pátek 3. června 2011

pondělí 04.02.2008 - Už je ze mě i kameraman :-)

    Po příchodu k rodince, ještě trochu znavená ze včerejšího nečekaného posezení s přáteli, mi je jasné, že Anne opět změnila všechno na čem jsme byly původně domluvené. Byli přes víkend na venkově u Hugova bratra a Charles dostal strašnou rýmu a kašel. Chudák dítě. Ho určitě pořádně neoblékli a courali s ním venku. Matce prý není také dobře a nabírá směr postel. Předtím mi stačí ještě napsat seznam léků, pro které mám skočit do lékárny a pak ještě ať nezapomenu koupit kuře. Vybrala mi prý strašně jednoduchý recept, který mám ukuchtit. Úplně nevinně se mě táže, jestli si myslím, jestli je dobrý nápad, kdybych vzala mladého s sebou. V duchu si myslím, jestli náhodou nespadla z višně. To jí neschválím, páč Charlesův stav opravdu nedovoluje, aby šel ven. Počká tedy prý než dorazím a zatím se o svého syna postará. Spát půjde až dovalím zpět.
     Jendu z věcí, kterou jsem koupila byla nějaká „droga“, která má malýho zblbnout a donutit spát. Po její aplikaci usíná do 10min. Poklidím Claudii pokojíček, dám prát pračku a vrhnu se na vaření. Vařím něco, co se jmenuje Thai Red Chicken. Jsem hotová něco před pul 12. Usedám k TV s tím, že není možné aby se Anne vypotácela z postele. Po 10-ti minutách klidu mě vyruší pláč mladého. Nemám kupodivu nic na práci, než se věnovat práci pro kterou tu jsem. Hodinku si hrajeme a pak servíruji oběd. Připravím si baletní věci pro Claudii. V jednu vlétnu starý do pokoje, že je můj čas jít.
     Mám teď do nějakých 3/4  na 4 volno. Po té mě dorazí do pokoje Claudie. Udělám s ni matiku a nevleču do jejího baletního kostýmku. Kupodivu mě překvapí sedící Anne zde v ordinaci. Štrachá se tu v nějakých papírech. Charlese má na starosti Detty. Při odchodu mi vpálí do ruky kameru. Strašně se mi omlouvá, ale potřebuje Claudii vidět, jak baletí. Čekají jí nějaké zkoušky, tak chce vědět, jak na tom je. Tohle už bude nad mojí pracovní dobu. Balet je 5minut cesty od baráku. Proto vždycky Claudii jen odvedu, na hodinku si odběhnu k sobě a pak jí zase vyzvednu. Dobře no, vysvětlila mi, co a jak s kamerou. Po 15min. natáčení mi začne blikat nedostatek paměti. Vracím se do ordinace, jestli by nebylo možné něco vymazat. Jsou tam většinou videa s děckama. Hugo si je chce uložit do počítače, takže moje role kameramana zrovna skončila. Vracím se pro Claudii a odvádím domů. Odevzdám Detty a jen zkontroluji, jestli je pro mladou ohřátá večeře.
    Já si doma uvařím mé oblíbené těstoviny s kečupem, vykoupu a vlezu do pelechu.

Žádné komentáře:

Okomentovat