pátek 3. června 2011

uterý 05.02.2008 - Matka cely den v postely

     Obvykle v úterý nezačínám dřív než v 9:30, spíše okolo desáté a někdy i okolo 12-té. Anne mě požádala, abych dorazila už na 8-mou, protože potřebuje dodělat ještě nějakou paper work v ordinaci. Bude to jen prý na dopoledne a pak až dorazí dumu, tak budu mít volno až do 3/4 na 4, kdy vyhodí holky  (Claudii a Sophie u mě a pak já s nimi budu dál pokračovat do bazénu. Je přede mnou vidina docela poklidného dne. To by ale nebyla Anne, aby s něčím nepřišla. Dnes to je například strašný headache. Opět dostanu přidělenou stránku s receptem v jedné z jejích kuchařek, pak mě ještě zaúkoluje se srovnáním skříní v kuchyni a odpochoduje si to do postele.
     Malému je o poznání lépe, sice ještě není 100%, nějaký ten kašel a soply z nosu mu furt tečou, ale už nevypadá tak hrozivě jak v pondělí. Připravím mu snídani, vrhnu se na povrchní úklid, propustím malýho na zem, aby si mohl hrát a dám se do uklízení skříněk. Docela by mě zajímalo, co tu Detty ty 3hodiny v pátek dělala, když to v každé z nich vypadá jak po výbuchu. Charlie začne byt dost protivný, takže ho odnesu do postele, zdroguju připravenou medicínou a dám se do poklízení zbytku baráku. Pokojíček, koupelna, pak jen vyměnit pračku a můžu se dát do kuchtění. To co dělám mě dost připadá jak předkrm, ale když si to naobědvali k večeři, tak to mají mít. Jsou to plněná rajčata tuňákem, spojené majonézou. (tu jsem mimochodem musela dělat domácí) Drogy na mladého dnes kupodivu zabraly. Já si udělám kakao a usedám televizi. Bohužel zjišťuji, že mladý někam zašantročil Sky kartu (kartu na sky programy, něco jako u nás kabelovna). Nic pořádného nenaladím. Po chvíli slyším, jak si to stará šourá do kuchyně. Rychle odběhnu k pračce, aby si nemyslela, že se tu flákám:-) To já přece nikdy:-) Jen se zeptá, jestli je vše Ok, pochválí mi jídlo, připraví si k obědu nějaký toast a opět si to zamíří do postele. S tím, že dnes plavání padá, protože se v tomhle stavu přeci nemůže starat o děcka. Fakt si neumím představit, že by si tohle nějaká ženská dovolila u nás v ČR!!  Charlesova medicína zabrala doslova a prospí mi 3hodniny. Dostane oběd a začneme si hrát. Nejradši bych s ním odkráčela někam do parku, ale jeho zdravotní stav mu to ještě nedovoluje. Asi po hodině na mě přijde dost velká krize a já si musím udělat alespoň capuchino (kafe nepiju), aby mě to trochu nakoplo.Claudie dorazí okolo pul4, pozdraví se s bratříčkem, který zrovna nabírá směr postel. Je mi oznámeno, že se zítra ve škole koná jakýsi Cake Day a prý potřebuje něco napéct. Naštěstí ve skříni, kterou jsem ráno uklízela, jsem objevila prášek na cookies. Jediné co se do toho potřebuje přidat je máslo a vejce. Společně uplácáme těsto, pak začneme tvarovat malé bobky na plach a čekáme, co z toho vyleze. Claudie si zkrátí čekání hraním venku s koštětem. Uvědomuji si, jak málo stačí k dětské radosti:-) Já dám zatím kuchyň do provozuschopného stavu. Docela jsme jí daly zabrat. Cookies se povedly, zkonstatujeme obě. Usedáme před Tv a zde se projeví, že Claudie je docela chytrá holka, když objeví Sky kartu pod kobercem. Nj. Už má brachu docela prokouklého. Začneme sledovat tkz. (takzvaný) televizní rubbish. Její oblíbené pořady.  Musím se přiznat, že je mám docela ráda. Jsou tak dementní, až je do docela i prdel. Je čtvrt na 6 a já musím probudit malého. Bude mít hodinku na hraní, večeři, vanu a zpět zalehne prdět do kanafasu. Myšlenka vstávání se mu zrovna nezamlouvá a začne vřískat na celej barák. Déle ho spát fakt nemůžu. Pak by byl neuspatelnej večer. Jeho řev probudí kupodivu i matku a poprvé za den se potká s dětmi. V televizi zrovna dávají jeden z dalších teen seriálů a Anne mi ukazuje nějakou herečku, která kdosi cosi prý vypadá jak já :-) No nevím no. Asi si chce u mě šplhnout. Ještě jednou se mi omlouvá, že byla celý den jak lazy cow. Sice mě to trochu vytáčí, ale nic s tím stejnak nenadělám. Po zkonstatování, že už jsem tu strávila dost času mě propouští. Tak ještě aby ne po 10-ti hod.
      Dopřeji si dost relax večer. Jen rychlá véča, vana a pak se asi až do půl jedné zaseknu na počítači.

Žádné komentáře:

Okomentovat