pátek 3. června 2011

středa 06.02.2008 - Paradní den, konečne zas jednou jak au-pair

     Konečně jsem přišla do baráku a Claudie je skoro nachystaná jít. Je mi jasné, že konečně bude všechno jak má být a mě se podaří na pár hodin zdekovat se z baráku.  Claudie nasedá na kolobrndu a vyrážíme jen z 10-ti minutovým zpožděním. O Claudii na koloběžce strach nemám, docela to zvládá s kreací. Cestu začneme hrou „I Spy With My Little Eyes“. (vždy ten kdo říká, řekne první písmeno toho co můžete oba vidět a druhý hádá) Docela mám tuhle hru ráda. Nic náročného. Pomalu přecházíme do řeči o České republice. V sobotu já, Claudie a Hugo vyrážíme k nám na týden na lyže. Povídáme si celý zbytek cesty do školy. Dnes mi to uteklo strašně rychle. Sice jsme dorazili asi s 2. minutovým zpožděním, ale oni už musí být zvyklý. Po novém roce jsem přišla včas snad jen jednou. Už si z toho děláme s mladou i srandu.
     Čeká mě teď cesta domů, přes 2 krásné parky. Tuto část mé pracovní doby mám nejraději:-)  Ještě aby ne, co?? Ve sluchátkách mě zní líbezné tony mých oblíbených System of a Down  a ještě mě hřeje pocit, že jsem si docela s Claudií pěkně pokecala. Jen sice základní konverzace s 8.letou holčinou, ale už nejsou naše konverzace jen otázky typu, co je tvoje nejoblíbenější to a to. Stavím se na šálek lahodné horké čokolády a pak vyrazím do Tesca koupit prací prášek a čistič na troubu, co jsem dostala za úkol od staré. Prášek seženu, ale čistič ať běhám, kde běhám nikde ho tu nemají. Domu tedy dovalím jen s práškem se slovy, že ještě skočím pro čistič. Je to jen obchod 5.min vzdálený a mají ho tam určitě. Čistič předám Detty a Anne mě přizve k počítači a vysvětluje mi nakupování potravin a kde kam který kod mám dát při placení kartou, abych prý věděla, kdybych to musela někdy dělat. Charles spí, já mu připravím oběd a pak se společně s Anne vyhrnu na uklízení skříně s ručníky a ložním prádlem. Trochu vidím jak je napruzená, páč mě říká, že platí mě, Detty.. cleanerku a pak ještě vždycky 2x týdně má na starosti asi na 5hod. mladého a Iwonu (holčina na žehlení) a nejsme schopny udržet pořádek ve skříních. Pak tedy pochopí, že to ani nebylo možné, protože skříň byla narvaná k prasknutí a nic lepšího s tím udělat ani nešlo. Polovinu věcí vyházíme a konečně to vypadá docela k světu. Charles se probudí, když jsme byly asi polovině, tak si kolem nás různě leze. Anne se rozhodne odjet do krámu, něco potřebuje nakoupit pro Claudii a pak prý pojede rovnou do ordinace dodělat práci, kterou měla naplánovanou na včerejšek. Já, že mám prý nakrmit mladého a pak na zbytek pracovní doby s ním můžu vyrazit do parku. Jeho stav už je v pohodě, jen mu trochu teče z nosu. Je krásně a teplo a procházku si užiju. Na 15hod dorazím do baráku, předám malýho Detty a nasměruju si to do Highgate Village, kde zaběhnu do tabáku pro časopis a do Nera na frapé.
     Přes počítače a mobily se domluvím s Martinou a Vendulkou, že zajdem na pivko. Navrhnu hospůdku se kterou doslova sousedím, abych to pak neměla daleko domu:-) Dáme si dvě a při tom začneme probírat naše au-pairovaní. V podstatě se shodneme na tom, že si s námi matky dělají co chtějí a hýbou s námi, jak s figurkami při hře člověče nezlob se.  Vždycky se dohodnete v kolik máte končit pak si na základě toho něco s někým domluvíte a lady si pak přijde s plnou rukou tašek z nákupu s úsměvem na tváři. Sice dělají, že je to strašně mrzí, ale vy stejnak víte, že to upřímně nemyslí.
    Večer ještě prohodím pár slov s Nelly a valím do pelechu.

Žádné komentáře:

Okomentovat