pondělí 10. října 2011

Zese něco málo k minulému pracovnímu týdnu

     Nejtěžší část z celého pracovního týdne na mě čekala hned v pondělí, kdy si Colton vybral den, kdy měl po čase zase svůj záchvat. V pondělí k nám chodí paní (je tedy jen o rok starší než já (27), ale už má dvě děti) Sebra (Síbra) - je něco jako psycholožka a jejím úkolem nění mě pomáhat nebo dělat s dětmi úkoly, ale jen sedět a koukak a dělat si zapisky. Pak to asi nějak vyhodnocuje. Takže všechno to tak nějak začalo, když jsem chtěla, aby si mladý četl. Má každý den 20min číst. Řekl mi, že to dělat rozhodně nebude - takže jsem ho ignorovala a když mi  připomínal, že určitě číst nebude, tak jsem mu řekla, že mi je to jedno, že to pak jen řeknu HM, až příjde a že tedy bude číst večer. To už jsem viděla, jak je trochu naštvaný. Pak začal hrát hru se segrou, nějakou novou, co jim byla koupena přes víkend. Jde tam nastavit, že bude hrát jeden nebo i více hráčů. Nejdřív bylo vše v klidu a hráli si společně. Pak Colton začal s tím, že chce hrát pouze sám a že ségra hrát nebude. Ta si to samozřejmě nenechala líbit a řekla, že hrát bude - takže to mladýho urazilo úplně nejvíc a vší silou začal ségru mlátit, v tom jsem se tam tedy vrhla a rozdělila je a kluk začal kopat do mě. V tom tedy zakročila i Sebra, že to tedy ne. Pak se to nějak uklidnilo, jen asi za pět min. Colton začal něco jako, že segru nesnáší a rozběhl se k ní a plivl na ní. Pak začal chodit po domě a řikat, že jí nesnáší, že dnes číst nebude a že je to nefér, že ona hraje furt sama. (Což není vůbec pravda). Pak při večeři k němu Sebra přišla a začala mu domlouvat, že příště, až bude chtít někoho uhodit, ať si vybere polštář nebo plyšového medvěda. (upřímě - nefunguje to :/ ).
    V pondělí večer mě po práci vyzvedla Pája, jelo se k jejím libanonským přátelům na barák, tam uvařila strašně dobrou večeři a asi od 10:15pm se šlo ještě do kina. Vybral se film s názvem "Whats your number". Taková holčičí komedie, ale já se zasmála a líbilo se mi to. Myslala jsem, že třeba budu mít krizi, když se šlo takhle pozdě, ale fakt ne - rozhodně mě ten film nenudil. Prostě docela dobrá odreágovačka po celém tom histerickém odpoledni.
     V úterý přišel také trochu šok. Ještě ráno mi HM říka, ať se domluvím s MR Markem na tom, aby přišel dnes včas, že je zubař pro Bailey, tak abych já s ní čekala u doktora a MR Mark by byl s Coltonem venku, hrál nějaké hry, popř. sním udělal ukoly. Takže se to tak nějak domluvilo a asi hodinu a půl před vyzvednutím dětí ze školy mi přišla SMS od Marka, že je problém s nějakýma papírama a že mu jeho firma teď nedovolí k nám chodit. Takže se celý náš systém zhroutil. Nakonec to dopadlo tak, že HM se uvolnila z práce a vlakem přijela k ordinaci, kde jsme se všichni potkali a ona šla s mladou do ordinace a já byla s Coltnem. Asi si každý řikáte, proč by jako nemohl se mnou sedět a čekat v čekárně. On je prostě jiný a nikdy nevíte, jestli by vydržel čeklat celou tu dobu, páč to dnes byla asi hodina a půl. Takže jsem s ním šla ven - tam to vydržel asi hodinku (hrali jsme si s míčem na americký fotbal) a pak tu půlhodinku už chtěl být v čekárně. Pak už se jen jelo domů, Colton si uděla úkol v autě, já začala připravovat večeři a byla jsem trochu ráda, že když mu HM připomněla, že by měl číst, tak to odmít i jí. Nevím jak to nakonec dopadlo, páč já měla večer školu a vím určitě, že nečetl do té doby, co jsem odjížděla. Ve škole to dopadlo tak, že se čakalo půl hodiny na učitelku, pak přišla sekretářska, že vlastně naše učitelka volala, že bohužel nemůže nastartovat auto a tak se sem nemůže dostavit. Docela promarněný čas, no.
      Středa byla také ve znamení zubaře, ale tentokrát s Jax. Původní plán byl trochu komplikovaný, ale nakonec to vyřešil HF, který přijel domů ve 3pm a řekl mi, že Coltona můžu vyhodit při cestě ze školy doma. Takže i když měl jet se mnou (tentokrát to byla jen 20min prohlídka, takže by se to určo přežilo bez nějakých větších potížích, ale tímhle byla moje práce značně ulehčená). Jax přijela v 3:10 domů školním autobusem, vyčistila si zuby a vzala si něco k jídlo a jelo se. Při námitce, že jede k zubaři a že by asi neměla nic jíst mi řekla, že má hlad a že to nevadí. Tak jsem jí prostě nechala být. Ve 3:30 se vyzvedli dvojčata. Colton se vyložil doma, Beilay v kostela a s Jax vyrazila k zubaři. Nejdřív mě dirigovala kudy jet a když se už po druhé přijelo, do zákazu dobočení na směr kam jsme potřebovaly, tak jsem jí řekla ať mi radši neradí, že takhle tam budeme určitě pozdě. No asi jen o dvě minuty, takže naštěstí žádný velký skluz. Prohlídka byla vážně jen 20min a vyšlo nám úplně přesně, že jsem byly v 16:55 v kostele, kde se opět vyzvedávala Beilay. Nejdřív jsem měla trochu obavy, že se to nebude stíhat, ale pěkně to na sebe všechno navazovalo, až mě to překvapilo. Při příjezdu domu mě upřímně trochu naštval HF. Ví, že si mají děti při příjezdu ze školy najíst a pak udělat úkoly a pak je teprve čas na hraní, popřípadě na to jakože povinné 20min čtení. Samozřejmě, že při návratu ve 5:15, kdy začínám připravovat večeři neměl mladý úkoly udělaný a hrál Wii. Naštěstí dnes nedělal vyrvál a úkol si šel relativně v pohodě vypracovat. Takže jak tak nějak byla večeře nachytaná na 6pm, tak obě děti měly ukoly hotové, což mě docela potěšilo.
     Čtvrtek a pátek byly bezproblémové dny. Nesrovnalosti s firmou, co posíla MR Marka se vyřešily. Ve  čtvrtek ještě dorazila Delith (Dilíth) - která jednou za čas chodí v pátek a je tu společne i s MR Markem (asi budou pracovat pro stejnou firmu). Ve škole to dopadlo tak, že nám učitelka oznámila, že se sice stašně omlouvá, ale i když se přišlo o hodinu její vynou, tak se bude muset tak nebo tak nahradit. Takže místo datumu, kdy měl kurz končit, tak bude končit v pozdějším termínu. Trochu mě to naštvalo, ale pro splnění kurzu musí být odchozeno 80% docházky, takže pokud teď budu poctivě chodit, což mám v plánu, tak bych pak už nemusela na ten zavěr být.
    V pátek byl k dispozici MR Mark. Děti byly v pohodě, takže to byl takový klidný závěr týdne, po hektickém začátku.


Toto je úlovek z TJ Maxx, při krácení dopoledne s Martinou. S tou se vidáme teď skoro každé ráno. Vždycky buď já nebo ona vyzvedne kafíčko, když je pěkné počasí a Martina má čas, tak se i projdeme a dojdeme si na něj pěšky a tak nějak jednou za čas se vypravíme do nějakého obchodu tady u nás ve Wayne.  

Žádné komentáře:

Okomentovat