pátek 3. června 2011

sobota 02.02.2008 - Proste sobota...odpocinek od rodinky

    Ne zrovna v použitelném stavu mě v 9:30 probudí budík. V 11:00 začínám v kafečku (můj extra job). Večer čekám návštěvu, musím trochu udělat s pokojem. Trochu připomíná kopku. Ještě proběhne rychlá snídaně a po půl11 vyrážím.
        S vidinou strašně busy dnu dorážím přesně na čas. Nahodím zástěru a zapojím se do pracovního procesu. Abych k vám byla upřímná, tuhle práci mám radši než au-pairování. Mám příjemné spolupracovníky, podobného věku, takže si je o čem povídat a je sranda. Kromě dvou anglických studentů je to tam strašně kulturně rozmanitý…. 2 Italové, Maďarka, Turkyně, Ruska. Českou už tam teď zachraňuji jen já. A to když jsem tam začínala, tak jsem tam byly 4. Dvě dostaly příležitost pracovat na Bermudách, takže si svojí cestu za sluníčkem nenechaly ujít.
      Den se kupodivu vyvíjí dost klidně. Je sice pěkné počasí, ale zima jak v psírně a lidem v takový ledničce zahrádka nevoní.
     Okolo čtvrt na 7 dorazím domu, proběhne vana, něco se s sebou udělám a vyrážím vyzvednout návštěvu na Archway.
Tím bych asi dnešek ukončila :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat