ale radši trávím v parku než v baráku. Tento kroužek vyznávám víc, než jsem měla dnes původně jít, protože mi tam chodí kámoška, se kterou se pak ještě zašíváme v kavárně.
     Je nám oznámeno, že music dnes odpadá. Slečně, která kroužek vede prý ráno nenastartovala motorku. Rozhodnem se  vzít děcka na play ground a poté nabereme směr Costa, kde pracuje Petry kamarádka (také Češka) a tak dostaneme naše drinky jen za libru a dopřejeme si hodinku relaxu. Při té příležitosti nakrmím Charlese. Při cestě dom mi usne v kočáru. Po pár minutách se doma probere, ale vypadá dost utahaný, tak ho přenesu jen do postýlky a on nadále vesele vychrupuje. Trochu vyjedu na Detty (cleanerku), byla v baráku od rána, za celou dobu ještě nezvládla vysát a chce se na to vrhnout teď, když malej spí. Prý to nemohla udělat, protože uklízela v kuchyni skříně. Taktně jí naznačím, že takovouhle činnost může klidně vykonávat, když Charles spí, zatož vysávání, pokud ho nechce probudit tak ne. Po dělání, že něco dělám se prokoušu k 15hod a z vidinou víkendu vyrážím na Wood Green (shopping centrum). Už jsem tam delší dobu nebyla, tak to tam chci trochu zkontrolovat. Při tom se domluvím s Vendulkou (au-pair, která bydli nedaleko), že si večer zajdeme do hospůdky. Nějak mě to začne nevycházet časově, sednu rychle na bus, vystoupím na Archway, zaběhnu si koupit 2 hamy do Mekáče,  nasednu na další bus a jedu směr Highgate. Za nějakých 10min. se dávám pomalu do kupy. Na osmou hodinu vyrážím a zjišťuji, že jsem kupodivu první. Žádný volný stůl ale nenajdu. Po příchodu Vendulky, jejího boyfrienda a jeho kamaráda si dáme dvě na stojáka u baru a pak konečně ukořistíme stůl. Dáme ještě jedno a okolo půl noci se to rozhonem zabalit. Já a Vendulčin přítel zítra pracujeme, takže na nějaký zlití do němoty nepřipadá v úvahu. Doma si jen vyčistím chrup, převléknu a zalehnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat