pátek 17. června 2011

První nabídka

     Ač se mi to zda až nemožné, včera večer jsem dostala nabídku od mé první rodinky.  Myslím si, že každý druhý a hlavně, kdo si není jistý v jazyku by je bral. Maminka Česka, která požaduje mluvit s dětmi česky, děti jsou pouze dvě a pro mnohé ideální věk 8.
     Já jsem mamince se zdvořilostí napsala, že můj důvod vycestování do USA je hlavně naučit se jazyk, takže doufám, že nebude smutná, když ji odmítnu. Maminka mé důvody plně chápala, jenže jsem jí neřekla můj hned druhý velký důvod pro ne.
    Když jsem si vygooglila městečko, kde rodinka bydlí, tak mě dost zamrazilo. Populace 2690obyvatel asi 40mil vzdáleno od Bostonu. Jediné o co jsem agenturu prosila bylo uvést, že bych si přála být umístěna do jakéhokoli velkého města. Klidně napíšu, že bych si nejvíce přála NY (přání je přání), ale opravdu mi na tom až tak nesejde, pokud bude rodinka znít přátelsky a bude bydlet v civilizaci, tak je budu brát hned.
     Po mém zážitku z Londýna vím, že bych se velkoměsta nechtěla vzdát. Prostě jsem milovala objednat si o půlnoci čínu nebo pizzu, když byla chuť. Dojít si koupit o půlnoci zmrzlino do 24/7 Tesca. Sbalit se v deset večer a ještě zajít na večerní představení filmu do kina. Já nevím, jestli jsem moc náročná nebo ne.
    V podstatě nemám žádné omezení, co se týče dětí. Po zkušenosti s miminkem je mi úplně ukradený věk dětí. Kdyby byly více než 4děti, tak bych se asi taky kroutila, ale to je asi jediné. Dobře do přihlášky jsem uvedla max. 3děti, ale kdyby to znělo rozumně, tak i 4bych vzala.  No doufám v to, že brzy se objeví někdo ideální.
    Držte prosím pěstičky :)

4 komentáře:

  1. Ty jo ja jsem ted cetla po dlouhe dobe stranky Coolagenta a jak tam pekne pisi,ze si lokalitu muzes urcit..Chachaa :D Pekne mazou med kolem pusu,ale doufam,ze se najde rodinka z vetsiho mesta,prece jen bydlet nekde na samote,nedej boze v polich,jako to mam ja :D neni nic idealniho, ale zase mam super rodinku (i kdyz nekdy..). Snad se ozve nejaka rodinka,idealne s 2 detmi a z NYC..Drzim vsechno co mam :)

    Jeste jsem se chtela zeptat..mas ridicak ?

    OdpovědětVymazat
  2. JJ to vubec na tech CA strankach nechapu - tam vsude pisou, jak ti umozni vybrat si stat, ze to jinde neni mozne, ale pak jim podepises smouvu, kde prave rikaji, ze si lokalitu nesmis urcit a hlavne, ze rodinu jen diky lokalite odmitnout nemuzes. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Držim, držim! :):D A jsem zvědavá na další vývoj! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Enny -> děkuji moc a upřímně já jsem také zvědavá, kam se nakonec dostanu.

    Danus --> ještě jsem ti zapomněla odpovědě na ten řidičák - ano mám řidičák už nějakých 7let a docela řídím často - dalo by se říct, když jsem doma, tak denně.

    OdpovědětVymazat