úterý 14. června 2011

Seznam mých kamarádů v UK

Rozhodla jsem se, že udělám takový seznam mých přátel a lidí, kteří ovlivnili můj život v UK. Protože sama vím, že když se čtou blogy, tak pak v tom má člověk občas guláš.

Annie/Anne - HM - její největší kamarádka -  Susan
Naposledy jsme se viděli - listopad 2010

Hugo - HF
Naposledy jsme se viděli - listopad 2010

Claudia - 7.letá holčina o kterou jsem pečovala. - Její největší kamarádky - Sophie a Manon
Naposledy jsme se viděli - listopad 2010

Charles/Charlie - půl roční klučina o kterého jsem se starala.
Naposledy jsme se viděli - listopad 2010

Holů/Holuša/Holuška - první Češka, kterou jsem v Londýně potkala a díky ní poznala mnoho dalších lidí. Byly jsme dost podobný typy, co se týče hudby, pivka a tak. V listopadu 2007 se Štěpánkou odcestovala za prací na Bermudy. V Londýně jsme se viděli od té doby, jednou nebo dvakrát, když přijela z Bermud a čekala na prodloužení víza. Na Bermudách si našla hodného přítele. Mají krásného chlapečka. Po Bermudách žili nějakou dobu v Praze, ale před nějakým časem se přestěhovali do Švýcarska, odkud pochází část manželovy rodiny. Před časem měli svatbu.
Naposledy jsme se viděly: přesně před rokem (červen 2010), když jsem u ní noc přespávala v Praze, při pražském koncertě Serje Tankiena (zpěvák skupiny System of a Down).

Martina - Druhá Češka, kterou jsem potkala. V podstatě ona byla tím, kdo mě naučil orientovat se v Londýně. Jezdívaly jsem hodně do centra, na procházky kolem Temže plus mi ukázala další zajímá místa v Londýně. Pořídila mi londýnské AZ (mapa) a telefonní kartu.
Do teď žije v Londýně. Udělala si nanny kurz a už je z ní nějaké tři roky chůva. Má vlastní studio flat, kde bydlí.
Naposledy jsme se viděly: Při mé listopadové (2010) návštěvě Londýna.

Petra - Jedna z nanny, které jsem potkala při festivalu u Temže hned první víkend pobytu. Pracovala pár dní v týdnu u rodiny na Highgate - (tedy tam, kde byla situována má rodinka). Většinou jsme se potkávaly v pátek na Music Group, kam jsem chodila s Charlesem. Potom se většinou zašlo s dětmi na play ground do Waterlow nebo Highgate Wood parku a hodně jsme také strávily v Highgateské Costě. Klučinu o kterého se starala,  měl obrácená slovíčka I a He. To bylo pro mě docela matoucí.  Docela často nám vyšlo se potkat i v Play Group v Hampstead Heath park. To měla na starosti jiné děcko, než to z Highgate. Měly jsme rádi stejný druh vína - bílé Pinot Grigio, na které jsme si občas zašly. Má velmi přátelského černošského přítele Aku, který zdraví Čechy pozdravem Dobrý den, kozy ven :D :D.
Dodnes působí v Anglii.
Naposledy jsme se viděly: Na takové mini rozlučce, když jsem opouštěla Londýn. (leden 2009). Nemohla se kvůli práci účastnit mé regulérní rozlučky. Volali jsme si v listopadu 2010.

Jana - velká kamarádka Petry a také jsme se seznámily první víkend u Temže. Společně s Petrou jsme chodily na vínka. Začala svojí brigádu v Caffe Shopu v Highgate Wood park ve stejný den jako já. Občas jsme na sebe narážely s dětmi v Play Group v  Hampstead Heath. Myslím si, že je stále v Anglii.
Naposledy jsme se viděli: stejně jako s Petrou na mé mini rozlučce. (leden 2009)

Dorotky - dvě segry, které byly také nanny a také na sebe narazily u Temže. Na jednu jsem jednou za čas narazila s mladým převážně na play goundech nebo play groupach. U té duhé jsem se několikrát účastnila různých párty v jejím share flatu. Jedna mega rozlučková párty s Holuškou, když odjížděla na Bermudy a ještě si teď vzpomenu na jednu, kdy se fandilo našim fotbalistům na nějakém probíhajícím mistrovství. Pamatuji si, že jsme dostali na prdel od Turků. Nemám zprávy, kde jim je konec.
Naposledy jsem se viděly: s oběma tak, prázdniny 2008.


Nelly/Petronella - je má spolubydlící v ordinaci na Highgate. Úplně jedna z nejhodnějších a nejchytřejších lidí, co jsem kdy potkala. Je původem z Maďarska a měla docela smutný život. Tedy vím, že se jijí rodiče uchlastali k smrti a ona tedy z tohoto důvodu nepozře alkohol. Byla úplně první au-pair mé rodiny. Jenže Hugo zrovna rozjížděl ordinaci a ona mu čím dál tím víc začala vypomáhat v kanceláři a ještě do toho začala studovat zubní sestřičku. Přijela do Anglie z vyloženě žádnou angličitnou. Nechápu, jak se mohla za rok až tekhle moc naučit, že v pohodě studovala školu. Jak řikám, chytrá holka. Miluje cestování a každý delší dovolenou využává k procestování různých exotických zemí. Má procestovanou: Střední a Jižní Amerika, Afriku o Evropě ani mluvit nebudu. Je to vážně jeden z nejúžasnějších lidí na světě.
Naposledy jsem se viděly: listopad 2010 - uvařila pro mě dobroučkou večeři.

Detty/Bernadett - sestra Nelly, která dorazila do Londýna ve stejný den jako já. Celkově byla taková pomalejší  a trošku i hloupoučká. S HM jsem se shodly, že to bude zapříčiněno tím pitím rodičů. Začínala u nás jako cleanerka, později i trochu vypomáhala s Charlesem. Tohle bylo ale spíš z HM lenosti. Dopadlo to tak, že si našla nějakého maďarského přítele pře internet a nám oznámila, že za tři dny za ním odjíždí, asi 200km od Londýna. Nikdy jsem neviděla HM takhle naštvanou. Asi to bylo nejvíce z důvodu, že bude mít na Charlese jenom mě a tak se bude muset víc otáčet. Iwona k nám tedy opět nastoupila jako cleanerka a Detty dostala přísný zákaz se už kdykoli nastěhovat do ordinace. Dopadlo to ta, že u přítele vydržela asi měsíc, páč si s její angličtinou nedokázala sehnat práci a rodina přítele jí brala jako příživníka a už se o ní nadále odmítala starat. Po-té se nastěhovala k jejím tehdejšímu kamarádovi/příteli Maďarovi zde v Londýně. Poslední zprávy, co o ní mám (dva měsíce staré), že pracuje u nějaké cleaningove agentury a uklízí, kam jí posílají.
Naposledy jsem se viděly: hádám léto 2008, občas sí napíšeme na FB.

Iwona - Polka, holčina co u nás dělala cleaningy. V Polsku studovala dálkově výšku, takže tam docela často létela. Byly jsme dost podobné typy a i stejně staré. Když u nás žehlila, tak jsem toho hodně napovídaly a nasmály se. Hlavně jsem se shodly, že ty lady pro které pracujeme, tak by v našich podmínkách (Česko-Polsko) do týdne umřely, jak jsou neschopné a nejsou zvyklé pracovat. Škoda, že jsem se nevídaly častěji. Nechápala jsem, že jí pořád baví dělat uklizečku. Řekla, že si tu určuje dny, kdy bude pracovat a tak může zvládat výšku v Polsku. Myslím si, že teď už je v Polsku natrvalo.
Naposledy jsem se viděly: červenec 2008 - byla mě navštívit v novém bytě.  

Verča - Nanny, která hodně pekla s Petrou a Janou. Jednou za čas jsem všichni společně zašli na vínko. Občas jsem na sebe narazily s dětmi v  Hampstead Heath. Myslím si, že ona v Anglii zakotví natrvalo. Má hodného, sympatického Anglického přítele a je tam poměrně šťastná.
Naposledy jsem se viděly: léto 2008 na vínku.

Štěpánka - původně začínala jako au-pair, ale teď po nějakých sedmi-osmi letech v Londýně strávených se vypracovala na supervisera v caffe shopu v Highgate Wood park. Co jsem tam začala vypomáhat, stala se tedy něco jako mojí šefkou. V listopadu spolešně s Holuškou odjely pracovat na Bermudy do nějaké lepší restaurace, což jim zařídila bývalá šéfka cafája. Někdy v březnu, dubnu musela dorazit zpět a čekat na nové vízum. V tu dobu se z nás staly dobré kamarádky. O víkendech jsem vymetaly různé cluby, bary nebo se šly jen příjemně najíst. Společně jsme jednou navštívily i gay club :) - byla to fakt sranda a konečně vás neotravovali různí ti kebabáci (turci a jiná muslimská havěť), kteří si myslí, že jim každá holka podlehne v normálních clubech. Pondělky byly naše cinema pondělky a vyráželo se na nějaký pěkný filmek.
Potom, co dorazila do Anglie Lucka, tak to byla jedna z nejnezapomenutelnějších jízd :)
Naposledy jsem se viděly: srpen 2008, když se opět vracela na Bermudy. Občas si písmene na FB.


Postupně, jak budu nadále rozepisovat své působení v Anglii, tak budu přidávat další jména.

Žádné komentáře:

Okomentovat